Harings Vuurwerk te Almelo

Bedankt voor de moeite Sniper en dat je het hier plaatst.
Ik ben benieuwd wat Harings er dit jaar van maakt,maar dat zal vast en zeker weer goed komen.

Ik denk dat als de webshop online komt dat de Tukkers al hun geld al hebben uitgegeven.
Iedereen is er vroeg bij dit jaar..

Zo dan, altijd leuk om iemand van het forum de prijs te zien winnen :D
Vorig jaar had er niet iemand gewonnen die hier op het forum zat meen ik...

Mink: van harte! (ik neem wel aan dat je twee keer mee hebt gedaan?)

Ik ben misschien niet heel actief, maar zeker wel lid :D. Het was een fantastische dag, die 29e mei 2010. Zo super dat ik hem mij nu nog erg goed herinner. Afgelopen jaar voor de tweede keer via internet een bestelling geplaatst bij Harings. Weer meegedaan met de verschillende verlotingen, maar helaas.... Gelukkig was het wel iemand anders van dit forum. Is voor de freaks die de workshop betaald hebben ook fijn om er iemand bij te hebben die er erg van geniet.

De bestelling ging afgelopen jaar niet helemaal goed, maar na kort telefonisch contact is het erg netjes opgelost. Het waren wat kinderziektes die even uit het systeem gehaald moesten worden. De hele lading stond ook klaar toen ik hem op kwam halen. We hebben het op dat moment nog even gehad over "de pech" die je kan hebben om zo'n workshop te winnen.
Ik moet even kijken of ik het financieel allemaal ga redden om dit jaar weer zo'n hoeveelheid te bestellen ivm het recent wisselen van baan, maar ik zal zeker mij best doen om bij deze SUPER winkel in ieder geval een ( kleine) bestelling te kunnen plaatsten. Het is ieder jaar een eind rijden, maar voor deze winkel heb ik dat graag over. En dan niet alleen vanwege de lage prijzen, maar ook de gezelligheid en vriendelijkheid. Een aanrader!

haring zeer goede ervaringen mee en zie nu zelfs voor dit
jaar een bezorgservice voor een bepaald pakket.
dit is de skylimet large. voor 50 eurootjes thuis gebracht maar voor de rest moet je er gewoon heen.
nu is dit pakket bij vele andere winkels 30 tot 35 eurootjes dus trek je conclusie.
jammer dit van harings.........

Prijzen Harings bekent. Klik op de folder in de link.
Korte conclusie: Dynasty duur, royal goedkoop zo als altijd.

http://www.harings-vuurwerk.nl/bedrijf.php?page=folder

Dat vind ik een rare conclusie. Niks ligt boven de adviesprijs, maar toch zijn ze duur.. Lijkt of het tegenwoordig zonder korting of met een niet héle hoge korting allemaal ineens niet goed meer is.

Mooi assortiment met leuke prijzen als je het mij vraagt. Niks mis mee.

Dat vind ik een rare conclusie. Niks ligt boven de adviesprijs, maar toch zijn ze duur.. Lijkt of het tegenwoordig zonder korting of met een niet héle hoge korting allemaal ineens niet goed meer is.

Mooi assortiment met leuke prijzen als je het mij vraagt. Niks mis mee.

Wel als je het vergelijkt met hoe goedkoop ze waren in de afgelopen jaren en aangezien Valk uit nijverdal in de buurt ligt snap ik niet waarom ze de prijzen verhoogt hebben. Bijv. killing arrow 10 euro duurder geworden bij harings

Had harings vorig jaar geen problemen met een prijs voor dynasty producten die te ver onder de adviesprijs lag en dat andere winkeliers bij de importeur liepen te klagen?

Leuke collectie weer dit jaar. Prijzen van royal grotendeels hetzelfde. Volgens mij 4 cakes weg en 4 nieuwe erin.

Wel jammer dat de buurtpaketten grotendeels dezelfde cakes bevatten. Ik had daar graag wat meer variatie in gezien zodat ik ze alle 3 kan kopen ;-)

Ben benieuwd of de vaste klanten dit jaar weer een leuke extra korting kunnen verwachten.

Wel als je het vergelijkt met hoe goedkoop ze waren in de afgelopen jaren en aangezien Valk uit nijverdal in de buurt ligt snap ik niet waarom ze de prijzen verhoogt hebben. Bijv. killing arrow 10 euro duurder geworden bij harings

misschien wel omdat ze in de buurt van valk zitten. Als ze niet kunnen concurreren met de prijzen kunnen ze zich beter richten op de lokale klanten die geen uitgebreide prijscheck doen.

Ik ben bang dat jullie mij dit jaar niet weer zullen zien, heb bij valk al genoeg besteld inmiddels en geld is nu een beetje op. Jammer, maar hopelijk tot een volgende keer!

Helaas moet ook ik Harings dit jaar 90% zeker overslaan, net als alle andere winkels overigens gezien ik geen vuurwerk mag kopen :D.. lekker sfeertje bij mij iig.. not.

Waarom lopen mensen hier nou te vermelden dat ze naar Valk gaan? Ga dat dan ook lekker in dat topic rondroepen...
Ik ga toch ook niet bij Valk rondroepen dat ik bij een ander mijn vuurwerk ga halen?

Dat Harings niet meer zo stunt met de prijzen als ze vroeger deden weet ik ook wel, maar dat is hun keuze en dat hebben wij gewoon te respecteren.
Ik ben hier een paar keer geweest en beide keren tot volle tevredenheid. Het assortiment is nog steeds prima, geen woekerprijzen te bekennen en met de service zit het ongetwijfeld ook nog steeds snor.

Aangezien ze geen noemenswaardige stuntprijzen meer hanteren, is het voor mij niet meer de moeite waard om helemaal vanaf Emmen naar Almelo te rijden, maar desondanks wens ik Harings alle succes voor dit jaar.

Gisteren de vaste klanten brief gekregen

- 10% bestedingsbon
- china by night 47,95
- magic tree 27,95

Toch wel leuke acties. Ik vraag me af of je ook meerdere exemplaren kan kopen van het China by Night pakket voor 47,95 dat zou wel leuk zijn...

Gisteren de vaste klanten brief gekregen

- 10% bestedingsbon
- china by night 47,95
- magic tree 27,95

Toch wel leuke acties. Ik vraag me af of je ook meerdere exemplaren kan kopen van het China by Night pakket voor 47,95 dat zou wel leuk zijn...

Ik heb ook net die bon binnen. 28 euro is een koopje voor de magic tree. Alleen weet ik nu niet hoe ik hem moet bestellen. Hij komt niet in de webshop voor en ik weet niet hoe dat dan verrekent word. In de brief staat wel dat die 10% korting bij het ophalen wordt verrekent maar niks over de magic tree.

Weet niet of het Harings was die de beste winkel van Overijssel bleek te zijn, maar dat is zonder enige twijfel nu toch echt wel Valk geworden.

Back
Bovenaan