jejestilo074
VWC lid
Voor ruim 400 euro sier aangekocht, 1 lullig 19 shotpotje gratis gehad. Vuurwerk was van goede kwaliteit maar de volgende keer sla ik deze winkel over. Voor goede deals moet je hier niet zijn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Voor ruim 400 euro sier aangekocht, 1 lullig 19 shotpotje gratis gehad. Vuurwerk was van goede kwaliteit maar de volgende keer sla ik deze winkel over. Voor goede deals moet je hier niet zijn.
Ik heb voor ruim 700 euro in NL gekocht en helemaal niets gratis gehad. Nou en, de prijzen waren beter. Winkels waar je veel gratis krijgt daar betaal je ook meer. Gratis vuurwerk bestaat niet, je betaalt het altijd zelf. Als je bij Loots op de aanbiedingen let kom je er prima uit.
Ik zeg ook niet dat je meer moet krijgen of korting moet krijgen. Het is alleen zo dat mijn keuze voor de volgende keer op een andere winkel valt. Ga jij maar lekker met je flappen aan de balie staan in de losse verkoopdagen in NL en laat je uitmelken![]()
Want bij zena krijg je altijd wel veel gratis vuurwerk als je voor 400 koopt?
Je kunt beter naar Zena gaan dat is wel duidelijk![]()
Deze winkel heeft namelijk geen behoefte om te concurreren want mensen kopen toch wel. Klopt er zijn mensen die het niks uitmaakt en daar teert dit ondernemerschap goed op![]()
Wat een onzin dit. In de freak bestellingen in Nederland krijg je helemaal niks gratis erbij. Wees blij dat je een gratis product bij je bestelling krijgt, ze hoeven het niet te doen.
Vind je het gek? je komt met een verhaaltje dat je vuurwerk hebt gekocht en te weinig gratis hebt gekregen. Zonder normale argumenten zeik je een respectabele vuurwerkwinkel af die dit jaar misschien wel de beste en mooiste producten van baarle verkocht. Wat had je verwacht, applaus?
Dus, eerst ga je naar Loots vuurwerk, vervolgens ga je lopen klagen dat je bijna geen vuurwerk gratis bij je bestelling krijgt. Dan zeg je dat je beter naar Zena kunt gaan, vervolgens kwam je aangekochte vuurwerk van Loots niet boven je Nederlandse vuurwerk uit, dan heb je weer betere aankopen gedaan in Nederland tijdens de freakacties en vervolgens ben je vroeger bij deze winkel geweest toen ze nog chainthunders verkochten?
Vraagje, jejestilo074. Begrijp je het zelf nog wat je typt? Maar ik ben de draad kwijt....