Royal Thunder Smoke

Mooie single shots, er zat er eentje bij waarvan het boeket pas op de grond knalde
Best wel gevaarlijk aangezien deze bijna op een auto viel

Oppassen met deze dingen.
Bij mij knalde er 2 (van de 6)pas op de grond.
Hierdoor is een voorruit van een auto gesneuveld.
Dus dat wordt verzekerings werk.

Steek deze dingen niet af in een straat!

Hier het resultaat:

2qvxc2w.jpg

Vind deze echt heel gaaf! Ik had 7 pakjes van 2012 nog meegekregen en gek genoeg deden de eerste twee pakjes het heel goed, maar de opvolgende pakjes was 1/3 een weigeraar en de andere gingen goed omhoog maar kwamen eerst nog 5 meter naar beneden alvorens te knallen... wel heel erg jammer want als ze goed gaan zijn ze oh zo gaaf!

Gruwelijk die foto, zeg. Wow! Dat dat kan. Mijn Gates of Heaven 1 knalden zeer laag. Ik schrok er wel van en ik ben best 'n kouwe. :wink:

Vorig jaar knalden ze bij mij ook soms op de grond maar dit jaar heb ik 2 pakjes gestookt en ze gingen allemaal naar behoren.

Hier overdag ook een lading van omhoog zien gaan.
Paar kwamen zonder te knallen weer na benden zonder te knallen.

Voor de rest erg genoten van de dikke rookstaart!! erg vet die dingen.

Mooie single shots, er zat er eentje bij waarvan het boeket pas op de grond knalde

Dat probleem heb ik dit jaar ook gehad.
Heb 2 pakjes gehad en zeker 5 ervan knalde pas op de grond weer, kreeg daardoor bijna eentje in m'n nek.
Maar degene die het wel goed deden waren perfect, heerlijke volle smoketail!
Knal was ok, niet bijzonder hard.

Wat een bagger dit jaar! Van de 2 pakjes die ik heb afgestoken weigerde er maar liefst 5. Kwamen doodleuk naar beneden vallen zonder te knallen.

Dit is de laatste keer dat ik deze heb gekocht nu al het tweede jaar dat bombettes naar beneden komen vallen en vervolgens alsnog op de grond klappen.

Ik vind het top dingen had 10 pakjes 1 knalde op de grond en 2 of 3 knalde niet (was wel de black Thunder smoke maar die zijn het zelfde)

Wat een geweldige mooie dingen zeg heb er spijt van dat ik maar 3 pakjes had. Ik had gelukkig helemaal geen last van op de grond knallende exemplaren.

Na vorig jaar wat weigeraars en laagknallers te hebben gehad, dit jaar zeer tevreden. Bombette's gingen zeer hoog met topknal !!

Back
Bovenaan