Harry Loots [Baarle-Hertog]

Nee, bijna niemand zal ervaring hebben omdat dit onbekende cakes zijn en nog niet in belgie te koop geweest voor zo ver ik weet. Ik vind het grote toppers, het bovenste filmpje deed me denken aan super6-19 effect maar dan nog beter. Heb gezien dat het 8 stuks voor 100 euro is bij loots in de promo. Inslaan die hap zou ik zeggen.

Iemand al weet of de Chooet No.3 Matchcracker al binnen is ?
Zou schijnbaar uitverkocht zijn en niet meer binnen komen voor een tijdje..Iemand meer info hier over?:sad:

Verder altijd een warm welkom bij Loots altijd leuk om een babbeltje te maken en wat rond te kijken
Mijn #1 winkel in België als je het mij vraagt!:D

elke winkel heeft een telefoon, ik zou zeggen bel ze eens op en vraag het. zet dan ook meteen hier het antwoord neer.

Ik heb ze net een mailtje gestuurd met de vraag of ze nog op voorraad zijn, Verwacht eerlijk gezegd niet dat ze antwoorden in deze drukke periode dus zoals DW2000 al zegt kun je misschien beter bellen.
Mocht ik toch antwoord krijgen op mijn mail dan zal ik het hier wel posten :wink:

Kreeg net antwoord op mijn mailtje met de vraag of de Chooët match cracker nog op voorraad is:

Dag Niels,

Wij hopen als nog dat deze dit jaar binnenkomt. Maar na veel foutieve berichtgevingen vanuit onze groothandel van "volgende week is hij er", hebben wij toch enige twijfel of deze dit jaar er wel zal zijn, op deze manier worden wij en onze klanten aan het lijntje gehouden wat voor geen van beide partijen leuk is.

Eerlijk gezegd kan ik je dus geen antwoord geven, maar wie weet is hij er nu wel deze week, het wachtspelletje gaat verder.

Mvg,

Pieter Loots

(ik wil ook nog even vermelden dat ik verrast was met het snelle antwoord wat ik kreeg, dit vind ik toch wel top service van Loots!)

Ik weet dat dit de totaal verkeer de plek is, maar sta op het punt om naar bed te gaan (des te sneller is het morgen en wat gaan we dan met z'n alle doen... juist onze geliefde spulletjes ophalen ;))

ik werd net gebeld door m'n buurjongen die morgen 28-12 naar baarle wilt gaan. Hij heeft gehoord dat er zeer streng wordt gecontroleerd door de politie, weet iemand hier iets meer over?

Mijn dank is groot :)

Onzin!
Ik ben er gisteren nog geweest, geen controle of zo iets.
Tja, ze kunnen er altijd staan, maar ja die kans is altijd aanwezig, zeker op het einde van het jaar...

ik werd net gebeld door m'n buurjongen die morgen 28-12 naar baarle wilt gaan. Hij heeft gehoord dat er zeer streng wordt gecontroleerd door de politie, weet iemand hier iets meer over?

Mijn dank is groot :)

Als je slim bent, zorg je ook dat je rond oktober gaat, dan heb je mooie actie's, in de zomervakantie zelf al, maar nu nog even snal gaan is nooit slim.

nooit slim ben ik het niet mee eens. veel mensen vinden het niet echt fijn vuurwerk al 3 maanden in huis te hebben. Ook zijn er genoeg mooie acties die niet op internet staan, maar wel in de winkel zelf te vinden zijn. De sfeer aan het eind van het jaar is ook anders, dan is het lekker druk en zie je iedereen met vuurwerk over straat lopen terwijl als je in Oktober gaat er niet heel veel mensen zijn. En over die controles. De kans is inderdaad groter aan het einde van het jaar dat er controles zijn, maar er is gewoon niet genoeg politie om daar iedere dag te gaan controleren. In Oktober zit je inderdaad veilig met het kopen van je vuurwerk, maar aan het einde van het jaar kan je net zo goed nog gaan en lekker je vuurwerk kopen bij Harry Loots.

Klopt helemaal zoals Explosie123 en Denjo al zeggen, die grootse controle van een paar weken geleden was één van de weinige controle's dit jaar (volgens mij zelfs de enige maar weet ik niet zeker) en ja je kunt pech hebben dat je gepakt wordt en ja de kans is wel groter in deze tijd van het jaar, maar over het algemeen zijn er maar erg weinig controles zoals ik zei en die grootse controle was de enigste grote dit jaar, er zijn wel een paar kleinere geweest maar dat is puur pech hebben.:wink:

Hoezo de kans is groter aan het eind van het jaar? Weet je hoeveel mensen er bij Loots staan op dagen als deze. Dan is het er echt NIET te wezen in de winkel zoveel mensen zijn er dan. En dan heb je in Baarle 3 van die winkels die tot op de hasses vol staan met mensen. Wel een goeie sfeer enzo. Veel politie in de straten om de boel allemaal in goeie banen te leiden, maar meer ook niet. Er zijn dan zoveel mensen dat ze niet eens mensen kunnen pakken. Dat is gewoon weg niet te doen. En dan nog. Dan pakken ze er een vader met een kind uit met een doosje strijkers. Als dat zou gebeuren, dat is toch super triest? Laat mensen gewoon een leuk oud en nieuw vieren. Mensen die daar heen gaan komen voor het plezier heb ik het idee. Niet om rottigheid uit te halen.

Ja, tussen 10:00 en 16:00 staan ze te controleren op de Alphenseweg op de N260.
Dit heb ik zo juist te horen gekregen van een vriend van mij die in dienst is van het korps en gestationeerd is in Tilburg.
Om 12:30 nemen ze vaak een pauze zei hij.
Deze pauze geldt vervolgens voor een half uur, daarna gaan ze verder met kentekens noteren en het aanhouden van wagens met een Nederlands kenteken.

DIT VERHAAL IS GEBASEERD OP ONJUISTHEDEN EN MOET NIET SERIEUS GENOMEN WORDEN

Je begrijpt dat wij niet weten wanneer er controle is.
Deze controle kan er wel of niet zijn, de laatste paar dagen was er geen controle in Baarle.
Daarom kan ik je adviseren om te gaan.

Voor de mensen die het willen weten, de nieuwe 100k van Horsebrand is echt goed. Wat een bak geweld! Jammer dat de eind bom niet echt goed te horen was, maar daar zou je eventueel zelf nog wat aan kunnen doen... Maar manmanman, was de 80 euro meer dan waard :) Behoorlijk hard geweld! Gewoon de matten over elkaar heen leggen, de eind bommen een beetje aan de kant leggen, zo schuin, en gaan met dat ding :)

Back
Bovenaan