bsc italia is chill
VWC lid
alleen op afspraken dus moet eerst even bellen..
oke,bedankt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
alleen op afspraken dus moet eerst even bellen..
Grappig, die Bugano fonteinen waren bij de Kaufland in Duitsland 8,99 afgelopen december. Die 19 shots potten (big 19) koop je hier in nederland 12 voor 100 - 120 en bij loots 6 voor 95. Denk dat men serieus eens op de prijzen moet letten, anders prijs je jezelf wel erg uit de markt.
Grappig, die Bugano fonteinen waren bij de Kaufland in Duitsland 8,99 afgelopen december. Die 19 shots potten (big 19) koop je hier in nederland 12 voor 100 - 120 en bij loots 6 voor 95. Denk dat men serieus eens op de prijzen moet letten, anders prijs je jezelf wel erg uit de markt.
Ik word altijd een beetje moe van het vergelijken met de Duitse prijzen. Het klopt dat ze in Duitsland goedkoper zijn, maar je vergeet wel dat Kaufland honderden filialen door heel Duitsland heeft. Hierdoor kunnen zij grote hoeveelheden inkopen en dus ook een betere prijs krijgen.
In België worden deze volgens mij alleen bij Loots verkocht, aangezien hij de enige aanbieder is met slechts 2 winkels heeft hij waarschijnlijk een duurdere inkoop waardoor ze dit voor een andere prijs moeten aanbieden.
De Big 19 waar je het over hebt werd slechts bij één winkel verkocht voor 120 euro per karton (Valk). Vorig jaar heb ik deze bij verschillende NL winkels gezien voor 150 euro per 6 stuks! Valk heeft dit jaar een beetje als enige deze potten verkocht en er werd duidelijk aangegeven dat deze exclusief daar zijn verkocht. Ik denk dat ook dit weer te maken heeft met de grote hoeveelheden die worden aangekocht door Valk, waarin Loots wederom niet kan volgen. Er wordt namelijk vaak vergeten dat de bunkercapaciteit in België vele malen lager is als in NL waardoor er veel meer transportkosten etc. zijn voor de winkeliers.
Goed, lang verhaal van mijn kant. Ik ben in ieder geval blij dat deze winkel nog vernieuwend probeert te zijn en met nieuwe merken en artikelen blijft komen. Zeker gezien de recente ontwikkelingen is dit een goede zaak aangezien het aanbod qua merken in België steeds verder afneemt.
Heb ook al gezocht maar ook geen resultaat. Lijken me wel gave cakes zo op het eerste gezicht! Interressant...