Havana

Ik kan hem in het laatste filmpje zeker waarderen, ondanks dat rij twee en drie bijna tegelijkertijd worden geschoten, maar met de rest zit het tempo wel goed en komt deze cake veel meer tot zijn waarde dan het filmpje in de openingspost.

Vanavond weer gezien, mooi label, mooie prijs, klein formaat, maar grote uitwerking!
Je moet er van houden, dat is zeker, maar ik vind hem echt te gek, denk dat ie in de straat wel flinke reacties oplevert! :D

Vanavond weer gezien, mooi label, mooie prijs, klein formaat, maar grote uitwerking!
Je moet er van houden, dat is zeker, maar ik vind hem echt te gek, denk dat ie in de straat wel flinke reacties oplevert! :D

Inderdaad een heerlijke cake, alleen jammer dat ie niet iets netter schiet. op het laatste filmpje zie je teveel verschil in stijghoogte en brandtijd. Dat is wel jammer maar alsnog een toppertje want zulke bakjes zijn er maar weinig!

Heel erg blij dat ik deze cake heb besteld.
Ik had m enkel al besteld vanwege het label, dat is zo kicke, maar het effect is ook gewoon super!

Van zulke cakes mogen er meer komen, echt genieten.
Hopelijk wordt de salvo-versie geleverd en niet de rambak.
De rambak is wel kicken natuurlijk, maar qua timing zo onhandig met projecten.

Heeft er iemand een straatfilm van? Hoe is ie bij jullie bevallen?

Ik had hem ook, alleen al voor het label, maar het effect vind ik ook erg gaaf.
De versie die ik had, schoot wel door, in 3 salvo's binnen 5 seconden was ie leeg, helaas heb ik hem alleen op film gericht op de straat, dus geen effectfilm...
Ben heel erg benieuwd hoe jullie hem hebben ervaren en natuurlijk of er een film van is, zelf vond ik hem zo snel namelijk wel érg rap voorbij, slechts 3 schoten is toch wat minder mooi. Had hem dan liever zoals op de demo, wel snel, maar rijen sne; achter elkaar geschoten, niet rijen tegelijk.

Hier 4 salvo's als mij niet vergis en ook binnen 10 sec weg. Is gefilmd maar slechte kwaliteit, zal eens kijken of het de moeite waard is om te uppen

Bij deze een straatfilmpje van 3x Havana in een lichte fanshaped opstelling.
Op zich een leuke cake, duurt wel wat kort en is redelijk gevoelig voor de wind. Ik zou er sowieso altijd 2 tegelijk schieten om zo de lucht mooier te vullen.

persoonlijk vind ik de snelheid juist mooi. Het heeft een geweldsfactor. En daar houd ik wel van.
Misschien nog wat rijen erachter maken zodat het iets langer duurt. Alleen probleem wordt dan waarschijnlijk de prijs.
Misschien toch ietsiepietsie langzamer maken en beetje meer schoten en kruit?
Ik vind het in ieder geval een heerlijke cake.
greetzzz

Mooi uitgevoerd effect. Hier kan je inderdaad mooie combinaties mee maken zo te zien.
Persoonlijk ligt dit niet helemaal bij mij in de smaak, want als alleenstaand effect komt het voor mijn gevoel net iets te kort. Maar ondersteunend bij andere potten of midden in een show? Meer dan geschikt zo lijkt het.

Hopelijk gaat iemand er komend jaar iets mee doen, ik kijk er in dat geval naar uit.

Geweldige film Stev, bedankt! Hierop is ie eigenlijk precies zoals ik mij voorstelde en per 3 is ie helemaal fijn haha, goede inzet!

Ik vind het effect echt heel mooi, het rood is even overweldigend en de tails blijven dat wat langer hangen.

Hopelijk zijn er geen mensen die hem hebben gekocht met het idee goedkoop een dikke waaier met boeketten te kopen, dan kan ie weleens tegenvallen haha.

dit is zeker een mooie waaier, alleen vind t zoals mattenfreak al een beetje zegt jammer dat mensen die niet de filmpjes van te voren bekijken hier best teleurgesteld van raken schat ik zo...

Heeft er iemand een straatfilm van? Hoe is ie bij jullie bevallen?

Ik had hem ook, alleen al voor het label, maar het effect vind ik ook erg gaaf.
De versie die ik had, schoot wel door, in 3 salvo's binnen 5 seconden was ie leeg, helaas heb ik hem alleen op film gericht op de straat, dus geen effectfilm...
Ben heel erg benieuwd hoe jullie hem hebben ervaren en natuurlijk of er een film van is, zelf vond ik hem zo snel namelijk wel érg rap voorbij, slechts 3 schoten is toch wat minder mooi. Had hem dan liever zoals op de demo, wel snel, maar rijen sne; achter elkaar geschoten, niet rijen tegelijk.

Ik heb een geweldig straatfilmpje.
En vond hem top alleen mis je een beetje een finale wel zeer mooi.
Duurde geloof ik 15 seconden en de verdeling was goed.
Filmpje komt nog wel

Back
Bovenaan