Harry Loots [Baarle-Hertog]

Ik vin het wel netjes van jou RonnieFreak dat je dat aan bot brengt er zijn toch ook mensen die dit niet zouden weten is niks mis mee wat je hier aan gaf

Gr vvw

Zonder iets af te kraken, maar als ik die website bekijk vraag ik mij ernstig af hoe zij de VAN prijs bepalen. Veel potten zijn in de "aanbieding" die in Nederland ook gewoon te verkrijgen zijn. Alleen zetten ze de VAN prijs een paar knaken hoger en de aanbieding weer een paar knaken lager waardoor je zo ongeveer op de adviesverkoopprijs uitkomt. Gelukkig laat ik mij niet misleiden.

+1, precies wat je zegt. Over het algemeen veel duurder dan dezelfde producten op de nederlandse (freak)markt. Daarnaast word ik een beetje moet van begrippen als 'introductieprijs van 25 euro' die al 3 jaar bij de crazy whistling comets staat. Vrije lange introductie...

Ik zal morgen wel even maiłen om te vragen hoeveel kartons ze hebben ingekocht. Ik las ergens dat de levering van half oktober, 48 kartons was.

Reactie van Loots op mijn mail (zie post hierboven):

"Er zijn 150 kartons titanium salute binnengekomen en 40% is al verkocht. Snel erbij zijn is de boodschap. "

40% is al weg in ongeveer 1 dag!!:bonk:

Heeft iemand filmpjes van de Ecchi serie die nu in de aanbieding is bij Harry Loots of is het een omlabbeling van de old newskool collectie?

Ik heb die Ecchi serie ook besteld,maar die waren er niet eens,kreeg er het buurt assortiment inplaats voor.
Ze zeiden dat ze die duur hebben ingekocht,daar ging ik niet mee akkoord toen kreeg ik de Drunk serie als vervanger.

Belachelijk snel worden die Piromax producten verkocht! Wel strategisch van Loots/HQ om de enige winkel te zijn die deze op de Belgische markt verkoopt.

Niet alleen Pyrosint gaat door het lint, maar ook jullie mailserver volgens mij...
Ik krijg nu al 5x achter elkaar dezelfde mailing van jullie binnen: "Pyrosint gaat door het lint!" :sint:

Niet alleen Pyrosint gaat door het lint, maar ook jullie mailserver volgens mij...
Ik krijg nu al 5x achter elkaar dezelfde mailing van jullie binnen: "Pyrosint gaat door het lint!" :sint:

Ja ik kreeg de laatste nieuwsbrieven dubbel, vreemde was dat er telkens een tijdje tussen zat.

Back
Bovenaan