Harry Loots [Baarle-Hertog]

Voor ruim 400 euro sier aangekocht, 1 lullig 19 shotpotje gratis gehad. Vuurwerk was van goede kwaliteit maar de volgende keer sla ik deze winkel over. Voor goede deals moet je hier niet zijn.

Ik heb voor ruim 700 euro in NL gekocht en helemaal niets gratis gehad. Nou en, de prijzen waren beter. Winkels waar je veel gratis krijgt daar betaal je ook meer. Gratis vuurwerk bestaat niet, je betaalt het altijd zelf. Als je bij Loots op de aanbiedingen let kom je er prima uit.

Voor ruim 400 euro sier aangekocht, 1 lullig 19 shotpotje gratis gehad. Vuurwerk was van goede kwaliteit maar de volgende keer sla ik deze winkel over. Voor goede deals moet je hier niet zijn.

Voor ruim 40 euro biefstuk gekocht bij de slager, 1 lullig plakje worst gratis gehad. Biefstuk was van goede kwaliteit maar volgende keer ga ik liever bij een andere slager. Ik eet liever een taaie biefstuk voor een paar euro minder.

Dit blijft altijd een fijne winkel met een zeer gevarieerd assortiment die bestaat uit alle toppers van verschillende importeurs. Ik ben weer benieuwd naar dit jaar! Eerst lekker uitrusten tot maart, jullie hebben een lange en hardwerkende tijd achter de rug haha.

Zena een een zeer grote en goede concurrent, maar Loots heeft producten waar zij weer niet tegenop kunnen. Denk hierbij aan de Piromax Titanium Salute, de Salute waaier, de Black Thunder van Tristar en zo nog veel meer.

Ik heb voor ruim 700 euro in NL gekocht en helemaal niets gratis gehad. Nou en, de prijzen waren beter. Winkels waar je veel gratis krijgt daar betaal je ook meer. Gratis vuurwerk bestaat niet, je betaalt het altijd zelf. Als je bij Loots op de aanbiedingen let kom je er prima uit.

Freakactie of losse verkoop?

Ik zeg ook niet dat je meer moet krijgen of korting moet krijgen. Het is alleen zo dat mijn keuze voor de volgende keer op een andere winkel valt. Ga jij maar lekker met je flappen aan de balie staan in de losse verkoopdagen in NL en laat je uitmelken ;)

Denk niet dat hij dat doet maar goed dat terzijde. Snap het punt wel je koopt voor veel geld en je wilt iets gratis erbij. Feit is wel dat loots vuurwerk een van duurste winkels is die er in belgie zijn, op pyroshop na dan .Je kan beter meer krijgen voor minder

Je kunt beter naar Zena gaan dat is wel duidelijk :)
Deze winkel heeft namelijk geen behoefte om te concurreren want mensen kopen toch wel. Klopt er zijn mensen die het niks uitmaakt en daar teert dit ondernemerschap goed op :wink:

Je kunt beter naar Zena gaan dat is wel duidelijk :)
Deze winkel heeft namelijk geen behoefte om te concurreren want mensen kopen toch wel. Klopt er zijn mensen die het niks uitmaakt en daar teert dit ondernemerschap goed op :wink:

De ene koopt voor €150 en krijgt een 19 shots potje.
De andere koopt voor €400 en krijgt exact hetzelfde potje gratis erbij.

Eerlijk is het zeker niet.
Hangt ervan af wie er aan de balie staat.
Zijn het tijdelijke werknemers ben je sowieso de lul.
Hebben de verkopers een slecht humeur, dan ben je ook de lul.

Vroegah kreeg je veel gratis erbij.
Zowel bij Loots als bij Zena.
Dat is nu wel verleden tijd.

Als jij met die 400 euro veel gratis denkt te zullen krijgen bij Zena, dan heb je het fout.
Als daar 2 LVC acties bijzitten krijg je helemaal niets erbij voor dat bedrag, ook geen lullig 19 shots potje.

Wat een onzin dit. In de freak bestellingen in Nederland krijg je helemaal niks gratis erbij. Wees blij dat je een gratis product bij je bestelling krijgt, ze hoeven het niet te doen.

Ik zoek liever m’n eigen vuurwerk uit en hou de goede aanbiedingen in de gaten dan dat ik (gratis) vuurwerk krijg wat misschien helemaal niet mijn smaak is.

Vind je het gek? je komt met een verhaaltje dat je vuurwerk hebt gekocht en te weinig gratis hebt gekregen. Zonder normale argumenten zeik je een respectabele vuurwerkwinkel af die dit jaar misschien wel de beste en mooiste producten van baarle verkocht. Wat had je verwacht, applaus?

Vind je het gek? je komt met een verhaaltje dat je vuurwerk hebt gekocht en te weinig gratis hebt gekregen. Zonder normale argumenten zeik je een respectabele vuurwerkwinkel af die dit jaar misschien wel de beste en mooiste producten van baarle verkocht. Wat had je verwacht, applaus?

Het vuurwerk was prima laat ik dat voorop stellen maar het kwam niet boven het Nederlandse siervuurwerk uit, dus puur voor siervuurwerk loont het zich meer in Nederland gebruik te maken van de freakacties. Vroeger ben ik er 2x geweest toen ze nog chainthunders verkochten. Toen had je voor een groot bedrag een leuke korting of extra gratis artikelen. De sfeer van vroeger is een beetje weg helaas.

Dus, eerst ga je naar Loots vuurwerk, vervolgens ga je lopen klagen dat je bijna geen vuurwerk gratis bij je bestelling krijgt. Dan zeg je dat je beter naar Zena kunt gaan, vervolgens kwam je aangekochte vuurwerk van Loots niet boven je Nederlandse vuurwerk uit, dan heb je weer betere aankopen gedaan in Nederland tijdens de freakacties en vervolgens ben je vroeger bij deze winkel geweest toen ze nog chainthunders verkochten?

Vraagje, jejestilo074. Begrijp je het zelf nog wat je typt? Maar ik ben de draad kwijt....

Dus, eerst ga je naar Loots vuurwerk, vervolgens ga je lopen klagen dat je bijna geen vuurwerk gratis bij je bestelling krijgt. Dan zeg je dat je beter naar Zena kunt gaan, vervolgens kwam je aangekochte vuurwerk van Loots niet boven je Nederlandse vuurwerk uit, dan heb je weer betere aankopen gedaan in Nederland tijdens de freakacties en vervolgens ben je vroeger bij deze winkel geweest toen ze nog chainthunders verkochten?

Vraagje, jejestilo074. Begrijp je het zelf nog wat je typt? Maar ik ben de draad kwijt....

Rustig maar denk aan je hart, ik begrijp heel goed wat ik typ.
Al met al, ik had mijn post misschien wat meer genuanceerd moeten brengen en word nu weggezet als zeikerd. Het was slechts een kleine teleurstelling aangezien ik van ver kwam rijden. Winkels waarvan meer dan 80% Nederlandse klanten zijn en de tent draaiend houden maar je mag geen kritiek hebben? Prima, fijne jaarwisseling!

Back
Bovenaan