Harings Vuurwerk te Almelo

Op de demo was de Sweet Princes te bewonderen maar in de folder of op de website kan ik deze niet terug vinden. Hoe kun je deze bestellen?

De sweet princess komt vanavond of morgen in de webwinkel! De reden dat hij er niet op staat (ook niet in de folder) is dat we hem in eerste instantie niet hadden opgenomen.

Bedankt voor alle positieve reacties over de show! We hebben er zelf ook erg veel plezier in gehad.

Excuses voor het kort affe berichtje, is verstuurd vanaf mijn mobiel :-)

Prettige avond !!!

Zo, ik heb net mijn bestelling ingeleverd. Aan het rad nog een pak kanonslagen gewonnen, (thanks!)
Goede service zoals altijd.
/ en nu maar eens de prijsvraag gaan doen

Trouwens ik heb elke pot en ook de finale gefilmd! Redelijk goede kwaliteit.(samsung s8300)
Voor wie alle filmpjes wil kijken, verwijs ik jullie naar mijn Youtube pagina waar ik de filmpjes op ga zetten!

Kijk maar op: http://www.youtube.com/jakentos

Als er eventueel nog interesse is, dan upload ik ook nog wat filmpjes van oud & nieuw!

Conclusie: Een staande ovatie voor het Harings Team!

Wanneer komen die films online?

Vuurwerk filmpjes

Vuurwerk filmpjes

Ik baal als een stekker, mn Mobiel (samsung ultratouchs8300) heeft mn filmpjes niet goed verplaatst naar mn geheugenkaart. Gevolg: filmpjes weg op intern geheugen & niet overgeplaatst naar geheugenkaart (8GB).
Heeft iemand op deze forum ooit een soortgelijk probleem gehad? Ik had alles gefilmd in redelijke goede kwaliteit, maar nu is alles verloren!

Nou ja, heb in ieder geval een aantal cakes besteld bij Harings die ik op oudjaarsdag wel ga filmen.
Namelijk: Space Shooters, caesar, FU motion collection, China by night en red factory pakket.

Filmpjes worden op 2 januari geupload!

Hallo Justin,

Verkopen jullie in de losse verkoop ook nog een goede fontein?
Het liefst een 200 grams fontein, Bijvoorbeeld coral beauty of amazing fountain

Laatst bewerkt:
Hoe zijn de prijzen in de losse verkoop eigenlijk? Zijn cakes dan duurder / gaat de korting eraf?

Ieder jaar zijn de prijzen in de losse verkoop wel hoger geweest dan in de voorverkoop. Maar dan nog zijn de meeste prijzen m.i. lager dan veel andere dealers in de voorverkoop folder hebben staan. Ik koop al jaren bij Harings en ben super tevreden.

Ik heb net mijn collectie opgehaald. Het was vanochtend om 8.30 nog lekker rustig.
Er was eerst nog even verwarring over een paar producten en bestedingsbonnen. maar we zijn er wel goed uitgekomen. Daarnaast heb ik de vuurwerk prijs van de actie i.s.m vuurwerkcrew gewonnen. Echt super bedankt daarvoor!

Ik heb net mijn collectie opgehaald. Het was vanochtend om 8.30 nog lekker rustig.
Er was eerst nog even verwarring over een paar producten en bestedingsbonnen. maar we zijn er wel goed uitgekomen. Daarnaast heb ik de vuurwerk prijs van de actie i.s.m vuurwerkcrew gewonnen. Echt super bedankt daarvoor!

Idem, ook de prijs gekregen, helemaal top! Service was weer prima.

Hier ook wat verwarring over de bonnen van de paketten omdat ik via internet besteld heb en dus de reguliere prijs moest betalen online. Uiteraard allemaal goed gekomen na wat navragen.

Mijn factory collection pakket was vervangen door
2x Amazing Dream
1x Burning Gears
1x Sensation Of Joy
Het vervelende is dat ik deze cakes ook al precies in die samenstelling los had gekocht.

Iemand van jullie dit ook gekregen ter vervanging van het Factory Collection pakket?

En ik zie net dat ze 1x de Big Rose zijn vergeten :-(

Verder lekker rustig in de winkel. Dit was wel fijn i.v.m. omvang van de bestelling :)

Oh, en nog leuke cake gratis gekregen voor de vaste grote klanten.

Laatst bewerkt:
bedankt

bedankt

Langs deze weg wil ik Harings vuurwerk even bedanken.
Ik ben namelijk uitgeloot voor de vuurwerk clinic van Royal Fireworks ergens in mei.
Ook wil ik Royal bedanken dat ze dit mogelijk maken

Langs deze weg wil ik Harings vuurwerk even bedanken.
Ik ben namelijk uitgeloot voor de vuurwerk clinic van Royal Fireworks ergens in mei.
Ook wil ik Royal bedanken dat ze dit mogelijk maken

Zozo! Das een HEERLIJKE prijs in de toch wat mindere maand Januari. Gefeliciteerd en veel plezier in Mei!!

Zo dan, altijd leuk om iemand van het forum de prijs te zien winnen :D
Vorig jaar had er niet iemand gewonnen die hier op het forum zat meen ik...

Mink: van harte! (ik neem wel aan dat je twee keer mee hebt gedaan?)

Ik ben benieuwt wat voor kortingen en assortiment Harings dit jaar in petto Heeft.
Het word voor mij een lastige keuze denk. Met winkels in de buurt als Valk en Slooier Nijverdal en Vuurwerkdumper Zutphen.

Mijn mail aan Harings:

Goedemiddag,
Ik had een aantal vraagjes.
Ten eerste, wanneer mag men de webshop weer online verwachten?
Ten tweede, wanneer mag men de folder verwachten?
Ten derde, welke nieuwe producten voeren jullie dit jaar?

Indien jullie mij deze informatie verschaffen, mag ik het dan plaatsen in het Harings Vuurwerk topic op www.vuurwerkcrew.nl ?

Mvg,
Bryan

Het Antwoord:

Beste Bryan,

Zoals ieder jaar zijn wij bewust niet vroeg met deze dingen. Hier bij directe antwoorden op je vragen:

1. De webshop zelf gaat pas online wanneer de folder is uitgebracht (zie hieronder). Echter kun je een overzicht met alle producten wel eerder verwachten.
2. Zoals ieder jaar willen wij de week na Sinterklaas de folder verspreiden en klaar hebben liggen in de winkel.
3. Een groot deel hier van ziet het publiek verschijnen op onze webwinkel wanneer deze online is. Een aantal voorbeelden kan ik wel geven; Dynasty Hong Kong, Dynasty Mayday, FU Vuurwerk met een kroon en Royal Garden Passion Flower. De rest zie je dus nog wel verschijnen.

Uiteraard mag je deze e-mail op het forum plaatsen. Ik kom zelf binnenkort ook nog even langs om wat reacties te beantwoorden.

Justin Harings

Ik hoop dat de liefhebbers er wat aan hebben. Justin bedankt.

Back
Bovenaan