Harry Loots [Baarle-Hertog]

Hoezo, max 6 per klant toch? xD

Is maar af te wachten of deze nog even goed knalt... hopelijk doen ze geen run op een standaard knalcakeje.

Was met mijn vrouwtje, die heeft er ook 6 meegenomen, de andere 4 die ik later wou halen waren voor een ander iemand, welke gevraagd had of ik deze mee kon nemen. Laten we hopen dat het gewoon om dezelfde kwaliteit gaat, anders misschien eerders maar een testen, of wachten tot LVT misschien komt met het uitproberen van de nieuwe lichting.

Was met mijn vrouwtje, die heeft er ook 6 meegenomen, de andere 4 die ik later wou halen waren voor een ander iemand, welke gevraagd had of ik deze mee kon nemen. Laten we hopen dat het gewoon om dezelfde kwaliteit gaat, anders misschien eerders maar een testen, of wachten tot LVT misschien komt met het uitproberen van de nieuwe lichting.

Laat ons hopen.... anders heb je zonet 12 standaard knalblokjes gekocht.

Ik zou zeggen: test er snel eentje uit en laat het ons weten! xD

Zal van het weekend even gaan shoppen en testen, maar denk dat het wel snor zit. Laatst die Salute waaier getest die was ook pokke hard!! Paar daagies wachten dus dan weten we het antwoord haha.

Zal van het weekend even gaan shoppen en testen, maar denk dat het wel snor zit. Laatst die Salute waaier getest die was ook pokke hard!! Paar daagies wachten dus dan weten we het antwoord haha.

Die Salute waaier bestond al in 2016 en zal ook wel 2016 productie zijn geweest.

Trouwens even rare vraag misschien was even naar die van mij aan het kijken 2015 batch. Onder het plakkertje van main fuse zit paars lont en onder reserve lont groen. Klopt dit? Hoofd lont zit boven op en reserve lont onder aan de zijkant.

Trouwens even rare vraag misschien was even naar die van mij aan het kijken 2015 batch. Onder het plakkertje van main fuse zit paars lont en onder reserve lont groen. Klopt dit? Hoofd lont zit boven op en reserve lont onder aan de zijkant.

Jahoor dat is best mogelijk, zou gewoon aanhouden wat op de stickers is aangegeven.

Gratis Vuurwerk?? Dat wilt toch iedereen :) Daarom in samenwerking met Loots Vuurwerk voor iedereen boven de 16+ gratis Megatresk knallers bij aankoop van 2 tientjes! Hoe of wat? Bekijk even de video hieronder!

Groetjes LVT

Graag deze topper dit jaar nog verkopen. Moet vast wel te regelen zijn en dan heb je weer een unieke artikel in je schappen waar de freaks wel voor komen, zoals de Piromax Titanium Salute.

deze zijn ook niet verkeerd zeg, zag ze bij Loots op de site staan met dit filmpje van LVT :D

989.jpg

En Piromax heeft weer een nieuwe salute cake met green tail en in Z shape. De PXB2424 'Titanium Green':

Volgend jaar te verkrijgen bij Loots? :wink:

Ik vraag me af wat je aantreft als je zon bolpijl openmaakt. Koetje had laatst ook van die bolpijlen zogenaamd 3 inch ofzo en er zat een 1.5 inch bol in.

Ik vraag me af wat je aantreft als je zon bolpijl openmaakt. Koetje had laatst ook van die bolpijlen zogenaamd 3 inch ofzo en er zat een 1.5 inch bol in.

Dan voel je je echt goed genaaid, weet je nog welke het waren en waar ze werden verkocht ?

Dat is al echt sinds dat ze vuurpijlen verkopen dat er een flinke hoeveelheid lucht gratis bij zit. Het valt je dan opeens op hoe klein een tube met ´40 gram effectlading´ is ( de effectlading is natuurlijk kleiner doordat de motor ook mee wordt geteld met het maximale aantal gram kruit ). Met flash is dat al weer heel anders, die dichtheid is een stuk hoger dan bij menig siersterren.

LOOTS VUURWERK INTRODUCEERT
NITRAATSTRIJKERS VAN EUROPESE MAKELIJ!

Vorig jaar namen we afscheid van de laatste Europees geproduceerde strijkers de Weco Corsair. Maar deze heimwee is nu voorbij! Loots Vuurwerk en Privatex Pyro, een gerenommeerd Slovaaks bedrijf sloegen de handen in elkaar en ontwikkelde een strijker die volledig in Europa gemaakt wordt en harder gaat als alle anderen. Super kwaliteitsafwerking.
Deze strijkers geven je de megadreun van een dikke nitraat!
Let op dit artikel is verkrijgbaar voor personen van 18 jaar en ouder.

Megatresk Explo Nitraatstrijker 10st

Deze strijkes worden volledig geproduceerd in de EU!

Gemaakt met ultrafijn Europees flashkruit van de hoogste kwaliteit, een kneiterharde huls, dikke strijkkop en plastic stoppen i.p.v. gips voor afsluiting van de knaller. Al deze componenten zorgen voor echt een megadreun, even hard als nitraten. Deze excellent afgewerkte nitraatstrijkers zijn met kop en schouders de beste op de markt! Dit artikel is ook geschikt voor signalisatiedoeleinden.

HARDSTE STRIJKERS VAN BELGIË!

Introductieprijs 2017 : 1 voor €5
4 + 1 GRATIS : 5 voor €20

1056.jpg

Back
Bovenaan