Harry Loots [Baarle-Hertog]

Minder leuke geintjes dit natuurlijk.

Heb t IP even ingevuld in de database van Vuurwerkbelgie.com, en bij ons is ie in ieder geval nooit geweest. Hoewel dit vast proxy-werk is, en je het dus nooit zeker weet....

Maar inderdaad, loots is er nog en daar gaat het om :)

ik heb me best gedaan om iets te vinden dit kon ik vinden over het ip aderes

83.84.132.146
Hostname: 53548492.cm-6-5c.dynamic.ziggo.nl
Internet provider: ziggo.nl
IP-range provider: Niets gevonden
WHOIS: whois opzoeken
Computernaam: 53548492
Abuse: [email protected]
Land: NETHERLANDS
Plaats: Delft
Webserver: Niet aanwezig
FTP server: Niet aanwezig
SMTP server: Niet aanwezig

weet niet als je nog onlein bent pieter maar ik heb het aderes in zo ook gevonden waar dit ip aderes zig bevind

Gr

Waarom post je hetzelfde bericht als mij???

Lootsvuurwerk is gewoon nog Online!
Ik vermoed eerder een hele sterke Reclame stund!
€1000vw wie wil dat nou niet?
Btw het doel is berijkt De hele V,W wereld praat er over!

Waarom post je hetzelfde bericht als mij???

Heey spakenburg

sorry ik kreeg dit er voor via het programa waar ik het mee op zoekte

maar ik heb al een andre aderes door gegeven aan pieter toen ik veder ben gaan zoeken

maar jah maakt het uit ben blij dat lootsvuurwerk nog bestaad

Daar geloof ik niets van. Zo'n manier van stunten doe je niet, daar win je geen vaste klanten mee wanneer je gaat zeggen dat je bedrijf failliet is.

Idd je gaat niet zomaar verkondige dat je bedrijfje failliet is.
Neemt niet weg dat dit erg Goede verkappte Reclame is.
Als Harry echt getroffen is door een Hack aanval is het erg spijtig!
Tog Heeft Harry in het verleden wel meer gekken dingen gedaan.(hier zal ik verder maar niet op in gaan)
Was al bijna bang dat ik de hardste knallers van belgie zou moeten missen:wink:(sarcasme)

de site van loots was dus gehacked:

Beste klanten en vuurwerkfreaks,

Met spijt moeten wij u meedelen dat onze website gehackt is. Wij betreuren ten zeerste dat er personen zijn die zich wensen bezig te houden met dergelijke informatie te verspreiden, daar dit ernstige bedrijfschade toebrengt aan onze onderneming. We wensen dan ook te benadrukken de informatie volledig fout is en er geen enkel probleem is in onze onderneming!

beloning:
Voor de persoon die ons de gouden tip kan geven waarmee de politie kan werken geven wij een beloning uit van €1000 vuurwerk.

Misschien zijn er personen die kunnen werken met de volgende informatie:
ip: 83.84.132.146
hostname: 53548492.cm-6-5c.dynamic.ziggo.nl

website offline:
Onze website blijft ofline tot wij zekerheid hebben dat de desbetreffende persoon in kwestie geen toegang meer heeft tot de website.
Wij excuseren ons voor dit ongemak.

mmm Trietste mensen die dit zoiets doen.
Verder wens ik het bedrijf veel sucsus met de zoektocht.
ook ik vond het mailtje raar en kort.
Ik wil de schuld wel op me nemen :P mag ik dan voor 1000 euro vuurwerk uitkiezen??
Beste deal van de eeuw denk ik dan:P

Verder wens ik loots het aller beste nog toe ....

Die dader achterhaal je toch nooit. Het ip is zover ik kan zien van een school/universiteit en daar zitten 1000 den mischien 10 duizenden leerlingen dat gaat je nooit lukken iig. Tevens is er in onze DB niemand bekent met dat ip iig.

En is het wel via een lek in je site gebeurt ? en niet via een hack op de server waar de site gehost wordt ? want dan kan je die erop aanspreken.

Had de site een cms (Content Management System) als achtergrond ? dan kan het ook via een SQL injection gedaan zijn oid. Als het alleen statische inhoud (html) was dan zou ik bij de hoster aan de bel trekken iig.

Of heb je een simpel pw en uname voor de directadmin omgeving ? want dan is het nog makkelijker te hacken iig.

Die dader achterhaal je toch nooit. Het ip is zover ik kan zien van een school/universiteit en daar zitten 1000 den mischien 10 duizenden leerlingen dat gaat je nooit lukken iig. Tevens is er in onze DB niemand bekent met dat ip iig.

En is het wel via een lek in je site gebeurt ? en niet via een hack op de server waar de site gehost wordt ? want dan kan je die erop aanspreken.

Had de site een cms (Content Management System) als achtergrond ? dan kan het ook via een SQL injection gedaan zijn oid. Als het alleen statische inhoud (html) was dan zou ik bij de hoster aan de bel trekken iig.

Of heb je een simpel pw en uname voor de directadmin omgeving ? want dan is het nog makkelijker te hacken iig.

Er zit een lek in de CMS, http://lootsvuurwerk.nl/index.php?page='2
Nu niet zo'n zin om mn best te gaan doen om de database eruit te halen etc..

Van de week sprak ik Jawe (Michel) weer na een paar weken vuurwerk ,,rust''.
Of ik zin had om vandaag mee te gaan naar Baarle Hertog.
Ja hoor, wat mot ik nders doen op een saaie zondag.
Ja, tot 13:00 uur in me nest liggen, maar dat werd dus vandaag om 10:00 uur er uit.

Rond 11:00 uur ging de bel, Jawe was netjes op tijd
Even een koffie gedronken, onder het afwassen door en toen richting het stukje paradijs op aarde.:wink:
Omdat het begin 2011 is, kan je er alleen van uit gaan dat Zena de Bunker open was.
Dus we zaten stieken te hopen dat er meer winkels los waren.

Gelukkig was Loots ook open.
We hebben met de vrouw en de zoon van Harry gesproken en later ook met Harry Loots zelf.

Ik zal een aantal bijzondere punten opnoemen.

Het hacker verhaal.
De vrouw van Harry Loots zei het nogmaals tegen ons, dat Loots vuurwerk niet failliet is.
Ze weten dus het ip nummer en ook het adres, waaruit de site van Loots is gehackt.
De Nederlandese politie maar ook Ziggo geeft geen informatie vrij over die hacker, omdat het schending is van de privacie.
Bovenstaande instaties geven die info alleen aan de Belgische politie, als zij er om vragen.
Waarom ze dat nog niet gedaan hebben is voor ons onbegrijpelijk.
De famillie Loots is erg verontwaardigd over die hacker.
Zeg het dan gewoon persoonlijk tegen ons, zei Harry Loots ook.
En wat ons betreft, zijn het het met de Famillie Loots eens.

500 gram cakes.
Of er snel nieuwe 500 grams cakes op de korte termijn in het arsortiment van loots komen is nog niet duidelijk.
Ze zijn nog bezig met een aantal groothandels.
De Nederlandse 500 grams cakes schijnen niet zomaar verkocht te kunnen worden in Belgie.
Want de TNO keuring, geldt alleen voor Nederland en niet voor Belgie en andere Europeese landen.
Met andere woorden www.lekkerhandigweer.nl :wink:

De outblast is tot nu nog de 1ste 500 grammer die verkocht wordt.
Deze wordt door Tristar geimporteerd en voordoet aan de (nieuwe) Belgische wetgeving.
Op de cake wordt een stikker geplakt met de gebruiksaanwijzing, keurings nummer, enz, enz.

Arsortiment.
Het arsortiment wordt nog steeds aangevuld met leuke artikelen van verschillende groothandels en importeurs.
Als er nieuws is, wordt dit via de site bekend gemaakt.
Wat was die site ook weer... : http://www.lootsvuurwerk.nl/index.php

Ik en Jawe willen de famillie Loots hartelijk bedanken voor de gastvrijheid en de informatie.

En zeker weer tot de volgende keer.

Laatst bewerkt door een moderator:
De Nederlandse 500 grams cakes schijnen niet zomaar verkocht te kunnen worden in Belgie. Want de TNO keuring, geldt alleen voor Nederland en niet voor Belgie en andere Europeese landen.

Hmm, misschien dat Loots even een belletje naar Original moet doen om te vragen hoe zij dit geregeld hebben. Er is immers min of meer bevestigd dat zij +/- 30 omlabelingen uit NL aan gaan bieden...

Hmm, misschien dat Loots even een belletje naar Original moet doen om te vragen hoe zij dit geregeld hebben. Er is immers min of meer bevestigd dat zij +/- 30 omlabelingen uit NL aan gaan bieden...

Omlabelingen zegt genoeg denk ik.
Die moeten ook gewoon gekeurd worden voor de Belgische markt.

Familie Loots nog bedankt voor de gastvrijheid.
En Gerco voor de leuke verslag.
Hierbij nog een aantal foto's.

Van de outblast zijn er 3 verschillende versies verkrijgbaar van tristar.
bild1197.jpg

De ce keuring.
bild1201.jpg

Zink fontijn verkrijgbaar in de nummers 1,2 en3
bild1198.jpg

Laatst bewerkt:
Vandaag eindelijk mijn rijbewijs gehaald:D toen ik weer thuis kwam besloot mijn vader mij te trakteren op een dagje baarle en daar kan ik geen nee tegen zeggen natuurlijk. Zoals verwacht waren alle winkels dicht toen ik plots door de kapelstraat liep en Harry zijn vuilnis buiten zag zetten, ik natuurlijk even vragen of de winkel toch even open kon en dat was geen enkel probleem. Nog even een praatje gemaakt over de nieuwe producten en het een en ander meegenomen, was weer een topdag bedankt Harry:thumbsup:

Loots vuurwerk staat al jaren hoog aangeschreven voor zijn uitgebreide assortiment aan artikelen voor de voetbal zoals diverse fakkels en rook. Naast ons reeds uitbreide assortiment hebben wij nog enkele nieuwe artikelen op de kop weten te tikken!

Vulcan stadionfakkels
Vanaf nu kan u bij ons ook terecht voor stadionfakkels van Vulcan, één van de grootste vuurwerkproducenten in de wereld. Deze fakkels hebben een uitstekende kwaliteit en geven een zeer felle vlam van maar liefst 15cm en hebben een brandduur van 60sec. De fakkels zijn verkrijgbaar in de kleuren rood en groen.

€4.50/stuk, vaste aanbieding: 4 voor €15
Stadionfakkel%20Vulcan.jpg

nieuwe formaten rode rook!
Van alle kleuren rook die verkocht worden is rood de meest genomen kleur. Wij hebben dan ook besloten het assortiment in deze kleur nog extra uit te breiden.

rookbom 30gr
rookbom met 30gr kruitinhoud van merk bonbridge. Uitstekende prijs/kwaliteit.

€2.50/stuk, vaste aanbieding: 5 voor €10
Rookbom%2030gr%20.jpg

Rookbom rood pyrostar
Grote rookbom in de kleur rood van het merk pyrostar. Zeer goede kwaliteit. Rooktijd 60sec!

€4.25/stuk, vaste aanbieding: 4 voor €15

Rode%20rook%20pyrostar.jpg

Ons volledige voetbalassortiment
- stadionfakkels tristar 70sec: rood, groen, geel, blauw, paars
- stadionfakkels weco 210sec rood, groen
- stadionfakkels vulcan 60sec: rood, groen
- bengal red weco 60sec
- disco flash 90sec (fel stroboscooplicht)
- rookbom klein: rood, wit, groen, blauw
- rookbom 30gr: rood
- rookbom groot pyrostar: rood
- grote rookbom 50gr: rood, blauw, geel, groen, paars, wit, oranje

Voor meer informatie over deze producten kan u terecht op onze website www.lootsvuurwerk.nl

NOG MEER NIEUWE PRODUCTEN!

Dreamlike paradise
W-shaped waaier met 2 stage effect, mine + boeket afgewisseld door een rij keiharde fluiters, eindigend in een finale met gouden willows

€38.50
Dreamlike%20paradise.jpg

Butflower
25 shots V-shaped waaier in poepkesvorm.
5 x 5 verschillende palmeffecten. Zeer brede uitwerking!

€34
But%20Flower.jpg

Zink fontein 250gr
Vanaf nu zijn er maar liefst 3 verschillende zinkfoneinen van 250gr verkrijgbaar. Deze fonteinen bevatten 150gr meer kruit dan alle andere fonteinen op de Belgische markt. Zink-Bugano kwaliteit! Topper!

De fonteinen zijn dubbel effect, na ongeveer 30sec spuit de fontein zijn tweede effect de lucht in. De fonteinen gaan zeer hoog en breed en geven ontzetten veel licht met een mooie terugval van de vuurvlokken naar beneden.

Zink fontein nr1: Gold - Silber
Zink fontein nr2: Gold - blinkerste
e
Zink fontein nr3: Gold - Colorste
e

€20

Vermeld in de winkel dat je geabonneerd bent op onze nieuwsbrief en krijg ze alle 3 voor €50!
Fontein%20Zink%20250gr.jpg

Monda assortiment
Af en toe moet een oude topper terug in het licht gezet worden. Dit product draait al meer dan 10 jaar mee in onze winkel. Het zijn 19 shots potten met 1 effect, groot van uitwerking en met een 3 shots finale. De prijs/kwaliteitsverhouding van deze potten is uitstekend te noemen. De lont zit bij deze potten telkens van boven, wat het eenvoudig maakt ze te koppelen of met meerdere tegelijk te schieten voor een waar spektakel. Ze kosten €18 per stuk en per pakket van 4 slechts €59.50, dat is nog geen €15 per 19 shots pot!
Monda%20assortiment.jpg

Bezoek aan onze winkel!
Let op tot 1 juli zijn wij enkel op afspraak geopend. Een afspraak kan gemaakt worden op 06-50598105. Wij noteren dit in onze agenda en zorgen ervoor dat er iemand ter plaatse is wanneer u onze winkel bezoekt.

http://www.lootsvuurwerk.nl

Heeft iemand ook ervaring met de zink bugano fonteinen?
ik vraag me af of ze echt zo goed zijn zoals verder naar boven beschreven staat.

Back
Bovenaan