Harry Loots [Baarle-Hertog]

ik had die filmpjes al gezien,maar ze lijken toch echt geen zes meter hoog te gaan. de effecten zijn erg mooi op de filmjes.Maar zes meter hoog, dan moeten ze toch zeker tot de dakgoot van een huis komen en volgensmij doen ze dat niet.

ik had die filmpjes al gezien,maar ze lijken toch echt geen zes meter hoog te gaan. de effecten zijn erg mooi op de filmjes.Maar zes meter hoog, dan moeten ze toch zeker tot de dakgoot van een huis komen en volgensmij doen ze dat niet.

inderdaad. als je zó naar de filmpjes kijkt halen ze uiterlijk 4 meter. Je ziet op de filmpjes al dat ze net over een wijk lantaarn (ca. 3 meter) heen zouden gaan.. Een normaal Nederlands rijtjeshuis is ca. 8 tot 10 meter hoog maar ze halen denk ik de dakgoot nog niet, wat ong 4/5 meter is..

Koninginnedag - oranje rook & fakkels

Koninginnedag komt er weer aan! Vanaf zondag 3 April hebben wij ook weer oranje rook en fakkels in ons assortiment!

Laatst bewerkt:
Zijn er misschien mensen met ervaringen van een paar (nieuwe)cakes die loots verkoopt?

O.a De cakes uit het magic box pakket?

Zijn 3 16 shots potten van Edruco, genaamd tracer, Crossfire en Silver Sky en gaan per 3 voor 30 euro.

Daarnaast kan ik niks vinden over 2 Tristar potten genaamd Rainbow, een 8 schots cake uit de Brilliant Collection en een 10 schots potje genaamd Purple Tail, ook uit de Brilliant Collection. (Schijnen NL potjes van HVK te zijn?)

Bij voorbaat dank:)

Laatst bewerkt:
Nieuwsbrief van Loots:

Speciaal voor koninginnedag hebben wij weer oranje rook en fakkels op de kop weten te tikken!

Oranje fakkels
Vanaf nu verkrijgbaar bij Loots Vuurwerk, oranje fakkels van bijzonder goede kwaliteit, 15cm grote oranje vlam en brandduur van 70sec.
€3 per stuk!

Deze fakkels hebben dezelfde verpakking als de gele stadionfakkels, maar de oranje zijn te herkennen aan het oranje crepepapier bovenaan de fakkel.

fakkels%20oranje.jpg

oranje rook 50gr
De medium rookbommen met een kruitinhoud van 50gr zijn vanaf nu ook verkrijgbaar in de kleur oranje, ze geven een dikke vlaag van oranje rook en hebben een brandduur van 60sec.
€3 per stuk

Rookbom%20medium%2050%20gr.jpg

Koninginnepakket
4 oranje fakkels 4 x €3 = €12
4 oranje rookbommen 50gr = €12
PAKKETPRIJS: €20 i.p.v. €24

Koninginnepakket.jpg

Zwarte rook 100gr
Zeer krachtige rookbom in de kleur zwart met kruitinhoud van 100gr, brandduur 60sec = maximale toegelaten rookkruitverbranding in 1 minuut.
prijs: €7.50

zwarte%20rook%20100gr.jpg

Green glittering willow
Oude topper terug van weggeweest! Ingekocht op vraag van verschillende klanten! Deze 25 shots pot schiet grote goud/groene willow boeketten in de lucht met op het einde een finale van 5 schoten tegelijk.
€23.50

Green%20glittering%20willow.jpg

Nieuwe zending 19sh assortiment Tristar
Vorig jaar behoorde deze serie al tot de top van ons assortiment. De eerste nieuwe zending die nu binnen gekomen is, overtreft al onze verwachtingen. Zeer harde burstknal, mooie heldere effecten en enorm brede boeketten, elke pot sluit af met een finale van 3 schoten tegelijk. Op dit moment het mooiste 19shots assortiment op voorraad in onze winkel!
€18 per pot, vaste aanbieding: 6 voor €90

19%20shots%20assortiment%20tristar.jpg

Om onze winkel in het voorseizoen te bezoeken kan u telefonisch afspraak maken op 06/50598105.

http://www.lootsvuurwerk.nl

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

dank aan VW-Punt

De Green glittering willow is echt een topper!
Vind dat Loots er goed aan heeft gedaan deze terug in het assortie te nemen!

Het zal aan het filmpje liggen, want ik vind de uitwerking nogal magertjes. En zeker voor een 1,2''.

Dat Loots ze teruggenomen heeft in het assortiment komt in mijn ogen ook door de nieuwe wetgeving, in verband met het kaliber ( en misschien het aantal gram effectlading )

Ik vind het juist helemaal geen slechte bak.
Ooit zelf aan gestoken?.....
Ik wel en kan je verzekeren dat deze cake zeer schoon van efect is!
en voor nog geen 1e perschot eb ik nog steeds niet zoon juweeltje in Nederland gevonden!
Maargoed ieder zijn mening.

Ik vind het juist helemaal geen slechte bak.
Ooit zelf aan gestoken?.....
Ik wel en kan je verzekeren dat deze cake zeer schoon van efect is!
en voor nog geen 1e perschot eb ik nog steeds niet zoon juweeltje in Nederland gevonden!
Maargoed ieder zijn mening.

een reactie op denjo neem ik aan? Aangezien ik niks zeg over dat het blok slecht is oid. Alleen op het filmpje ziet het er echt slecht uit. Voor de rest heb ik gehoord dat het een uitstekend blokje is, en ik vertrouw daarin de mensen wel dus misschien word deze ooit in mijn straat afgestoken.

Is inderdaad geen aanval, is een gewone reactie die op een discussie forum heel normaal moet zijn.

Even over die reactie:
Nee, ik heb hem nog niet live meegemaakt en inderdaad voor 1 euro per schot zal het heel mooi zijn, maar ik weet het niet..
Je kunt dergelijke blokjes wel in Nederland halen, maar dan moet je goed zoeken, Iris the Magic uit RF collectie heeft dit soort effect, met zelfs nog 1 kleur erbij, ook in de 19 shots potten van RF zit dit effect, maar dan met blauw en goud.
Toch ga ik dit blokje halen, heb namelijk een verjaardag over een maand en ken nou dat spul niet in Nederland halen, dus binnenkort even langs loots voor wat leuk spul en dan kunnen we hem in het echt ervaren.

Is inderdaad geen aanval, is een gewone reactie die op een discussie forum heel normaal moet zijn.

Even over die reactie:
Nee, ik heb hem nog niet live meegemaakt en inderdaad voor 1 euro per schot zal het heel mooi zijn, maar ik weet het niet..
Je kunt dergelijke blokjes wel in Nederland halen, maar dan moet je goed zoeken, Iris the Magic uit RF collectie heeft dit soort effect, met zelfs nog 1 kleur erbij, ook in de 19 shots potten van RF zit dit effect, maar dan met blauw en goud.
Toch ga ik dit blokje halen, heb namelijk een verjaardag over een maand en ken nou dat spul niet in Nederland halen, dus binnenkort even langs loots voor wat leuk spul en dan kunnen we hem in het echt ervaren.

Aangezien mijn reactie niet verwijst naar een dergelijke aanval, moet mijn normale reactie ook gewoon kunnen op een forum? Aangezien dit eigenlijk een discussie werd, is dit dan toch ook normaal op jou genoemde 'discussie-forum'?

Ik snapte niet goed waar 3xh op doelde vandaar mijn 2e reactie. Ik gaf een korte uitleg wat ik met mijn vorige bericht bedoelde. En ik zag niets als een aanval en ik verwijs ook niet naar een dergelijke aanval. Ontopic maar weer?

Vroeger had je 25s Willow prof blokjes van Bonbridge. Die waren een stuk mooier vergeleken bij wat ik hier zie. Ik denk echter dat er in Nederland ook een aantal mooie blokjes met willow te vinden is.

Daarom vraag ik mij af waarom Loots deze terug neemt in het assortiment. Ik had dan liever iets gezien wat niet snel in Nederland te vinden is.

Snap ik eigenlijk ook niet, maar Loots is afhankelijk van het aanbod in Belgische importeurs.
Liever zag ik bij hem de Palm Tree potten die voorheen bij Alpeco met kvk verkocht werden.. Mooie potten tegen een mooie prijs:)

Misschien is dit dezelfde profblokje aangezien dit 1,2'' is en je 25gram maximaal mag hebben per tube ipv 20. Dit maakt het mogelijk om sommige bonbridge blokjes te verkopen als comsumenten vuurwerk.

Nee, deze was qua formaat al kleiner. Scheelde echt behoorlijk al. Kwam trouwens ook een stuk later uit.

Hoeveel pts er in die palm potten zat weet ik echter niet meer.

Spring Thunder terughalen is ook een idee :D

Back
Bovenaan