Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb me best gedaan om iets te vinden dit kon ik vinden over het ip aderes
83.84.132.146
Hostname: 53548492.cm-6-5c.dynamic.ziggo.nl
Internet provider: ziggo.nl
IP-range provider: Niets gevonden
WHOIS: whois opzoeken
Computernaam: 53548492
Abuse: [email protected]
Land: NETHERLANDS
Plaats: Delft
Webserver: Niet aanwezig
FTP server: Niet aanwezig
SMTP server: Niet aanwezig
weet niet als je nog onlein bent pieter maar ik heb het aderes in zo ook gevonden waar dit ip aderes zig bevind
Gr
Waarom post je hetzelfde bericht als mij???
Daar geloof ik niets van. Zo'n manier van stunten doe je niet, daar win je geen vaste klanten mee wanneer je gaat zeggen dat je bedrijf failliet is.
Die dader achterhaal je toch nooit. Het ip is zover ik kan zien van een school/universiteit en daar zitten 1000 den mischien 10 duizenden leerlingen dat gaat je nooit lukken iig. Tevens is er in onze DB niemand bekent met dat ip iig.
En is het wel via een lek in je site gebeurt ? en niet via een hack op de server waar de site gehost wordt ? want dan kan je die erop aanspreken.
Had de site een cms (Content Management System) als achtergrond ? dan kan het ook via een SQL injection gedaan zijn oid. Als het alleen statische inhoud (html) was dan zou ik bij de hoster aan de bel trekken iig.
Of heb je een simpel pw en uname voor de directadmin omgeving ? want dan is het nog makkelijker te hacken iig.
De Nederlandse 500 grams cakes schijnen niet zomaar verkocht te kunnen worden in Belgie. Want de TNO keuring, geldt alleen voor Nederland en niet voor Belgie en andere Europeese landen.
Hmm, misschien dat Loots even een belletje naar Original moet doen om te vragen hoe zij dit geregeld hebben. Er is immers min of meer bevestigd dat zij +/- 30 omlabelingen uit NL aan gaan bieden...
Heeft iemand ook ervaring met de zink bugano fonteinen?
ik vraag me af of ze echt zo goed zijn zoals verder naar boven beschreven staat.