Harry Loots [Baarle-Hertog]

Nieuwe spaanse knallers!
Vanaf zaterdag 23/10/2010 zullen er maar liefst vier nieuwe spaanse knallers aan ons assortiment toegevoegd worden!
Meer informatie morgen via de nieuwsbrief en op de website!

Aldus de site.

Vraag me af waar ik aan moet denken, Pyrostar wellicht?

Onder de toonbank misschien, maar anders zou ik er niet op gaan rekenen..

Denk eerder aan pyrostar producten zoals al is gezegt paar post boven ons.

ik denk gewoon achterhaalt pyrostar producten die al bestaan.
niet dat er wat mis mee is maar toch dubbel op.

en zoniet en het zijn geheel nieuwe producten is het alleen maar beter

Nieuwsflash: 1 knaller kunnen we reeds bekend maken: De spaanse vlinder rood (lady cracker) komt terug in een nieuwe verpakking!

Een ervan is dus de Lady Cracker.:D

Vandaag langsgeweest.

Lady Cracker is er inderdaad weer, in een kleinere verpakking.
Ook zag ik 3 nieuwe knallers, ik meen ook van Salon Roger.

Over de ''Scorpio'' waren ze erg enthousiast, 'harder dan al het andere' hoorde ik een medewerker zeggen. Het is een soort van Bombero, maar dan een stuk langer.
Ze zaten op dezelfde manier verpakt als de Bombero's/Supero's van Pyrostar.

Ook hadden ze nieuwe Spanish Crackers.
En tot slot een soort van Mammoths in nitraatverpakking, 20 stuks. met van die doorzichtige folie bovenop. Allemaal in 'Spaanse' stijl

Ze waren volop druk bezig met deze knallers fotograferen en etalageplek vrijmaken...

Zie http://www.salonroger.eu/vuurwerk_d...3c&LGUID=8a42cdd6-ee1a-4b3a-81ff-559bdcdf3b50

Laatst bewerkt:
scorpioo.png

De scorpio:)

Door onze unieke samenwerking met tal van groothandels hebben wij maar liefst vier nieuwe spaanse knallers weten op de kop te tikken. We hebben ze allen getest en ze behoren tot de hardste op de markt. De knallers zijn allen gemaakt volgens de spaanse productiemethode. Ook zijn de hulzen van de knallers gemaakt volgens een nieuw fabricageproces, de tube van de hulzen is gewoon niet in te drukken, door deze nieuwe ontwikkeling is de scorpio nitraat nu de hardste knaller is verkrijgbaar op de Belgische markt.

scorpios 10st

HARDSTE KNALLER IN BELGIE!
Nitraten gemaakt volgens spaans productieproces!
De huls van deze nitraten is op een nieuwe manier gefabriceerd waardoor de huls niet inknijpbaar is en de knaller nog harder gaat!

GEWELDIGE KWALITEIT!

prijs: €10 per doosje van 10 stuks

vaste aanbieding: 3 voor €27
vaste aanbieding: 6 voor €50

scorpios 60 stuks

HARDSTE KNALLER IN BELGIE!

Nitraten gemaakt volgens spaans productieproces!
De huls van deze nitraten is op een nieuwe manier gefabriceerd waardoor de huls niet inknijpbaar is en de knaller nog harder gaat!

GEWELDIGE KWALITEIT!

voordeelverpakking van 6 doosjes van 10 stuks: €50

Spanish cracker 5st

Vlinder gemaakt volgens spaans productieproces!

Zeer harde knal!
super prijs/kwaliteit!

prijs: €4 per doosje van 5stuks

vaste aanbieding: 10 doosjes voor €35

Spanish cracker 50st

Vlinder gemaakt volgens spaans productieproces!

Zeer harde knal!
Super prijs/kwaliteit!

voordeelverpakking van 10 doosjes voor €35!

Spaanse nitraat 20st
Loeiharde nitraat van spaanse makelij

Hardste nitraat na de scorpio!

prijs: €14 per doosje van 20 stuks

vaste aanbieding: 4 voor €50
INTRODUCTIEPROMO: €12.50 per doosje! (tot 31/10/2010)

spaanse vlinder rood (lady cracker)

Vlinders gemaakt volgens spaans productieproces!

PRIJSKRAKER!

SUPER PRIJS/KNALVERHOUDING!

Prijs: €8 per doosje van 20 stuks

http://www.lootsvuurwerk.nl

(nieuwsbrief van Loots)

"Ook zijn de hulzen van de knallers gemaakt volgens een nieuw fabricageproces, de tube van de hulzen is gewoon niet in te drukken"

Dat kon bij bijv de spanish cracker van bonbridge ook al niet

nieuwe productiemethode, :P nieuwe verkooppraat :P

Laatst bewerkt:
Aan de ene kant is het verkoop praat, maar jij bent duidelijk niet bekend met verschillende producten. Heb wel degelijk veel knallers uit belgie meegemaakt waar de huls gewoon ingedrukt kan worden.

En kan je trouwens stoppen met in elk topic je foto's plaatsen van je collectie? Is nu onderhand wel leuk geweest. Oke je hebt imitatie bex nitraten, maar pronk er niet steeds mee bij meerdere topics.

Aan de ene kant is het verkoop praat, maar jij bent duidelijk niet bekend met verschillende producten. Heb wel degelijk veel knallers uit belgie meegemaakt waar de huls gewoon ingedrukt kan worden.

En kan je trouwens stoppen met in elk topic je foto's plaatsen van je collectie? Is nu onderhand wel leuk geweest. Oke je hebt imitatie bex nitraten, maar pronk er niet steeds mee bij meerdere topics.

Ja maar ik zei alleen dat het niet "nieuw" was dat je nu ook knallers hebt die je niet kunt indeuken
en toen zei ik bijv. spanish cracker bonbridge en nitraat.

En ik heb de fotos weggehaald omdat je dat zo graag wou :wink:
pronkte idd teveel :frusty:

Voor de mensen die het nodig hebben: Een prijzenlijst van 2010. Word regelmatig geupdate. Gemaakt door mij. Omdat ik er aardig wat uurtjes aan heb besteed, heb ik mijn naam er bij gezet. Je hoeft alleen de aantallen, en desnoods de benzine kosten, in te voeren en je krijgt een prachtig overzicht :)

KLIK!!!

Ps. Heeft het geholpen en heb je geen vragen. Press Thanks! (tenzij je natuurlijk complimenten wil geven :P haha, grapje

Vanaf vandaag weer verkrijgbaar twee prachtige sierpotten met zeer zware vulling. Deze potten hebben een super prijs/kwaliteitverhouding en zijn zeer groot van uitwerking, de combinatie van de effecten is uniek. We kunnen dan ook echt zeggen dat deze twee potten echte aanraders zijn uit ons assortiment.

Colourful Heaven
Een zilveren draaizon omhoog met keiharde knal en strakke multicolorboeketten. Dit effect komt zeer weinig voor in de vuurwerkwereld omdat er nog slechts enkele fabrieken zijn in China die dit effect willen maken. Dit effect zit ook in de professionele poison & spider van weco, welke een zeer geliefd blok is bij de profesionele schieter. Aanrader! Prijs: €20

Golden times
Zeer mooie 16 shots waaier met dubbel effect, langs beide zijkanten prachtig grote brocade crown boeketten en in het midden twee strakke gekleurde boeketten. aanrader! Prijs: €20

http://www.lootsvuurwerk.nl

Jah, ik ga voor de golden times:cool:
Gelukkig zijn ze van Salon Roger.
Eigelijk zijn alle nieuwe producten bij loots van roger...

Newsflash vanaf de site van Harry Loots:

Nieuwe zending vuurwerk!

Vanaf nu terug verkrijgbaar: Matrix, Tribal, Sky Wave, Golden Times, Colourful Heaven, Multi Box assortiment, Golden Palm, Super Blaster, New Century, Purple Tail

Neem snel een kijkje in het assortiment onder de rubriek potten voor informatie over deze cakes!

Youngster pakket

1 x flashing thunder 20st: €4
1 x super vlinder 12st: €6.25
1 x Lightning cracker 10st: €4.50
1 x Pirat met lont 100st: €2.50

Normale prijs: €17.25

pakketprijs: €12.50

Restant herfstacties! Nog zo lang de voorraad strekt!

youngster20pakket.jpg

Back
Bovenaan