Harings Vuurwerk te Almelo

Beste leden,

Veel gerommel over de prijzen weer dit jaar.. Graag citeer ik de post van Pyroguy:

Dat vind ik een rare conclusie. Niks ligt boven de adviesprijs, maar toch zijn ze duur.. Lijkt of het tegenwoordig zonder korting of met een niet héle hoge korting allemaal ineens niet goed meer is.

Pyroguy bedankt voor je post, je slaat de spijker op zijn kop.

Zoals al aangehaald werd; we hebben inderdaad tikken over onze vingers gehad om de prijzen. In de tijden van vele vuurwerkleveranciers kon je ook veel doen, dat zijn dan dus ook de tijden dat we met de prijzen veel konden.
Vuurwerk verkopen is duurder geworden.. Voor ons maakt het geen verschil, we willen graag blijven verkopen zoals we dat altijd deden! Echter, andere winkeliers klagen omdat de verhoudingen zoek waren met de adviesprijzen, onze keuze; minder korting geven of niet meer geven, keuze snel gemaakt, toch?

Zoals vele misschien is opgevallen bevatten de prijskaartjes van Dynasty rare bedragen, dit komt doordat we echt maxi maximaal 10% korting mochten geven. Vreemd, dat Valk hier wel onder mag?

Goed, genoeg over de prijzen! Terug naar een vraag die ik vaker voor zie komen; hoe kan ik in de webwinkel mijn kortingsbon gebruiken? Om eerlijk te zijn: Dat kan niet. Nu ik jullie reacties lees was die zeker een mooie toevoeging geweest voor de webwinkel, echter is dat nu te laat. Zoals we het bij meerdere online bestellingen tot nu toe gedaan hebben: Stuur je bestelling op, kies voor bankoverschrijving en stuur een kort mailtje over de bon. Wij kunnen dit controleren en als alles klopt word het nieuw te betalen bedrag naar je toe gemaild. Onz excuses voor de omslachtige oplossing maar dat is helaas niet anders.

Voor meer vragen kun je ook altijd mailen naar mij of naar mijn vader! Zie voor meer info over contactgegevens onze contactpagina.

Justin, fijn om te zien dat je weer even tijd hebt kunnen vrij maken om uitleg te geven. Hierbij nog drie vraagjes waar je hopelijk antwoord op kan geven.

- Zijn er in de losse verkoop ook nog andere cakes te koop die niet in de webshop staan? (bijv. Dynasty Hunter, erg mooie cake)
- Is het mogelijk meerdere malen het china by night pakket te bestellen voor de speciale prijs (waardebon)
- Weten jullie al welke cakes er geschoten gaan worden op de demo?

Beste leden,

Veel gerommel over de prijzen weer dit jaar.. Graag citeer ik de post van Pyroguy:

Pyroguy bedankt voor je post, je slaat de spijker op zijn kop.

Zoals al aangehaald werd; we hebben inderdaad tikken over onze vingers gehad om de prijzen. In de tijden van vele vuurwerkleveranciers kon je ook veel doen, dat zijn dan dus ook de tijden dat we met de prijzen veel konden.
Vuurwerk verkopen is duurder geworden.. Voor ons maakt het geen verschil, we willen graag blijven verkopen zoals we dat altijd deden! Echter, andere winkeliers klagen omdat de verhoudingen zoek waren met de adviesprijzen, onze keuze; minder korting geven of niet meer geven, keuze snel gemaakt, toch?

Zoals vele misschien is opgevallen bevatten de prijskaartjes van Dynasty rare bedragen, dit komt doordat we echt maxi maximaal 10% korting mochten geven. Vreemd, dat Valk hier wel onder mag?

Goed, genoeg over de prijzen! Terug naar een vraag die ik vaker voor zie komen; hoe kan ik in de webwinkel mijn kortingsbon gebruiken? Om eerlijk te zijn: Dat kan niet. Nu ik jullie reacties lees was die zeker een mooie toevoeging geweest voor de webwinkel, echter is dat nu te laat. Zoals we het bij meerdere online bestellingen tot nu toe gedaan hebben: Stuur je bestelling op, kies voor bankoverschrijving en stuur een kort mailtje over de bon. Wij kunnen dit controleren en als alles klopt word het nieuw te betalen bedrag naar je toe gemaild. Onz excuses voor de omslachtige oplossing maar dat is helaas niet anders.

Voor meer vragen kun je ook altijd mailen naar mij of naar mijn vader! Zie voor meer info over contactgegevens onze contactpagina.

Jullie zijn niet duur met dynasty maar ook niet goedkoop. Met jullie royal producten bieden jullie echt goede prijzen aan. Ik vind het toch wel een beetje gek verhaal over die kortingen die je jullie maximaal mogen geven aan klanten. Ik heb een aantal jaar op een inkoop afdeling gewerkt en daar werd alles hard onder uit gehandeld. als zo iets als dit naar voren kwam dan zijden we. prima, dan gaan we toch naar een andere importeur. Wolf heeft geen monopoly positie in vuurwerkland. Tegenwoordig zij er zat andere importeurs die ook een goede prijs/kwalitijd bieden. Als je dreigt weg te gaan naar een andere importeur dan zou wolf echt niet laten gebeuren dat ze een grote speler verliezen en dus ook veel omzet mis lopen. Dus op de vraag waarom valk het wel mag, Zij onderhandelen het misschien harder uit. Ze hebben een grote collectie van importeurs en daardoor dus ook niet afhankelijk van wolf.

Om die reden moeten we van brandweer en politie een afzetting met een diameter van 120 meter maken, dus veel ruimte om te parkeren blijft er dan niet over, DENKT U DAAR EVEN AAN!

ik zie op de site dat de afstand nu nog groter is. wat voor caliber word er dan max geschoten?

Ben benieuwt wat harings gaat doen met de dynasty prijzen. Want aangezien valk geen dynasty meer verkoopt moet ik daarvoor naar een andere winkel uitwijken.

Ik ben benieuwd naar de prijzen. Heb er nog nooit besteld maar wil toch een aantal producten van Royal Frieworks hebben. Die hebben ze in Enschede ook wel, maar allemaal tegen de adviesprijs. Mochten de prijzen van RFC hetzelfde/lager zijn haal ik hier mijn New Moon en Garden of Eden/Celebration. Bovendien hebben ze hier ook nog Dynasty met korting.

''Zondag 16 december is onze winkel geopend, wie dan z'n bestelling komt doen krijgt een extraatje!''

hmm, ben benieuwd. hint?
zonder gekkigheid, harings vuurwerk is een winkel wat ik elk jaar weer bezoek en elk jaar gewoon goede service, alle keren dat ik geweest ben minimale rij tot geen en natuurlijk topprijzen!

kan niet wachten tot de folder online komt, ben ook erg benieuwd naar de nieuwe thunderkings!

Op de site staat aangegeven dat de korting op de Dynasty producten automatisch verrekend wordt. Dit zie ik echter niet terug als ik mijn bestelling wil betalen?

Daarnaast heb ik nog een vraag: er wordt op de webshop niks vermeld over gratis vuurwerk terwijl hier in de folder wel over gesproken is. Hoe zit dat? En tellen alle artikelen mee voor het gratis vuurwerk?

Back
Bovenaan