Harry Loots [Baarle-Hertog]

d'r zijn mensen die niet 123 naar Duitsland rijden, dus die vergelijking kan je beter mee stoppen.
Ik vind het voor die 13,50 een zeer gave cake!

Waarom stoppen met die vergelijking? De waarheid mag gezegd worden toch? Misschien zijn er mensen die zowel naar Duitsland als België gaan die wel wat aan deze info hebben.

Waarom stoppen met die vergelijking? De waarheid mag gezegd worden toch? Misschien zijn er mensen die zowel naar Duitsland als België gaan die wel wat aan deze info hebben.

Dat mag wel, maar ik bedoel meer de kant dat ze het nog te duur vinden bij loots enz. Ik vind het juist goed dat loots dit in het assortiment doet, zijn toch leuke stukjes vuurwerk en dan vind ik 13,50 nog niet duur. misschien verwoorde ik het een beetje verkeerd

d'r zijn mensen die niet 123 naar Duitsland rijden, dus die vergelijking kan je beter mee stoppen.
Ik vind het voor die 13,50 een zeer gave cake!

Ik weet niet hoe jij het bekijkt,maar je bent eerder in Duitsland dan in België,kwa oppervlakten grenzen we meer aan Duitsland dan aan België.

En als je kijkt hoeveel er naar België rijden zal Duitsland daar niet veel onder doen.
En voor 13,50 heb ik er twee en nog 1,50 over voor de brandstof.???? hoezo een goede prijs.???

Ik weet niet hoe jij het bekijkt,maar je bent eerder in Duitsland dan in België,kwa oppervlakten grenzen we meer aan Duitsland dan aan België.

En als je kijkt hoeveel er naar België rijden zal Duitsland daar niet veel onder doen.
En voor 13,50 heb ik er twee en nog 1,50 over voor de brandstof.???? hoezo een goede prijs.???

Het grote verschil zit hem in de verkoopdagen. In belgië kan je ongeveer altijd terecht voor vuurwerk. In duitsland alleen de laatste 3 dagen in bijna elke winkel
Maar laten we het weer over loots hebben :wink:
Loots heeft meerdere producten uit Duitsland bijvoorbeeld die ze wel voor meer aanbieden maar het zorgt wel voor een mooi uitgebreid assortiment wat je bijna nergens in België verder ziet!
Verder kopen ze het niet zo groot in als de duitse winkels bijvoorbeeld

Meer dan 30% korting mogelijkheid?
Rubro hamert op de Nederlandse winkeliers dat ze maar 30 procent korting mogen geven op boxen etc, Loots zit vaak al scherp met de prijzen t.o.v. de Nederlandse winkeliers.
Een Immortal doosje voor ca 100 euro etc zou dan toch wel prima zijn.

30% korting max, klinkt als prijsbinding = verboden.

Het grote verschil zit hem in de verkoopdagen. In belgië kan je ongeveer altijd terecht voor vuurwerk. In duitsland alleen de laatste 3 dagen in bijna elke winkel
Maar laten we het weer over loots hebben :wink:
Loots heeft meerdere producten uit Duitsland bijvoorbeeld die ze wel voor meer aanbieden maar het zorgt wel voor een mooi uitgebreid assortiment wat je bijna nergens in België verder ziet!
Verder kopen ze het niet zo groot in als de duitse winkels bijvoorbeeld

Dit heeft wederom niets met de prijs te maken,sterker nog dan zou het in Duitsland duurder moeten zijn,zij hebben maar 3 dagen. Maar goed ieder zijn gedachten gang. on topic

Ik vind dat Loots altijd een goed assortiment heeft met van alle merken een paar producten.
Ik heb niet de mogelijkheid om het in Duitsland te halen bijvoorbeeld.
En bij ons zitten er ook geen Wolf dealers in de buurt.
Als ik in Baarle ben loop ik altijd bij Loots naar binnen om te kijken wat hij allemaal heeft.

Ik wil niet vervelend doen,maar dit is duur. In Duitsland kosten deze 6 euro ???

Ga 'm daar nu maar halen dan... Vergelijken met Dld heeft geen zin omdat je daar nu niet terecht kan zoals al gezegd. Loots blijft proberen het assortiment uit te breiden met bijzondere spulletjes en dat lukt aardig zo!

30% korting max, klinkt als prijsbinding = verboden.

Mag verboden zijn, helaas hebben de Nederlandse winkeliers daar wel last van gehad.
Gold Immortal mocht niet goedkoper zijn dan 140 euro van de 175 adviesprijs.
4 seasons moest minimaal 120 euro kosten.
Check het Gold Immortal topic, daar lees je er heel veel over.

Ah fijn, ik vind The Impossible een mooie toevoeging aan het assortiment.
125 euro is weinig geld voor 4 vette bakken.
Ik hoop op nog meer dozen voor minder.

Beste Pieter Loots,

Mijn vraag is bij deze gaan jullie rubro verkopen,voor dat zo het hele topic vol staat.
Komt er meer van jorge in jullie assortiment,Bijv de kleine jorge fonteinen.
Gaan jullie de panda lijn uitbreiden zitten echt topers bij.

Alvast bedankt.

Sorry als dit in verkeerde topic sta.

Mvg Zwitsal

Beste Pieter Loots,

Mijn vraag is bij deze gaan jullie rubro verkopen,voor dat zo het hele topic vol staat.
Komt er meer van jorge in jullie assortiment,Bijv de kleine jorge fonteinen.
Gaan jullie de panda lijn uitbreiden zitten echt topers bij.

Alvast bedankt.

Sorry als dit in verkeerde topic sta.

Mvg Zwitsal

Dit zal wat sneller nut hebben :bonk:: [email protected]

Mail zal kunnen maar denk dat er meer mensen dit willen weten toch ?

Mail is verstuurd mocht antwoord op krijgen hoor jullie het van mij

Jojo

Heren van goede leven,

Dag ,.......

Het is nog een beetje vroeg om beslissingen te nemen voor het assortiment 2013, de voorbereidende gesprekken met diverse leveranciers komen nu langzaam op gang.
Verder is het altijd afwachten van waar de nieuwe sterke producten zullen komen, diverse groothandels zitten op dit moment in China prospectie te doen en bijgevolgd zitten de .........
.............

Ten slotte gaan producten niet vast in ons assortiment alvorens wij dat product zelf hebben getest. Bovendien kan er kwaliteitsverschil in jaargangen optreden (net zoals bij wijn)
Conclusie van het verhaal, nog even geduld, wij zetten eerst zelf alles op een rijtje, voordat we verhalen gaan ophangen of beloftes gaan maken naar onze klanten welke we dan misschien niet kunnen waarmaken.

Met vriendelijke groet,

Pieter Loots

Jojo

Zoals altijd een duidelijk en logisch verhaal van Pieter, dank daarvoor! Zwitsal bedankt voor het versturen van de mail en het posten van de reactie!!

Interressant en duidelijk van Loots en ff afwachten hoe of wat er komt, maar verder vind ik Loots een leuke winkel met mooie producten en voor ieder wat wils en zeer leuke acties voor de liefhebber vind het zeer verfrissend. Top..

Back
Bovenaan