Harry Loots [Baarle-Hertog]

The gold strike kost 37,50 volgens vwbieb. Bij loots heb je hem, zonder goed te zoeken, voor 35. Dus dat scheelt niet zo veel.
Ik heb ook nog even gekeken maar the gold strike is volgens mij echt een totaal andere cake.
Ander tempo, andere effecten.. nee geef mij dan toch maar de dove of love:angel:

Ik heb ook nog even gekeken maar the gold strike is volgens mij echt een totaal andere cake.
Ander tempo, andere effecten.. nee geef mij dan toch maar de dove of love:angel:

Op het bovenstaande filmpje is het een totaal andere cake. Het hoort wel een omlabeling te zijn van de Gold Strike. En de Vlaamse Leeuw is een omlabeling van de Panter.

Gewoon een mailtje sturen, Hij reageert altijd terug (Das mijn ervaring iig)

Laatst bewerkt:
Vond de Hammer 30mmsalute singleshots erg tegenvallen.
Ook de salutecake werdt ik niet warm van.

Dan is de Elk titanio beter.

Ooh echt. Ik heb ze niet gehad, maar op youtube werd iedereen er helemaal lyrisch van. Ze klonken duidelijk ook beter dan die van Nico bijvoorbeeld.

Wat ze ook mogen verkopen ( en daar had ik ook al over gemaild ) dat zijn van Dextrin ( zelfde merk als El Titanio ) de Shark salute cakes. Dit zijn F2 salute cakes en echt dikke beukers ala Piromax Titanium Salute!

Ooh echt. Ik heb ze niet gehad, maar op youtube werd iedereen er helemaal lyrisch van. Ze klonken duidelijk ook beter dan die van Nico bijvoorbeeld.

Wat ze ook mogen verkopen ( en daar had ik ook al over gemaild ) dat zijn van Dextrin ( zelfde merk als El Titanio ) de Shark salute cakes. Dit zijn F2 salute cakes en echt dikke beukers ala Piromax Titanium Salute!

De dumbum 20mm singleshots uit nl knalde harder dan de 30mm singleshots van Hammer.
En knal cake was gelijk aan de Dumbum16sh.
En ook redelijk gelijk als de thunderbrik van lesli.
Werd er niet echt blijer van ofzo.
Niet slecht maar ook niet wauw

De dumbum 20mm singleshots uit nl knalde harder dan de 30mm singleshots van Hammer.
En knal cake was gelijk aan de Dumbum16sh.
En ook redelijk gelijk als de thunderbrik van lesli.
Werd er niet echt blijer van ofzo.
Niet slecht maar ook niet wauw

Merkwaardig,zo op het filmpje te zien van Pielke lijken ze echte als een malle te gaan. Geen slechte batch gehad ofzo?

Merkwaardig,zo op het filmpje te zien van Pielke lijken ze echte als een malle te gaan. Geen slechte batch gehad ofzo?

Weet niet welke badge Pielke had. Mijne waren 2018 versie.

Zie wel veel verschil op diverse filmpjes van Duitsers en demo's. De ene flash salute de andere Ti. Van mij was Ti met zilveren tail. Maar knal was niet 30mm waardig.

Back
Bovenaan