Bombardos

Jammer van de tails maar voor de rest nog steeds hele mooie single shots. Heb geen spijt van de 4 pakjes die ik heb besteld in ieder geval

Alleen de laatste lijkt nog 3 krakels van de crackling tail te hebben die ze in het eerste filmpje onderscheidend maakten. Betwijfel of ik hiervoor nog ga omfietsen, zo bijzonder vind ik ze nu niet meer.

Jammer van de tails, absoluut een gemis t.o.v. de samples.
Qua boeketten vind ik het lastig beoordelen zo op film, wat dat betreft blij dat ie besteld is om met eigen ogen te zien.

Nou, daar is ook de helft van over gebleven. :bye: Begrijpelijk extra lang gewacht met deze film uitgeven. Die lag waarschijnlijk al maanden op de plank. :D

Ik ben blij dat ik deze niet heb besteld. Op basis van verschillende beelden genoeg betere en goedkopere alternatieven.

Nou, daar is ook de helft van over gebleven. :bye: Begrijpelijk extra lang gewacht met deze film uitgeven. Die lag waarschijnlijk al maanden op de plank. :D

Ze hadden voor 90% van de kopers die nog een bestelling gaan plaatsen of aankoop in de winkel gaan doen, ook de China samples online kunnen laten staan. Een extra ronde productie schieten is pure transparantie naar je klant toe.

nou... het zijn nog steeds hele goede 50mm single shots hoor, goede vervanging van de zena.
vind het zelf ook jammer van de tails want dat trok me veel aan maar dit gaat ook prachtig presteren in de straat.

ben blij dat ze het gedeeld hebben

Ach ik overdrijf een beetje. Maar dat ze minder zijn is duidelijk. Die luipaard balletjes lijken mij een betere keus. Maar die koop ik ook niet. Ik heb chill balletjes besteld. :D

Toch wel flinke jongens. Zien er in ieder geval strak uit.
1234.jpg

Vanaf 7:50 te zien in deze video van Pyrotoro.
In mijn ogen gewoon goede singleshots, burst prima spreiding meer dan prima..

Mwoa, een mager zesje. De eerste van de 3 uit het sample filmpje komt nog het beste uit de verf. Maar vanavond tijdens de demo geen tail gezien, maar wel een zwakke burst en een niet al te groot boeket. De boeketten van de Skyline of Fire waren bijvoorbeeld minimaal gelijkwaardig (ik denk zelfs groter), evenals de burst.

Wauw dit ga je srs niet menen... zwakke burst?

Ik w8 graag op wat beeldmateriaal af

Dat is heel verstandig. To keep in mind: beeldmateriaal zal wel van een redelijke afstand gefilmd zijn (terwijl ik op 20 meter aan de rand van het weiland stond, en zelfs daar was het mwoa).

Ik heb de Bombardos zojuist live gezien en gefilmd in Moordrecht (Kaboom). Het regende aan het begin van de demo, waardoor het filmen niet meeviel. Druppels op de lens, koude klauwen, je kent het wel. Het eerste schot heb ik volgens mij iets ingezoomd, terwijl schot twee en drie volledig uitgezoomd zijn. Daarom lijkt het eerste schot groter, wat in werkelijkheid niet echt het geval was.

Ik vond ze een beetje mager. Geen tail te zien. Boeket is niet extreem groot ofzo, maar wel mooi rond. Ik noem dit geen miskoop, maar het is ook zeker geen topper. Middenklasse dus.

Ik stond op dezelfde demo waar Jorik ook was, echter stond ik veel meer aan de zijkant. Ik vond ze echt heel erg goed presteren.
Ik moet zeggen dat ze op het filmpje inderdaad magertjes overkomen, maar in het echt vond ik ze echt geweldig.

Back
Bovenaan