Harry Loots [Baarle-Hertog]

Erg jammer van loots:
3x colour ring to thunder besteld, krijg 3 blitz rakete van pyrostar(das niet eens zo erg)
1x big three besteld en wat krijg ik? 3golden crown rocket van salon roger.

Nog eens allejezus lang staan wachten ook....
nee mij zul je niet meer zien.

Waarom vraag je dan je geld niet terug ?

ze hadden het zo in de zak gedaan dat ik het vanuit een oogopslag niet kon zien, pas toen ik thuis was zag ik het.

Tja, balen! Maar iedere Freak weet toch dat je ALTIJD een bestelling moet controleren? Overigens zal dat dan wel door de drukte zijn geweest want dat soort klachten heb ik nog niet eerder voorbij zien komen over Loots...

ze hadden het zo in de zak gedaan dat ik het vanuit een oogopslag niet kon zien, pas toen ik thuis was zag ik het.

Hadden ze het niet eens verteld? Zowiezo altijd controleren die gasten maken vaak zat fouten. vooral als het druk is. Volgende keer gewoon lekker naar original gaan. Standaart nemen ze alles samen met je door, hoe druk dan ook.

Hadden ze het niet eens verteld? Zowiezo altijd controleren die gasten maken vaak zat fouten. vooral als het druk is. Volgende keer gewoon lekker naar original gaan. Standaart nemen ze alles samen met je door, hoe druk dan ook.

ze hadden me niks verteld nee. het was een bestelling van 3 producten dus ik dacht bij mezelf, hoe groot is de kans nou dat ze iets verkeerd hebben gedaan. Ben daarna nog bij pyroshop geweest en daar wel een super service !

even een editje;
Net een aantal berichtjes ontvangen met de uitleg en excuses wat een hele hoop verklaard heeft.

Laatst bewerkt:
Voor zij die hem niet ontvangen
Nieuwsbrief 14/11/2012

NU VERKRIJGBAAR BIJ LOOTS VUURWERK!

Zeer krachtige batterijen van profesionele vuurwerkmakerscoöperatie Vulcan!
Deze batterijen stijgen tot ongekende hoogstes voor consumentenvuurwerk, harde burstknallen, zeer zuivere en heldere effecten. Ideaal voor shows waar het publiek iets verder staat!
De finale van deze cakes is met ongekende dikke zilveren tails eindigend in grote knetterboeketten!

Loots Vuurwerk, we gaan steeds verder op zoek naar het beste!

Vulcan Rabble Rouser 19sh

Nieuw in ons assortiment 2012!

Zeer krachtige batterijen van profesionele vuurwerkcoöperatie Vulcan.
Krachtige grote effecten met harde burst welke tot ongekende hoogtes geschoten worden voor consumentenvuurwerkbatterijen. 360gr kruit! 4 effecten

Zeer ideaal voor shows die iets verder van het publiek geschoten worden.

Finale met zeer dikke zilvertails eindigend in grote knetterboeketten.
• 1 voor €29.5

1.jpg

Redneck Rowdy 25sh

Zeer krachtige batterijen van profesionele vuurwerkcoöperatie Vulcan.
Krachtige grote effecten met harde burst welke tot ongekende hoogtes geschoten worden voor consumentenvuurwerkbatterijen. 473gr kruit! 5 effecten

Zeer ideaal voor shows die iets verder van het publiek geschoten worden.

Finale met zeer dikke zilvertails eindigend in grote knetterboeketten.
• 1 voor €39.5

1.jpg

Nieuwe producten:
Wij hebben de nieuwe zending Silver Salute 2012 getest en deze ging echt zo ontzettend hard dat deze absoluut niet in ons assortiment mocht ontbrekend. Super goed nieuws voor de liefhebbers van dikke dreunen in de lucht. Echt een cake om met oud op nieuw kippenvel van te krijgen.

Silver Salute 36sh

Effectomschrijving: silver glitter mine to TI-SALUT
Extreem harde knalcake! Absoluut de hardste!

• Promo van €27, NU! : 1 voor €18.5

1.jpg

Vlindermat 2012

Vernieuwde vlindermat, NU NOG HARDER!

Deze vlindermat is evenens gemaakt van orginele spaanse knallers en gaat dus ook echt EXTREEM HARD! aanrader!

Tip: Mat ophangen
• 1 voor €14

1.jpg

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    20,1 KB · Weergaven: 0
Big Bang XXL

Mat met alleen de dikke rotjes uit een chinese rol, EXTREEM dikke doffe knallen gevolgd door een loeiharde eindbom.

1.5 keer zo groot dan de oude Big Bang!

• 1 voor €45

1.jpg

Black Boy 12st

Kingsize black bermuda

Onze hardste black bermuda's!

• 1 voor €5
• vaste aanbieding : 3 voor €12.5

1.jpg

Een hele interssante ontwikkeling bij loots door produckten van Vulcan in het assortiment op te nemen en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze cakes presteren.

Lijkt me mooie cake's van Vulcan,nu dus ook Vulcan in de uitgebreide assortiment bij Loots.
Pieter komen die andere cake's van Vulcan ook bij het assortiment of blijft het voorlopig bij deze?.

Een hele interssante ontwikkeling bij loots door produckten van Vulcan in het assortiment op te nemen en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe deze cakes presteren.

Doen we toch gewoon een filmpje er bij!

Redneck Rowdy.

------------

Rabble Rouser.
(Ik weert niet of het goede versie is, want op het filmpje is de cake vierkant)

-----------------------

Edit.
Ik heb even de linkjes naar de filmpjes weggehaald.
Dit schijnen dezelfde cakes te zijn, maar dan voor de Amerikaanse markt.
Daar schijnt tot en met 40 gram kruit in een tube gepropt te mogen.
Dus dat staat (helaas) niet in verhouding met Europa.

Laatst bewerkt:
Rabble Rouser.
(Ik weert niet of het goede versie is, want op het filmpje is de cake vierkant)

Wat zijn dat twee geweldige cakes !!
En ja het is de goede versie van de Rabble want als je het filmpje afspeelt verandert de afbeelding in de juiste. Thnx voor het posten !!

prachtige cakes maar de respectieve prijs van 30 en 40 euro vind ik tog wel veel.
Zeker gezien voor de belgische markt.
Echter haal je wel uber kwaliteit in huis.

Goede zet trouwens van Loots ze gaan zich steeds meer onderschijden van de andere 2 concurenten.
Het is ze gegund!

Wij hebben de nieuwe zending Silver Salute 2012 getest en deze ging echt zo ontzettend hard dat deze absoluut niet in ons assortiment mocht ontbrekend. Super goed nieuws voor de liefhebbers van dikke dreunen in de lucht. Echt een cake om met oud op nieuw kippenvel van te krijgen.

Dag Pieter Loots.

Je spreekt hier over de nieuwe zending Silver Salute van 2012.
Tijdens het weekend van 10 en 11 november werd de oude zending van 2011 verkocht.
Waar zoals u weet een productiefout in zit. De salutes knallen zowat op de grond.

Ik zie op de website dat er nu een oranje plakker over het lont zit.
Op de batch van 2011 hangt er enkel een doorzichtige sticker.

1.jpg

Als ik het goed begrijp heb je een slechte en onveilige, levensgevaarlijke batch van Silver Salutes verkocht voor 13,50. De goede nieuwe batch verkoop je voor 18,50, 5 euro duurder dus. Waaruit duidelijk blijkt dat je perfect wist dat het om een slechte batch ging. Mijn veiligheid is mij meer dan 5 euro waard. Deze praktijken vallen mij serieus tegen.

Groeten

Sorry maar op bovenstaand verhaal moet ik toch even reageren.

Ik ben er 100% van overtuigd dat Loots niet op de hoogte is geweest van deze slechte batches, er is namelijk geen één winkelier die bewust rotzooi gaat verkopen die levensgevaarlijk is. Bovendien wordt er ineens zwaar overdreven gesproken over levensgevaarlijke silver salutes, terwijl er ook genoeg mensen waren die een SS uit 2011 hadden die perfect ging (waaronder ikzelf).

De gehanteerde prijs van 13,50 is volgens mij alleen een weekend actie geweest die slechts 2 dagen geldig is geweest. Zoals ik het lees hebben ze bij Loots de pot getest waarna hij zo goed is bevonden dat hij vast in het assortiment is opgenomen. Helaas wel tegen een iets hogere prijs, maar dit is dan ook geen weekendactie maar voor de rest van dit seizoen geldig!

Kortom, ik vind het erg kortzichtig wat je hier nu allemaal roept. Veel winkeliers zijn absoluut niet op de hoogte van deze slechte zending en zoals eerder al gezegd heeft ook niet iedereen hier last van gehad. Overigens weet ik zeker dat de SS 2011 batch in veel Nederlandse winkels nog gewoon over de toonbank zal gaan aangezien Wolff daar vast nog voldoende voorraad van heeft.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik vind het nogal sneu om een winkel op deze manier aan te vallen en te beschuldigen.

Sorry maar op bovenstaand verhaal moet ik toch even reageren.

Ik ben er 100% van overtuigd dat Loots niet op de hoogte is geweest van deze slechte batches, er is namelijk geen één winkelier die bewust rotzooi gaat verkopen die levensgevaarlijk is. Bovendien wordt er ineens zwaar overdreven gesproken over levensgevaarlijke silver salutes, terwijl er ook genoeg mensen waren die een SS uit 2011 hadden die perfect ging (waaronder ikzelf).

De gehanteerde prijs van 13,50 is volgens mij alleen een weekend actie geweest die slechts 2 dagen geldig is geweest. Zoals ik het lees hebben ze bij Loots de pot getest waarna hij zo goed is bevonden dat hij vast in het assortiment is opgenomen. Helaas wel tegen een iets hogere prijs, maar dit is dan ook geen weekendactie maar voor de rest van dit seizoen geldig!

Kortom, ik vind het erg kortzichtig wat je hier nu allemaal roept. Veel winkeliers zijn absoluut niet op de hoogte van deze slechte zending en zoals eerder al gezegd heeft ook niet iedereen hier last van gehad. Overigens weet ik zeker dat de SS 2011 batch in veel Nederlandse winkels nog gewoon over de toonbank zal gaan aangezien Wolff daar vast nog voldoende voorraad van heeft.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik vind het nogal sneu om een winkel op deze manier aan te vallen en te beschuldigen.

Het verschil met Loots en andere vuurwerk winkels is dat zij net dicht bij de liefhebbers staan. Ze zijn actief op forums en zij weten perfect wat de freaks willen. Het Silver Salute topic puilt uit van slechte verhalen over de slechte batch van 2011, er bestaan zelfs video's over. Denk je nu echt dat ze dat niet gelezen hebben? Dat anderen de slechte batch ook nog verkopen is helemaal geen excuus.

Op de website stond tijdens het weekend een algemene product foto van de Silver Salute.
Normaal nemen ze altijd foto's van hun blokjes, dat was deze keer niet het geval.
Nu de goede batch over de toonbank gaat, mag er wel een foto van genomen worden...

Tja...

Ik geloof niet in toeval.

Het verschil met Loots en andere vuurwerk winkels is dat zij net dicht bij de liefhebbers staan. Ze zijn actief op forums en zij weten perfect wat de freaks willen. Het Silver Salute topic puilt uit van slechte verhalen over de slechte batch van 2011, er bestaan zelfs video's over. Denk je nu echt dat ze dat niet gelezen hebben? Dat anderen de slechte batch ook nog verkopen is helemaal geen excuus.

Op de website stond tijdens het weekend een algemene product foto van de Silver Salute.
Normaal nemen ze altijd foto's van hun blokjes, dat was deze keer niet het geval.
Nu de goede batch over de toonbank gaat, mag er wel een foto van genomen worden...

Tja...

Ik geloof niet in toeval.

Het verschil met Loots en een andere vuurwerkwinkel? Welke andere winkel? Zena? Pyroshop? Of in Nederland? Vuurwerkmagazijn7kamp? Rijwijkse? Steenbergen? Herman de haan?
Die vergelijking slaat natuurlijk nergens op van jou. Ook winkels die niet groot op internet vertegenwoordigd zijn doen onderzoek naar hun producten, alleen minder.

Die slechte verhalen kunnen ook komen van een slechte doos, slechte opslag, een Chinees die zijn dag niet had, enzovoort. Het hoeft niet persé een hele jaargang te zijn! Als 80% goed is, en 20% slecht, kan ik me best voorstellen dat de cake gewoon opgenomen wordt in het assortiment. En als Loots dan inderdaad de cake test en hij is goed, is er ook nog een eigen controle geweest.

Er is ook nog wel een verklaring te verzinnen waarom er in het eerste weekend een "algemene foto" stond. De cake zat toen nog niet vast in het assortiment volgens mij, en daarvoor "veel" moeite doen is zonde. Even een algemene foto er bij plakken is nog altijd beter dan geen foto. Nu is hij vast in het assortiment en pakken we wel de eigen foto. Dat moet je meer zien als service, dan als iets standaards. Héél veel andere winkels maken namelijk géén eigen foto's en dat accepteren we, vergeet Loots het een keer is het ineens een probleem?

Zelfde geld voor de prijs. Introductieweekend is een aanbieding, nu hebben we de normale prijs weer.

Ik zal niet zeggen dat ik 110% in Loots' onschuld geloof (we zullen nooit exact weten hoe het zit), maar de kans is ook reëel groot dat ze daadwerkelijk van niets wisten/ weten.

Beste mede vuurwerkfreaks,

Ondanks dat wij actief lezen op het forum is ons deze informatie ontglipt. Na het lezen van bovenstaande posts hebben wij contact opgenomen met onze groothandel. Er zal met ingang vanaf nu alleen nog maar zending 2012 geleverd worden.

Vorig weekend werd er gemengd 2011 & 2012 geleverd, gelukkig meer 2012 dan 2011, dit bedroeg slecht een enkel kartons. Mensen die dit lezen en een versie 2011 in hun bezit hebben mogen het zekere voor het onzekere nemen en dit product inruilen tegen de zending van 2012, OOK nog in 2013!

Wij excuseren ons voor dit ongemak, maar ondanks dat wij proberen zo'n goed mogelijke market research te doen naar producten is het onmogelijk om alles te weten.
Mochten wij deze informatie in ons bezit hebben gehad zou deze zending nooit over de toonbank hebben gegaan.

Groeten,

Pieter Loots

Back
Bovenaan