Harry Loots [Baarle-Hertog]

Graag deze dit jaar verkopen. Deze salute cake heeft gelukkig die klote ploffers niet, ik denk niet dat veel mensen nog de Piromax Titanium Salute nog willen. En dit is ook een lekker finale bakje!

Piromax komt pas weer binnen in augustus 2018 @ baarle

Ook dat, en ik vrees dat zo'n cake bij Loots onbetaalbaar gaat worden. Ik vind Loots/HQ Fireworks geweldige sfeer winkels zijn en super personeel etc. maar helaas zijn naar mijn mening zeker de prijzen van cakeboxen veel te hoog. Iets terug bij Cees van der Horst dezelfde en vergelijkbare producten veel goedkoper.....

Uiteraard niet bedoelt om af te kraken en ze hebben ook zeker unieke producten waar ik persoonlijk ook zeker wat voor wil betalen. Maar de prijzen voor cakeboxen vind ik gewoon jammer.

Als ik het goed lees staat er iets van olen op. Is dit een omlabeling ?

Iemand toevallig een filmpje van het product?

Het is de P1 versie van de Colorful Kingscracker, de Colour Carpet. Het is geen omlabeling maar loots heeft gewoon de verpakking eraf gehaald.

Ik heb deze helaas niet gehad, maar van wat ik begrepen heb is het een erg goede mat. Tot nu toe zijn alle Zena matten beter dan hun voorgangers! Ook duurder helaas, maar ik ben blij dat het ieder geval mogelijk is op deze manier.

Hier een ( slecht ) filmpje wat ik had gezien op YouTube:

Als jullie toch al van dit merk spullen verkopen, graag dan deze knalcake in het assortiment nemen:

Sonora van El Gato. Categorie 2, 25 shots met 20mm en tenminste wel constante knallen. Niveautje Piromax Titanium Salute.

Heeft iemand filmpjes van de Ecchi serie die nu in de aanbieding is bij Harry Loots of is het een omlabbeling van de old newskool collectie?

Heeft iemand filmpjes van de Ecchi serie die nu in de aanbieding is bij Harry Loots of is het een omlabbeling van de old newskool collectie?

De ervaring bij Loots Vuurwerk bij mij leert dat ze elk jaar bepaalde producten omlabelen haha! Dit zijn voor 99% zeker de old-newskool potten denk ik!

Back
Bovenaan