Harry Loots [Baarle-Hertog]

Vandaag even langs Loots geweest.
En Pieter had weer nieuws.
Er komen deze maand weer een aantal nieuwe artikelen binnen.
Wat, dat heb ik wel gehoord, maar ik en Jawe moesten een contract ondertekenen om niks te zeggen op de vuurwerkfora.

Nee, grapje wanneer de artikelen binnen zijn, laat Pieter het weten.
Maar hou Loots in de gaten, ze komen met interessante vuurwerken.

jammer dat die spullen zo duur zijn van jorge!!
Een grazy whisteling comets voor 25 euro?terwijl je die in Duitsland voor 12-13 euro haalt.:shocked:

Tja, de Pyro Shopper Cakes van Lesli zijn in Duitsland ook goedkoper dan in NL. Maar Dld-prijzen vergelijken met NL-prijzen of in dit geval BE-prijzen blijft een apart verhaal en altijd discussie opleveren. Er is maar 1 conclusie: wil je Dld-prijzen, dan zul je de spullen ook daar moeten halen!

Zullen ook zat mensen zijn die geen tijd hebben om naar duitsland te gaan! Daarnaast zullen er ook zat mensen zijn die eerder naar belgie zullen gaan dan duitsland omdat dat verder rijden is.
En niet te vergeten de hordes vuurwerk halers die de laatste weken naar baarle gaan.

Al met al zou Loots er HEEL erg goed aan doen om veel meer producten van Jorge te verkopen in plaats van merken die je overal kunt halen. Zou een slimme zet voor loots zijn aangezien vrijwel niemand in belgie Jorge verkoopt laat staan in baarle. kan hij zich toch onderscheiden. Spul van original en pyroshop is al volop verkrijgbaar in baarle bij zena en de pyrostore.
Met jorge spul kan loots zich heel positief onderscheiden van de concurrentie! Zou een zeer slimme zet zijn van Loots om wat minder original/pyroshop spullen te verkopen en meer jorge

maar ach...wat zeg ik..

Loots Vuurwerk bestaat 12.5 jaar en het feest is nog lang niet afgelopen!

De hele maand november kan u weer genieten van spectaculaire aanbiedingen waarmee u korting kan oplopen tot 50%. De kortingen worden gegeven op vuurwerktoppers en niet op uitloopartikelen. U kan er dus weer van uit gaan dat u enkel het beste vuurwerk meekrijgt en dit aan de scherpste prijs op de markt. Uiteraaard zijn er weer aanbiedingen in alle categorien, knallers, pijlen, matten, cakes, ...

Verder zetten we de maand november in met twee DOL DWAZE WEEKENDSTUNT. Dit zijn artikelen die tot de top van de markt behoren maar nu worden verkocht met een korting van 50%. Mis deze niet, deze promoties komen zeker niet meer terug! Let op deze aanbiedingen zijn geldig van vrijdag 09/11 tot en met zondag 11/11 en hierop geldt een maximum van 2 stuks per klant.

Hieronder vindt u alle novemberpromoties en weekendstunt op een rijtje!

SUPERPROMO : The Cube

12.5 jaar Loots Vuurwerk!
DOL DWAZE WEEKENDSTUNT!

Zeer veel verschillende effecten, gigantische uitwerkingen, I-shaped en V shaped. Topper!

Grote super heftige cake!

NU 50% korting
aanbieding geldig van 09/11 t.e.m. 11/11
maximaal 2stuks per klant!
• Van €33, NU! : 1 voor €16.5 - Silver Salute 36sh

12.5 jaar Loots Vuurwerk
DOL DWAZE WEEKENDSTUNT!

Effectomschrijving: silver glitter mine to TI-SALUT
Extreem harde knalcake! Absoluut de hardste!

50% korting
aanbieding geldig van 09/11 t.e.m. 11/11
maximaal 2stuks per klant!

• Van €27, NU! : 1 voor €13.5 Heavy 5 : 5 goed gevulde 16 shots cakes
Zeer mooie effecten, grote uitwerkingen en een belachelijk lage prijs.

NU IN SUPERPROMOTIE!

30% tot 42% korting!
• Van €8.50, NU! : 1 voor €6
• Van €42, NU! : 5 voor €25

Nitraatmat 500sh Pyrostar

Felle flitsen, loeiharde knallen en een mooi tempo, niet te snel en niet te traag. Een echte topper!

29% korting!
• Van €22.50, NU! : 1 voor €16

Space Fighter 5 x 75gr :5 prachtige maximaal gevulde pijlen, harde burstknal en zeer grote uitwerkingen.

Effect:Blue stars with green blink - Flower Crown - Multicolor Peony
Dragon Eggs - Brocade with Red Blink

50% korting
• Van €35, NU! : 1 voor €17.5

El Gordo 5 x 5stuks

Nitraat met fluit, knetter en knal!

SUPER PROMO PER 5 DOOSJES VAN 5ST

50% KORTING
• 1 voor €5
• Van €25, NU! : 5 voor €12.5

Sky Box 26sh 390gram

Extra krachtige batterij met 26shots, 390 gram kruit en 30 mm tubes voor extra grote uitwerkingen. I-shaped + Fanshaped!

PRIJSKRAKER!

45% KORTING

• Van €42.50, NU! : 1 voor €27.5

Nitraatmat assortiment 2000sh

3 x nitraatmat 500 Pyrostar €22.50 = €67.50
1 x nitraatmat 500 met nitraateindbom = €27.50

Totale waarde: €95

NU 35% korting!
• Van €95, NU! : 1 voor €62.5

Killing Arrow 12st : 12 bolpijlen met harde burst en mooie boeketten!
Zeer mooi pijlenpakket!

41% korting!
• Van €50, NU! : 1 voor €29.5

Black Thunder 50st : Extra harde strijkers nu tegen budgetprijzen!
Zeer harde strijkerknal!

bij aankoop 3 doosjes:
33% korting!
• 1 voor €5
• Van €15, NU! : 3 voor €10

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    146 KB · Weergaven: 0
  • 1.jpg
    1.jpg
    83,8 KB · Weergaven: 0
  • 1.jpg
    1.jpg
    105,3 KB · Weergaven: 0
  • 1.jpg
    1.jpg
    138,4 KB · Weergaven: 0
--------------------------------------------------------------------------------

Space Fighter 5 x 75gr

November super stunt

5 prachtige maximaal gevulde pijlen, harde burstknal en zeer grote uitwerkingen.

Effect:Blue stars with green blink - Flower Crown - Multicolor Peony
Dragon Eggs - Brocade with Red Blink

50% korting
• Van €35, NU! : 1 voor €17.5

--------------------------------------------------------------------------------

El Gordo 5 x 5stuks

November super stunt

Nitraat met fluit, knetter en knal!

SUPER PROMO PER 5 DOOSJES VAN 5ST

50% KORTING
• 1 voor €5
• Van €25, NU! : 5 voor €12.5

Sky Box 26sh 390gram

November super stunt

Extra krachtige batterij met 26shots, 390 gram kruit en 30 mm tubes voor extra grote uitwerkingen. I-shaped + Fanshaped!

PRIJSKRAKER!

45% KORTING

• Van €42.50, NU! : 1 voor €27.5

Nitraatmat assortiment 2000sh

November super stunt!

3 x nitraatmat 500 Pyrostar €22.50 = €67.50
1 x nitraatmat 500 met nitraateindbom = €27.50

Totale waarde: €95

NU 35% korting!
• Van €95, NU! : 1 voor €62.5

Killing Arrow 12st

November super stunt!

12 bolpijlen met harde burst en mooie boeketten!
Zeer mooi pijlenpakket!

41% korting!
• Van €50, NU! : 1 voor €29.5

Black Thunder 50st

November super stunt!

Extra harde strijkers nu tegen budgetprijzen!
Zeer harde strijkerknal!

bij aankoop 3 doosjes:
33% korting!
• 1 voor €5
• Van €15, NU! : 3 voor

Yes nog meer wolff, goed bezig daar!
Sommige spullen komen wel als mosterd na de maaltijd.
Heavy 5, SS bijvoorbeeld.

Haha gierig, kom nou. Het zijn toch mooie acties en dan haal je toch je karton in NL. Vind jou post niet veel toevoegen hoor.

Beetje positiever mag ook wel vind ik. Ik vind het top acties !

Dat begrijp je verkeerd! Ik zeg ook helemaal niet dat het geen goede actie's zijn. Ik vind het wel degelijk topacties. Alleen gaat dit mij daardoor niet uitnodigen om een rotstuk te rijden.

Dat begrijp je verkeerd! Ik zeg ook helemaal niet dat het geen goede actie's zijn. Ik vind het wel degelijk topacties. Alleen gaat dit mij daardoor niet uitnodigen om een rotstuk te rijden.

misschien carpoolen??voordat er mensen gelijk weer gaan bashen ik bedeol dit serieus ipv stookmaatjes(zijn hier ook topics over)zoek een paar reis maten dan kan je samen een trip maken en deel je de kosten

Heeft Harry Loots een parking of is er daar een grote parking in de buurt zodat je rustig alle winkels kan bezoeken?

Erg jammer van loots:
3x colour ring to thunder besteld, krijg 3 blitz rakete van pyrostar(das niet eens zo erg)
1x big three besteld en wat krijg ik? 3golden crown rocket van salon roger.

Nog eens allejezus lang staan wachten ook....
nee mij zul je niet meer zien.

Back
Bovenaan