Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil niet vervelend doen,maar dit is duur. In Duitsland kosten deze 6 euro ???
d'r zijn mensen die niet 123 naar Duitsland rijden, dus die vergelijking kan je beter mee stoppen.
Ik vind het voor die 13,50 een zeer gave cake!
Waarom stoppen met die vergelijking? De waarheid mag gezegd worden toch? Misschien zijn er mensen die zowel naar Duitsland als België gaan die wel wat aan deze info hebben.
d'r zijn mensen die niet 123 naar Duitsland rijden, dus die vergelijking kan je beter mee stoppen.
Ik vind het voor die 13,50 een zeer gave cake!
Ik weet niet hoe jij het bekijkt,maar je bent eerder in Duitsland dan in België,kwa oppervlakten grenzen we meer aan Duitsland dan aan België.
En als je kijkt hoeveel er naar België rijden zal Duitsland daar niet veel onder doen.
En voor 13,50 heb ik er twee en nog 1,50 over voor de brandstof.???? hoezo een goede prijs.???
Meer dan 30% korting mogelijkheid?
Rubro hamert op de Nederlandse winkeliers dat ze maar 30 procent korting mogen geven op boxen etc, Loots zit vaak al scherp met de prijzen t.o.v. de Nederlandse winkeliers.
Een Immortal doosje voor ca 100 euro etc zou dan toch wel prima zijn.
Het grote verschil zit hem in de verkoopdagen. In belgië kan je ongeveer altijd terecht voor vuurwerk. In duitsland alleen de laatste 3 dagen in bijna elke winkel
Maar laten we het weer over loots hebben![]()
Loots heeft meerdere producten uit Duitsland bijvoorbeeld die ze wel voor meer aanbieden maar het zorgt wel voor een mooi uitgebreid assortiment wat je bijna nergens in België verder ziet!
Verder kopen ze het niet zo groot in als de duitse winkels bijvoorbeeld
Ik wil niet vervelend doen,maar dit is duur. In Duitsland kosten deze 6 euro ???
30% korting max, klinkt als prijsbinding = verboden.
Beste Pieter Loots,
Mijn vraag is bij deze gaan jullie rubro verkopen,voor dat zo het hele topic vol staat.
Komt er meer van jorge in jullie assortiment,Bijv de kleine jorge fonteinen.
Gaan jullie de panda lijn uitbreiden zitten echt topers bij.
Alvast bedankt.
Sorry als dit in verkeerde topic sta.
Mvg Zwitsal