Harings Vuurwerk te Almelo

Ben blij met deze update van Justin!! Je kon merken dat velen ongeduldig werden, wat ook begrijpelijk is... Maar nu weten we dat maandag de website sowieso dus open gaat! En ik wacht met smart de envelop af ;-)

Wel zoals ieder jaar geven we 10% bestedingskorting voor vaste klanten die
vorig jaar bij ons besteld hebben. Heb je vorig jaar voor een redelijk bedrag bij ons besteld, dan ontvang je een envelop met folder en acties in huis. Tevens zit hier bij ingevoegd een speciale klanten actie met de prijs, maar dat zien jullie van zelf als de envelop op de deurmat valt.

Ben benieuwd waar je dan mee komt om 'nieuwe' klanten aan te trekken.

Iemand die direct bij de uitkomst van de eerste folder met -30% daar maar gaat bestellen is na mijn idee niet slim bezig.

Volgens mij gaan de meesten van 'vwc' niet bij de eerste de beste folder bestellen, maar gaat het altijd om de prijs/kwaliteit/service/assortiment verhouding. Wat wel opvalt is eigenlijk dat maar weinigen 'echt' kunnen concureren met 'Orthen' en 'Steenwijk'! Hoe hard ze het ook proberen. Volgens mij speelt 1 andere belangrijke factor een een belangrijke rol, nml. hoe actiever op deze forum men 'meedoet' met persoonlijke reacties, adviezen ed. hoe meer men geneigd is om ook daar een bestelling te plaatsen. Klantvriendelijkheid speelt dus duidelijk een rol binnen het geheel.

Groet, Dontmind

Een samenwerking met vwc, had er meer van verwacht... nu ze geen hogere korting mogen geven op de adviesprijs komt er geen echte oplossing.

Sluit ik me bij aan, ik hoop maar dat er andere interessante dingen bij komen die de rit naar Almelo waard zijn :) Anders wordt het koekange voor mij :bonk:

Laten we het hier over Harings houden.
De andere wikeliers hebben zo ook een eigen topic.

Niet alle acties kunnen hetzelfde zijn.
Dit is de keus van de winkelier en die heeft het recht op te doen wat hij/zij wil.
We moeten allang blij zijn dat er winkeliers zijn die dit doen.

Ik heb soms het idee dat sommigen denken dat dit de normaalste zaak van de wereld is.
Maar laten we gewoon blij zijn dat de winkeliers dit mogelijk maken.

Hierbij wil ik Harings dus ook bedanken voor de leuke actie!

Laten we het hier over Harings houden.
De andere wikeliers hebben zo ook een eigen topic.

Niet alle acties kunnen hetzelfde zijn.
Dit is de keus van de winkelier en die heeft het recht op te doen wat hij/zij wil.
We moeten allang blij zijn dat er winkeliers zijn die dit doen.

Ik heb soms het idee dat sommigen denken dat dit de normaalste zaak van de wereld is.
Maar laten we gewoon blij zijn dat de winkeliers dit mogelijk maken.

Hierbij wil ik Harings dus ook bedanken voor de leuke actie!

Omepje bedankt voor je reply.

Betreft de acties; onze samenwerking met Royal Fireworks is een groot iets voor de echte fans. Meerdere hier op VWC onder de moderators kunnen hier over mee praten, omdat ze het zelf mee maken 2x per jaar.

De vuurwerkcliniq die we verloten heeft een waarde van 300 euro. Hier bij zit inbegrepen dat je de hele dag je begeeft tussen andere vuurwerk freaks en de hele dag met proffesioneel vuurwerk aan de gang gaat om het vervolgens aan het einde van de dag te kunnen afsteken.
Door met VWC deze actie te organiseren betekent het dat jullie 50% meer kans hebben om deze actie te winnen door mee te doen. Dit is een unieke actie op het VWC forum.

De website staat vanaf vanavond online. Bestellen is mogelijk.

om hier ook maar gelijk even op intespringen , kan ik jullie mededelen dat onze samen werking met harings-vuurwerk als zeer zeer fijn kan worden beschouwd en toen hun met het idee kwamen om een vuurwerkclinic teverloten onder jullie freaks konden wij natuurlijk niet meer doen als daar gelijk gehoor aan geven .
harings-vuurwerk is een winkel waar niet alleen akties hoog in het vaandel staan, maar klantgericht en klantvriendelijkheid is daar zeer goed aan de orde ( heb het afgelopen jaar zelf mogen aanschouwen) en moet eerlijk zeggen dat daar niks aan tekort is ,en wat betreft de extra's ( houd er even rekening mee dat een winkel " niet verpicht is om een kortings/verlotings aktie tedoen" dat bepaald de winkel zelf denk daar ook even overna , voordat er gelijk een oordeel word geveld over of het wel genoeg is ofniet.

mvg

team royalfireworks

Mooi!

De producten die ik graag wil hebben zijn er goed geprijst, binnenkort even bestellen. :)

Laatst bewerkt:
Harings (justing) mooi assortiment met leuke prijzen....

Om nog ff in te gaan op de veel besproken bulkkorting. Nadeel van deze korting actie is dat je toch voor een aanzienlijk bedrag vuurwerk moet kopen voordat je in aanmerking komtvoor de "leuke" percentages.

Harings komt met zijn prijzen ook de freak tegemoet met een kleiner budget. En ik vind korting van 25% op adviesverkoopprijs van de meeste royal producten erg netjes....en dan hoef je alleen maar te voldoen aan het minimale bestedings bedrag in de voorverkoop.

Ik ga er vanuit dat jullie nog steeds mensen uit alle windstreken van het land mogen verwachten en dan niet alleen om de mooie prijzen maar ook de gastvrijheid.

Punt.

Laatst bewerkt:
Jep geen harings voor mij dit jaar helaas :( prijzen vallen me aardig tegen, het is me de rit naar almelo niet waard, wel goed dat het aanbod van royal zo breed is, maybe volgend jaar weer :)

Laatst bewerkt:
Hallo Justin

onder siervuurwerk staat een romeinse kaars genaamd fire starter.
Met een prijs van 809 euro, zal wel een foutje zijn. Bij deze

@ Justin,

waarom zijn een aantal producten zoals Investigate en Space Shooters alleen in de folder te zien en niet bij de online verkoop?

Back
Bovenaan