RandomDaniel
VWC lid
Heet The Gold Strike in Nederland. Echter is ie in NL 2x zo goedkoop als je goed zoekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Meen je niet?... maakt m meteen een stuk minder leukHeet The Gold Strike in Nederland. Echter is ie in NL 2x zo goedkoop als je goed zoekt.
The gold strike kost 37,50 volgens vwbieb. Bij loots heb je hem, zonder goed te zoeken, voor 35. Dus dat scheelt niet zo veel.Heet The Gold Strike in Nederland. Echter is ie in NL 2x zo goedkoop als je goed zoekt.
Ik heb ook nog even gekeken maar the gold strike is volgens mij echt een totaal andere cake.The gold strike kost 37,50 volgens vwbieb. Bij loots heb je hem, zonder goed te zoeken, voor 35. Dus dat scheelt niet zo veel.
Ik heb ook nog even gekeken maar the gold strike is volgens mij echt een totaal andere cake.
Ander tempo, andere effecten.. nee geef mij dan toch maar de dove of love![]()
Op het bovenstaande filmpje is het een totaal andere cake. Het hoort wel een omlabeling te zijn van de Gold Strike. En de Vlaamse Leeuw is een omlabeling van de Panter.
Vlaamse Leeuw 2018 op het filmpje van LVT lijkt niet op Panter en niet op Alcatraz![]()
https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?25699-Limburgs-Vuurwerk-Team/page42
Hier staan ze beiden. Volgens Lvt de 2018 versie.
Weet iemand of Loots die surex blokken nog heeft en of je daar nu wat korting op kan krijgen?
Graag de Gaoo Hammer producten verkopen! De singleshots en de cake.
Vond de Hammer 30mmsalute singleshots erg tegenvallen.
Ook de salutecake werdt ik niet warm van.
Dan is de Elk titanio beter.
Ooh echt. Ik heb ze niet gehad, maar op youtube werd iedereen er helemaal lyrisch van. Ze klonken duidelijk ook beter dan die van Nico bijvoorbeeld.
Wat ze ook mogen verkopen ( en daar had ik ook al over gemaild ) dat zijn van Dextrin ( zelfde merk als El Titanio ) de Shark salute cakes. Dit zijn F2 salute cakes en echt dikke beukers ala Piromax Titanium Salute!
De dumbum 20mm singleshots uit nl knalde harder dan de 30mm singleshots van Hammer.
En knal cake was gelijk aan de Dumbum16sh.
En ook redelijk gelijk als de thunderbrik van lesli.
Werd er niet echt blijer van ofzo.
Niet slecht maar ook niet wauw
Merkwaardig,zo op het filmpje te zien van Pielke lijken ze echte als een malle te gaan. Geen slechte batch gehad ofzo?