robdewit79
VWC lid
blijft toch veel geld voor een fontein
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik had die filmpjes al gezien,maar ze lijken toch echt geen zes meter hoog te gaan. de effecten zijn erg mooi op de filmjes.Maar zes meter hoog, dan moeten ze toch zeker tot de dakgoot van een huis komen en volgensmij doen ze dat niet.
+ YouTube Video | |
Ik vind het juist helemaal geen slechte bak.
Ooit zelf aan gestoken?.....
Ik wel en kan je verzekeren dat deze cake zeer schoon van efect is!
en voor nog geen 1e perschot eb ik nog steeds niet zoon juweeltje in Nederland gevonden!
Maargoed ieder zijn mening.
Is inderdaad geen aanval, is een gewone reactie die op een discussie forum heel normaal moet zijn.
Even over die reactie:
Nee, ik heb hem nog niet live meegemaakt en inderdaad voor 1 euro per schot zal het heel mooi zijn, maar ik weet het niet..
Je kunt dergelijke blokjes wel in Nederland halen, maar dan moet je goed zoeken, Iris the Magic uit RF collectie heeft dit soort effect, met zelfs nog 1 kleur erbij, ook in de 19 shots potten van RF zit dit effect, maar dan met blauw en goud.
Toch ga ik dit blokje halen, heb namelijk een verjaardag over een maand en ken nou dat spul niet in Nederland halen, dus binnenkort even langs loots voor wat leuk spul en dan kunnen we hem in het echt ervaren.