Harry Loots [Baarle-Hertog]

Wat ik apart vind is dat jij het bij de Blast/nuke banger het opneemt voor Zena/Original fireworks, daar verwijt jij mij dat ik me gal spuug over original.
Maar de pot verwijt de ketel!!
Wat heb jij hier gedaan.. je hebt van allerlei verhalen op liggen hangen..
achteraf bleek dat Loots van niets wist.. excuus zou hier op zijn plaats zijn na loots vuurwerk toe..
Mocht ik er ook naast zitten bij de Blast van OR zou ik ook een excusses maken.

@Pieter loots :

Diep Diep Diep Respect voor jullie hoe jullie als winkel deze negatieviteid goed op pakken en omzetten in daden!
Echt top . en een zeer goed en vooral veilig gebaar na de Liefhebbers/klanten toe dat het bij jullie altijd gerolen mag worden!
Top hoor Pieter en Harry.
Petje af!!

En nu weer graag on topic en gaan we het hebben over deze winkel met prachtige en bijzondere producten.

@ voor het gebekvecht onderling verwijs ik jullie dat dit via een pb ook af kan :)

Jammer dat een beetje discusseren snel word uitgesloten, terwijl veel mensen hiervan leren. En geheel offtopic is het vaak niet. Maar ontopic dan.

Al jaren lang is dit mijn favoriete zaak. Veel spul meestal zijn de meeste dingen ook wel op voorraad.

Ik had wel even een vraagje aangezien ik van plan ben a.s weekend weer eens een bezoekje te brengen. Is er komend weekend nog een leuke weekend actie/acties? En welke pijlen zijn het hardst/mooiste boeket? Ik zelf had een aantal batterijen in gedachte dat zijn de volgende:

silver salute
25sh vulcan 19 shots
Heavy 5
sky wave
purple tail
Panter
Golden times waaier

Is dit een goede keuze?

@Torrr en de andere mods: mijn excuses maar ik wil hier nog ff op reageren. Ik begrijp wel dat we anders 10 pagina's krijgen waarin ieder zijn mening wil posten maar aangezien dit ontstaan is door mij wil ik nog ff iets zeggen.

Wat ik apart vind is dat jij het bij de Blast/nuke banger het opneemt voor Zena/Original fireworks, daar verwijt jij mij dat ik me gal spuug over original.

Nee, dat is niet zo, dat heb ik niet gedaan.
Ik heb al een reactie geplaatst in dat topic.

Maar de pot verwijt de ketel!!
Wat heb jij hier gedaan.. je hebt van allerlei verhalen op liggen hangen..

Nee, ik heb op eigen houtje tot mijn grote ontgoocheling ontdekt dat ze mij bij Loots een slechte batch Silver Salutes hebben verkocht. Dat is geen leuke ontdekking na een trip van 350km.

achteraf bleek dat Loots van niets wist.. excuus zou hier op zijn plaats zijn na loots vuurwerk toe..

Nog in geen miljoen jaar.
Ik blijf er het mijne over denken. Tijdens het weekend snel snel wat oude kartons Silver Salute verkopen tegen dumpingsprijzen, een algemene productfoto op de website, enkele dagen later de nieuwe 2012 batch introduceren, zeggen dat deze wel getest is, een fototje van het blokje nemen... :bye:

Mocht ik er ook naast zitten bij de Blast van OR zou ik ook een excusses maken.

Dat is toch helemaal niet nodig?
Wij als freaks mogen best kritisch zijn.

@Pieter loots :

Diep Diep Diep Respect voor jullie hoe jullie als winkel deze negatieviteid goed op pakken en omzetten in daden!
Echt top . en een zeer goed en vooral veilig gebaar na de Liefhebbers/klanten toe dat het bij jullie altijd gerolen mag worden!
Top hoor Pieter en Harry.
Petje af!!

Inderdaad, een correcte reactie en een goede service.
Daar kan Wolff nog veel van leren.

Ik denk dat ik jou interpetatie op sommige plekken dan verkeerd heb begrepen.
Mij excusses.
Tog denken wij ieder ons eigen erover.
Prima tog?..
Nu je het beter heb gearchumenteerd kan ik je op sommige vlakken geen ongelijk geven.

Al jaren lang is dit mijn favoriete zaak. Veel spul meestal zijn de meeste dingen ook wel op voorraad.

Ik had wel even een vraagje aangezien ik van plan ben a.s weekend weer eens een bezoekje te brengen. Is er komend weekend nog een leuke weekend actie/acties? En welke pijlen zijn het hardst/mooiste boeket? Ik zelf had een aantal batterijen in gedachte dat zijn de volgende:

silver salute
25sh vulcan 19 shots
Heavy 5
sky wave
purple tail
Panter
Golden times waaier

Is dit een goede keuze?

Ik adviseer je om als je er bent aan Pieter te vragen naar een nieuwe Jorge cake ( de gaja )die moet helemaal fantastisch zijn... @ ik lees net dat die is uitverkocht.

Ik heb even de linkjes van de filmpjes van de 2 Vulcan cakes weggehaald in mijn eerdere post.
Die filmpjes waren van cakes, maar dan in de USA versie.
Daar schijnt zo'n 40 gram kruit in een tube te mogen, dat geeft niet echt een beeld weer, van die cakes, zoals ze bij Loots verkrijgbaar zijn.

Dus even voor de duidelijkheid, in Amerika mag per tube 40 gram kruit er in.
In Belgie heb je de Belgische wetgeving daarover.
De Belgische cakes zijn dus anders.

40 gram per schot..:devil:
En dan in nederland nu al moeilijk doen met 25 gram kruit per schot..:cry::frusty:

Maar vulcan kennende zal het vast en zeker kwaliteit zijn.
Tog bedankt voor de rectivicatie Sigaar.:thumbup:

40 gram per shot mag volgens de Europese vuurwerkeisen ook, alleen (zoals gewoonlijk) in Nederland niet.
Categorie 2 singleshots/ cakes /combinaties: 500 gram totaal, max. 25 gram per shot, met per shot maximaal 2 gram flash als burst. Toegestaan in Nederland, vanaf 16 jaar.
Categorie 3 singleshots/ cakes /combinaties: 1000 gram totaal, max. 40 gram per shot met daarvan max 4 gram flash als burst. Alleen singleshots met 40 gram per shot zijn in Nederland toegestaan met maximaal 2 gram flash als burst, vanaf 18 jaar.

Kijk net op de website van Loots en zie dat dit weekende die vulcan cakes in promotie staan

Vulcan Rabble Rouser 19sh

12.5 jaar Loots Vuurwerk!
DOL DWAZE WEEKENDSTUNT! 16-17-18 november

Zeer krachtige batterijen van profesionele vuurwerkcoöperatie Vulcan.
Krachtige grote effecten met harde burst welke tot ongekende hoogtes geschoten worden voor consumentenvuurwerkbatterijen. 360gr kruit! 4 effecten

Zeer ideaal voor shows die iets verder van het publiek geschoten worden.

Finale met zeer dikke zilvertails eindigend in grote knetterboeketten.

• Van €29.50, NU! : 1 voor €25

1.jpg

Vulcan Redneck Rowdy 25sh

12.5 jaar Loots Vuurwerk!
DOL DWAZE WEEKENDSTUNT! 16-17-18 november

Zeer krachtige batterijen van profesionele vuurwerkcoöperatie Vulcan.
Krachtige grote effecten met harde burst welke tot ongekende hoogtes geschoten worden voor consumentenvuurwerkbatterijen. 473gr kruit! 5 effecten

Zeer ideaal voor shows die iets verder van het publiek geschoten worden.

Finale met zeer dikke zilvertails eindigend in grote knetterboeketten.

• Van €39.50, NU! : 1 voor €35

1.jpg

Nieuwsbrief Loots 21 november

Voor de laatste keer in de maand November pakt Loots Vuurwerk uit met:

2 DOL DWAZE WEEKEND STUNTS in het weekend van 24 & 25 november!

Met deze weekendstunts scoort u 50% korting op topartikelen! Wij bieden enkel het beste op de markt aan de scherpste prijs en blijven ons moto waarmaken!

EEN KAR VOL AANBIEDINGEN IS ALTIJD GOEDKOPER DAN VASTE LAGE PRIJZEN!

Space Shooters 44sh

12.5j Loots Vuurwerk
DOL DWAZE WEEKEND STUNT!

44 shots salvo cake met afwisselend salvos prachtige gouden palmen met glittereffecten in zilver en rood en salvos loeiharde titanium knallen! SUPER TOPPER!

50% KORTING!
Maximaal 2 stuks per klant
aanbieiding geldig van 24/11 t.e.m. 25/11

• Van €45, NU! : 1 voor €22.5

1.jpg

Dragster 19sh

12.5j Loots Vuurwerk
DOL DWAZE WEEKEND STUNT!

Gouden glitter krooneffecten met groene en blauwe strobe gevolgd door een finale van brocade crowns met groene glitter.
SUPER TOPPER!

50% KORTING!
Maximaal 2 stuks per klant
aanbieiding geldig van 24/11 t.e.m. 25/11

• Van €39, NU! : 1 voor €19.5

1.jpg

Back
Bovenaan