Harings Vuurwerk te Almelo

Hallo Justin,

Ik ben zeer benieuwd of jullie je collectie uitbreiden, met name of jullie de FU collectie ook gaan verkopen, daar zitten wel aardige potten bijv. het assortiment 'Chine by Night', wat zeker weten meerdere vuurwerkcrew-leden aanspreekt.
Ook heb ik een vraag over de dynasty collection, vorig jaar zag ik namelijk weinig nieuwe producten, wat ik erg betreurde.
Ik zag dat jullie vorig jaar alleen 'Fire Surfer', 'Big Box' & 'Silver Salute' nieuw in jullie collectie hadden.
Hopelijk dat jullie dit jaar misschien ook fantastische potten als 'Planet Explosion' & 'Energy Bomb' hebben.
Trouwens heb ik ook nog een suggestie: Misschien dat jullie als gratis vuurwerk een 500grams cake kunnen aanbieden, want ik ben al 4 jaar een vaste klant en dat is het enige wat ik een beetje mis.

Groeten,

Nicky Koel

binnenkort meer over de vwc actie met harings vuurwerk!
momenteel is men erg druk met de voorbereidingen aan de site en met de winkel/ assortimenten...denk dar er binnenkort meer info hierover komt.

Nou zal mij benieuwen.. zag vorige week al wel een bordje met "vuurwerk" hangen toen ik er langsfietste met een vriend.

En al wat nieuws??

Wanneer kunnen we de folder verwachten? Heb voorgaande jaren geen folder gekregen, maar heb vorig jaar wel besteld... Krijg ik dan ook een folder, op naam dus?

't is december!
Gooi het spulletje maar online, ben zeer benieuwd :)

Harings is altijd wat later omdat ze zo de garantie willen geven dat ze de goedkoopste zijn in de omgeving door eerst de prijzen bij de concurrent te bekijken. Vorig jaar was de site op 5 december online geloof ik.

Ik ben hier de afgelopen 2 jaar klant geweest en wel naar volle tevredenheid. De service is uitstekend en ze hebben een goed assortiment met scherpe prijzen. Mooie showroom ook.
Alleen denk ik dat veel freaks zoals wij nu overlopen naar anderen, omdat die freakkortingen geven tot 35% waar zelfs Harings niet tegenop kan. Ook zal meespelen dat we voor die kortingen vroeg moeten bestellen en dan is Harings te laat met 5 december. Althans, ze lopen zo wel wat freaks mis denk ik.

Maar voor mensen in Almelo en omstreken is Harings gewoon een dikke aanrader! En zoals Bassie zegt komt er ook nog een mooie actie i.s.m. Vuurwerkcrew.

Alleen denk ik dat veel freaks zoals wij nu overlopen naar anderen, omdat die freakkortingen geven tot 35% waar zelfs Harings niet tegenop kan. Ook zal meespelen dat we voor die kortingen vroeg moeten bestellen en dan is Harings te laat met 5 december. Althans, ze lopen zo wel wat freaks mis denk ik.

Vorig jaar ook klant geworden van Harings.
Een mooie bestelling gedaan, en werd prima geholpen toen ik wat dingen wou veranderen na de tijd. En inderdaad tegen mooie scherpe prijzen!

Maar vanwege die freak-kortingen overal zit ik inderdaad echt te wachten op Harings. Kunnen ze wel of niet mee?! Wil eigenlijk het risico niet lopen straks meer te moeten betalen.. wat jij ook al zegt, er zijn al veel freaks die het niet afwachten en gewoon alvast bestellen bij andere winkels. Ik hoop dan ook dat Harings snel online komt!

Harings is altijd wat later omdat ze zo de garantie willen geven dat ze de goedkoopste zijn in de omgeving door eerst de prijzen bij de concurrent te bekijken. Vorig jaar was de site op 5 december online geloof ik.

Ik ben hier de afgelopen 2 jaar klant geweest en wel naar volle tevredenheid. De service is uitstekend en ze hebben een goed assortiment met scherpe prijzen. Mooie showroom ook.

Maar voor mensen in Almelo en omstreken is Harings gewoon een dikke aanrader! En zoals Bassie zegt komt er ook nog een mooie actie i.s.m. Vuurwerkcrew.

Een freak zit niet te wachten op acties maar wil gewoon een korting op het hele assortiment, op die manier zal die wel meer bestellen en pakt Harings alsnog de winst.

Maar een feit is dat Harings vergeleken met enkele stunters wel iets aan de late kant is, en daarmee het risico loopt dat sommige liefhebbers al gekozen hebben voor de -30% acties bij anderen.. puur omdat niet iedereen de gok wil nemen of Harings wel met die prijzen mee kan.

Moeten ze uiteraard zelf weten, en er zullen meer dan genoeg klanten overblijven hoor :wink: maar zo'n gekke gedachte lijkt me dat niet.

Je hebt gelijk, ik ben benieuwd hoe Harings concurreerd met de dagaanbiedingen van de Vuurwerkdiscount die er dit jaar weer zijn. Mensen zullen sneller die winkel inlopen dan Harings heb ik het idee... Harings moet wat lokkertjes hebben. Niks is leuker voor ons dan de concurrentie tussen beiden.

mvg

Laatst bewerkt:
Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief? Ik kan het niet vinden... Vorig jaar heb ik mijn vuurwerk daar besteld dus ga ik er van uit dat ik sowieso wat info moet ontvangen via de mail. Zekere voor het onzekere wil ik me aanmelden voor de nieuwsbrief

Ik heb zoon vermoeden dat de website snel online gaat. ik kon de afgelopen dagen t/m vanavond 2200 uur toe de oude volder nog zien. ik kreeg net dit bericht:

Het is mogelijk dat wij momenteel bezig zijn met het veranderen van de folder. Hiervoor vragen wij enige dagen geduld. Ondertussen kunt u altijd rondkijken in ons assortiment via de menuknop Inzien & bestellen.

Ik kan niet wachten totdat ik mn vasteklanten brief van hun ontvang!
Heb al sinds jaar en dag bij Harings besteld. Volgens mij al 6 jaar lang.
Ze hebben altijd een groot assortiment en hun nieuwe royal fireworks lijnen deden het vorig jaar volgens mij heel goed. De grote concurrenten in de regio zijn vuurwerkdiscount (almelo, wierden, vriezeveen) & de valk vuurwerk (nijverdal).
Beide sites staan online en beide stellen me een beetje teleur, vuurwerkdiscount heeft ongeveer hetzelfde assortiment als de voorgaande jaren, dus haast niks nieuws. De dynasty collection die ze bij de valk vuurwerk verkopen is gewoon duurder dan de dynasty collection van Harings 2009/2010.

Zoals gewoonlijk zal parkeren moeilijk worden in de nieuwstraat aangezien de drukte op 29, 30, 31 december.

Maar ik kom al zo lang bij Harings en als hun assortiment en prijskwaliteit verhouding goed zijn, dan wordt het wel weer een tripje waard naar de nieuwstraat in Almelo!

Heb je de voorwaarde van valk niet gelezen
zelfde artikel ergens goedkoper wij betalen het verschil terug
dit staat in de folder en op internet dus je kunt nooit duurder uit zijn

Beste allemaal,

wat een stress en chaos weer onder zowel onze trouwe fans als de nieuwelingen. Zoals boozebelly al zegt: wij brengen altijd pas rond deze tijd de folder uit in verband met de concurentie die op de loer licht om de hoek. Trouwens, enkele jaren geleden was het ook normaal om nu pas de folder uit te brengen... Iedereen komt er alleen steeds eerder mee, alleen doen wij daar niet aan mij in verband met bovenstaande.

Bassie post hier straks meer informatie over twee acties met VWC. Eentje m.b.t. vuurwerk en eentje voor de fun er bij.

Wat betreft de korting. Sinds dit jaar hebben we van Wolff Vuurwerk de restrictie gekregen om niet meer dan 10% korting te geven op de adviesprijs. Blijkbaar konden onze naaste collega's onze hoge kortingen niet handhaven en zijn ze gaan klagen. Erg jammer allemaal, maar niets aan te doen. We hebben er allemaal geen baat bij dat Dynasty namelijk uit het assortiment verdwijnt.

Wel zoals ieder jaar geven we 10% bestedingskorting voor vaste klanten die
vorig jaar bij ons besteld hebben. Heb je vorig jaar voor een redelijk bedrag bij ons besteld, dan ontvang je een envelop met folder en acties in huis. Tevens zit hier bij ingevoegd een speciale klanten actie met de prijs, maar dat zien jullie van zelf als de envelop op de deurmat valt.

Maar goed.. Zoals jullie vast al wel gespot hebben op onze website; er staat een onderhoudsmelding op. Overmorgen (6 december) of heel misschien al wel vanavond als jullie lief zijn, komt de nieuwe inhoud van de website op het internet te staan. Vanaf dan kan er ook besteld worden!

Als laatste even een antwoord op dit:

Maar een feit is dat Harings vergeleken met enkele stunters wel iets aan de late kant is, en daarmee het risico loopt dat sommige liefhebbers al gekozen hebben voor de -30% acties bij anderen..

hopelijk is iedereen hier op VWC het met mij eens dat een echte freak eerst af wacht voor dat hij gaat bestellen en eerst goed gaat vergelijken wat hij waar het beste kan krijgen. Iemand die direct bij de uitkomst van de eerste folder met -30% daar maar gaat bestellen is na mijn idee niet slim bezig :) Je weet nooit wat de ander doet! (weer refererend naar het feit dat wij nu pas de folder uit brengen).

Groeten,

Sinterklaas Justin

De grote concurrenten in de regio zijn vuurwerkdiscount (almelo, wierden, vriezeveen) & de valk vuurwerk (nijverdal).
Beide sites staan online en beide stellen me een beetje teleur, vuurwerkdiscount heeft ongeveer hetzelfde assortiment als de voorgaande

Ik moet zeggen dat vuurwerkdiscount wel een aantal nieuwe producten heeft!
De gehele pyromania lijn??? 1st class en nog meer.

Kijk Justin, dat is nou een mooie update. We zijn allemaal misschien een tikkie ongeduldig, maar denk dat dat juist positief is, dan kan je nagaan hoe populair Harings is toch? :)

Back
Bovenaan