Harry Loots [Baarle-Hertog]

Wanneer opent Loots? In September dacht ik? En hoe werken die afspraken? Kan iedereen gewoon even bellen en zeggen wanneer je langs komt of iets dergelijks? Alvast bedankt.

mvg

Tot juli alleen op afspraak geopend geloof ik.
Je moet natuurlijk niet voor een paar toffees een afspraak maken.
Verder zal die niet zo moeilijk doen.

Je kon toch ook in bepaalde winkels dobbelen met 6 dobbelstenen en dan
een prijs winnen ofso? geld dit voor alle winkels in baarle (daar wil ik
heen gaan) of zijn dat er maar een paar of zelf maar 1 ??

Nieuwsbrief Loots 10 januari 2013

Loots Vuurwerk wenst vooraleerst al haar trouwe klanten en uiteraard ook nieuwe klanten van 2012 te bedanken voor het bezoeken van één van onze vestigingen in Baarle-Hertog. Het zijn jullie die ervoor zorgen dat wij op zoek blijven gaan naar het beste op de markt, die ons fris houden met jullie ongezouten meningen en die ervoor zorgen dat we elk jaar weer op zoek gaan naar de meest vernieuwende, prijs/kwaliteit of gewoon hardst knallende producten, binnen de legale normen uiteraard. We zijn dan ook erg blij met de tal van mails die we hebben mogen ontvangen met complimenten over ons assortiment en producten.

Het voorjaar staat bij ons bekend om tal van bezoeken van echte vuurwerkfreaks. Mensen die een heel jaar bezig zijn met vuurwerk. Speciaal voor hen selecteerden wij enkele voorjaarspromoties. En omdat we weten dat we te maken hebben met echte freaks, selecteerden we niet zo maar even wat knallers, batterijen en pijlen maar gaan we voor de topproducten met enkele zeer exclusieve items, waaronde de semi-professionele batterijen van Vulcan, de enige hardste strijker van België, de Weco-Bugano fonteinen van Zwitserse makelij.

Om langs te komen tot 30/06/2013 dient u wel van te voren telefonisch een afspraak te maken op 06/50598105 of 0032493714092.

Hieronder de volledige lijst van voorjaarspromoties:

- Oldskool-Newskool collection 19sh (ons mooiste 19shots assortiment)
- semi-professionele batterijen van Vulcan (Top kwaliteit!)
- samples nitraten (extreem hard)
- Weco Corsair (de enige echte hardste strijker van België)
- Galactico (de hardste vlindermat van België)
- Weco-Bugano fonteinen (Europa's mooiste consumentenfonteinen - Zwitserse makelij)
- Killing Arrow pijlen (zeer mooie volle ronde boeketten)

PROMO!

Old-Newskool Collection

Voorjaarspromo 2013!
aanbieding geldig tot 30/06/2013

Super zware 19 shots cakes EXCLUSIEF verkrijgbaar bij Loots Vuurwerk!
30mm tubes en maximale burst zorgen voor gigantische boeketten met extra harde knallen en super heldere effecten! Multi-effect met 3 shots finale. Nu met 32% tot 44% korting!

Ons mooiste 19 shots assortiment ooit!
SUPER AANRADER!
• SUPERSTUNT Van €28, NU! : 1 voor €19
• SUPERSTUNT Van €84, NU! : 3 voor €52.5
• SUPERSTUNT Van €168, NU! : 6 voor €95

1.jpg

Samples nitraaten 40st

Voorjaarspromo 2013!

Extreem harde nitraten, goede harde doffe knal met enorm veel druk verplaatsing! AANRADER!

8 doosjes van 5stuks in een slof
prijs per 40 nitraten.
• Voorjaarpromo! Van €40, NU! : 1 voor €25

1.jpg

Dr. Pyro Chaos Machine

Voorjaarspromo 2013!

Zeer krachtige batterijen van profesionele vuurwerkcoöperatie Vulcan.
Krachtige grote effecten met harde burst welke tot ongekende hoogtes geschoten worden voor consumentenvuurwerkbatterijen.
Effect: Gouden waves en waterval effecten!

Zeer ideaal voor shows die iets verder van het publiek geschoten worden.
• Voorjaarpromo! van €25, NU! : 1 voor €20

2.jpg

Vulcan Rabble Rouser 19sh

Voorjaarspromo 2013!

Krachtige grote effecten met harde burst welke tot ongekende hoogtes geschoten worden voor consumentenvuurwerkbatterijen. 360gr kruit! 4 effecten

Finale met zeer dikke zilvertails eindigend in grote knetterboeketten.
• Voorjaarpromo! Van €29.50, NU! : 1 voor €24.5

1.jpg

Vulcan Redneck Rowdy 25sh

Voorjaarspromo 2013!

Krachtige grote effecten met harde burst welke tot ongekende hoogtes geschoten worden voor consumentenvuurwerkbatterijen. 473gr kruit! 5 effecten

Finale met zeer dikke zilvertails eindigend in grote knetterboeketten.
• Voorjaarpromo! Van €39.50, NU! : 1 voor €32.5

1.jpg

Weco Corsair 20st

Voorjaarspromo 2013!

De enige echte Weco Corsair = Duitse Strijker!
Strijkers gemaakt in Duitsland met de knal van een nitraat.
Top afwerking & veiligheid!
Strijkplankje op achterkant van doosje.

Al meer dan 20 jaar onverslagen de beste strijker op de Belgische markt!
• 1 voor €5
• Voorjaarpromo! : 3 voor €12.5

1.jpg

Killing Arrow 12st

Voorjaarspromo 2013!

12 bolpijlen met harde burst en mooie boeketten!
Zeer mooi pijlenpakket!

41% korting!
• Voorjaarpromo! Van €50, NU! : 1 voor €29.5

1.jpg

Fontein Weco - Bugano 250gr

Voorjaarspromo 2013!

Bugano - made in Switserland!
Profesioneel materiaal!
Topkwaliteit - Minimale hoogte 6 meter
Zeer breed en hoog met terugval van de vlokken tot op de grond.

AANRADER!
• PROMO, Van €19, NU! : 1 voor €17.5
• PROMO, Van €38, NU! : 2 voor €32.5
• PROMO, Van €57, NU! : 3 voor €45

1.jpg

Vlindermat 2012

Voorjaarspromo 2013!

Deze vlindermat gemaakt van orginele spaanse knallers!
Uit dezelfde fabriek als de hardste vlinder van België, de Supero!
EXTREEM HARD! aanrader!

Tip: Mat ophangen
• Voorjaarpromo, Van €14, NU! : 1 voor €12.5

1.jpg

Grappig, die Bugano fonteinen waren bij de Kaufland in Duitsland 8,99 afgelopen december. Die 19 shots potten (big 19) koop je hier in nederland 12 voor 100 - 120 en bij loots 6 voor 95. Denk dat men serieus eens op de prijzen moet letten, anders prijs je jezelf wel erg uit de markt.

Grappig, die Bugano fonteinen waren bij de Kaufland in Duitsland 8,99 afgelopen december. Die 19 shots potten (big 19) koop je hier in nederland 12 voor 100 - 120 en bij loots 6 voor 95. Denk dat men serieus eens op de prijzen moet letten, anders prijs je jezelf wel erg uit de markt.

Hoe weet je zo zeker dat dit de big 19 zijn?

Ik word altijd een beetje moe van het vergelijken met de Duitse prijzen. Het klopt dat ze in Duitsland goedkoper zijn, maar je vergeet wel dat Kaufland honderden filialen door heel Duitsland heeft. Hierdoor kunnen zij grote hoeveelheden inkopen en dus ook een betere prijs krijgen.

In België worden deze volgens mij alleen bij Loots verkocht, aangezien hij de enige aanbieder is met slechts 2 winkels heeft hij waarschijnlijk een duurdere inkoop waardoor ze dit voor een andere prijs moeten aanbieden.

De Big 19 waar je het over hebt werd slechts bij één winkel verkocht voor 120 euro per karton (Valk). Vorig jaar heb ik deze bij verschillende NL winkels gezien voor 150 euro per 6 stuks! Valk heeft dit jaar een beetje als enige deze potten verkocht en er werd duidelijk aangegeven dat deze exclusief daar zijn verkocht. Ik denk dat ook dit weer te maken heeft met de grote hoeveelheden die worden aangekocht door Valk, waarin Loots wederom niet kan volgen. Er wordt namelijk vaak vergeten dat de bunkercapaciteit in België vele malen lager is als in NL waardoor er veel meer transportkosten etc. zijn voor de winkeliers.

Goed, lang verhaal van mijn kant. Ik ben in ieder geval blij dat deze winkel nog vernieuwend probeert te zijn en met nieuwe merken en artikelen blijft komen. Zeker gezien de recente ontwikkelingen is dit een goede zaak aangezien het aanbod qua merken in België steeds verder afneemt.

Die Galactico is trouwens een vette aanrader als je van een stevigeknal houdt en lang wil genieten want hij is wel een paar minuten bezig. En de aanbieding op de Killing Arrow is wel een strakke hoor!!

Ik word altijd een beetje moe van het vergelijken met de Duitse prijzen. Het klopt dat ze in Duitsland goedkoper zijn, maar je vergeet wel dat Kaufland honderden filialen door heel Duitsland heeft. Hierdoor kunnen zij grote hoeveelheden inkopen en dus ook een betere prijs krijgen.

In België worden deze volgens mij alleen bij Loots verkocht, aangezien hij de enige aanbieder is met slechts 2 winkels heeft hij waarschijnlijk een duurdere inkoop waardoor ze dit voor een andere prijs moeten aanbieden.

De Big 19 waar je het over hebt werd slechts bij één winkel verkocht voor 120 euro per karton (Valk). Vorig jaar heb ik deze bij verschillende NL winkels gezien voor 150 euro per 6 stuks! Valk heeft dit jaar een beetje als enige deze potten verkocht en er werd duidelijk aangegeven dat deze exclusief daar zijn verkocht. Ik denk dat ook dit weer te maken heeft met de grote hoeveelheden die worden aangekocht door Valk, waarin Loots wederom niet kan volgen. Er wordt namelijk vaak vergeten dat de bunkercapaciteit in België vele malen lager is als in NL waardoor er veel meer transportkosten etc. zijn voor de winkeliers.

Goed, lang verhaal van mijn kant. Ik ben in ieder geval blij dat deze winkel nog vernieuwend probeert te zijn en met nieuwe merken en artikelen blijft komen. Zeker gezien de recente ontwikkelingen is dit een goede zaak aangezien het aanbod qua merken in België steeds verder afneemt.

Begrijp me niet verkeerd, ondanks de toon van mijn bericht vind ik Loots een leuke winkel om heen te gaan. Kom er zelf al erg lang, een jaar of tien zeker! Ben ook blij dat loots nog steeds actief is, al was het alleen maar om wat tegendruk aan de gevestigde orde in de vorm van OF te bieden ;)

Bunkers bij valk zijn ook niet heel erg groot hoor! De meeste producten worden gedurende de dag uit een Duitse bunker betrokken. Valk zit niet heel ver van de grens af natuurlijk, maar goed ook zij moeten een eindje rijden om het spul op te halen en hebben de kosten van de extra bunker.

Ik noemde de Big 19 als voorbeeld, maar ook de sniper en vele andere (voornamelijk Wolff) producten worden in Belgie voor meer dan de Nederlandse prijs verkocht. Salon Roger doet dit namelijk ook.

Heeft iemand toevallig filmpjes van die Vulcan batterijen? Op youtube gezocht maar dan kom ik wel deze namen tegen maar zijn dan cakes van Shogun. Aantal schoten klopt ook niet met de beschrijving van Loots.

Dit jaar eens een paar van die Bugano fontijnen aanschaffen!

Zijn er mensen die ervaring hebben met die cake,s van Vulcan??
Ben wel heel erg benieuwd naar die potten die hij verkoopt ken er nergens wat over vinden..:$

Heb ook al gezocht maar ook geen resultaat. Lijken me wel gave cakes zo op het eerste gezicht! Interressant...

Ja precies, heb niks tegen Loots hoor, maar en dan koop je ze, en dan zijn het straks cake's van niks. Schuurmans heeft ook veel cake's in de professional serie lijn die er schitterend uitzien, maar heeft er zelfs cake's van €80 bijzitten die hun geld absoluut niet waard zijn. Als ik kijk naar de prijzen ga ik het risico niet nemen voor ik een filmpje heb gezien.

Hehe, Killing Arrow voor normale prijs... maar schrok wel even van de prijs van zo'n Bugano... maar Loots blijft inderdaad altijd leuke nieuwe dingen op de markt zetten. Als je beetje in de buurt woont kun je wel blijven rijden :p

Back
Bovenaan