Head Hunter

Ik heb hem in bestelling staan dus ik ben benieuwd of ik hier vanuit de dealer iets over ga horen. Of het moet zijn dat ze daar gewoon in de bunker staan, we wachten het maar af.

Een vergissing van mijn kant, ik heb de Broekhoff variant; Double Defense in bestelling staan. Benieuwd of die dan wel geleverd gaat worden.

Laatst bewerkt:
Oei heb er 1 in bestelling staan, nog niks gehoord. ben benieuwd 40 schots 30mm 25gr zijn niet veel alternatieven voor.

Ben benieuwd. Verkooppunt heeft alles wat afgekeurd is netjes vermeld. Over deze cake niets vernomen. Ik ga het morgen allemaal wel zien waar ik wel en niet bestelde cakes ga ontvangen (en vooral wat dan als waardige vervanger gegeven wordt).

Gezien de 1kg kruit, en een freakprijs van onder de 30 euro vond ik deze gewoon erg goed vanavond. Perfecte bak ook voor de kleine beurs.
De eerste cake blijft qua effecten inderdaad wat aan de kleine kant. De 2e compenseert dat gelukkig goed.

Twee keer besteld voor 30,- p/s. In 2019 ook gehad, en was vooral gecharmeerd van de eerste cake. Die rode 'glitters' vind ik erg mooi! :)

Back
Bovenaan