Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
@ Justin,
waarom zijn een aantal producten zoals Investigate en Space Shooters alleen in de folder te zien en niet bij de online verkoop?
Als ik dat zo bekijk dan zijn de gratis potten beter dan vorig jaar
Deze 2 producten hebben we inderdaad op ons lijstje staan om toe te voegen, samen met nog 1 ander. Om 1 of andere reden zijn deze niet mee gegaan met de import. Ze komen zsm online!
Mijn envelop kwam gisteren binnen... alleen was ie al wel open gemaakt...
Zat er behalve de folder en de brief met 2 kortingsbonnen nog meer in??
Als ik het goed begrijp is er dus voor vaste klanten 10% korting bovenop de standaard 10% korting?
Ik heb harings net gebeld of ze space shooters en investegate in de webshop willen zetten. Ze staan er nu in, Allebei onder de dynasty collection.
De Investigate is toch van Hardix?
De Investigate is toch van Hardix?
Investegate is van Hardix. Het is echter het enigste product van hardix dat ze dit jaar in hun collectie hebben, vandaar dat ze het onder dynasty hebben gezet
Wat ik had begrepen, dat je voor 10%van het totaal bedrag extra mag uitzoeken
Mijn envelop kwam gisteren binnen... alleen was ie al wel open gemaakt...
Zat er behalve de folder en de brief met 2 kortingsbonnen nog meer in??
Als ik het goed begrijp is er dus voor vaste klanten 10% korting bovenop de standaard 10% korting?
Dit is correct. Echter is 1 van de bonnen een bestedingsbon. Hiermee krijg je dus 10% van je aankoopbedrag als een waardebon terug.
Edit:
Als ik het goed heb, staat de uitleg van de bonnen zowel op de bon zelf als in de bijgevoegde brief.
Is die envelop al naar iedereen verstuurd? Ik heb nog niets ontvangen.Heb je vorig jaar voor een redelijk bedrag bij ons besteld, dan ontvang je een envelop met folder en acties in huis. Tevens zit hier bij ingevoegd een speciale klanten actie met de prijs, maar dat zien jullie van zelf als de envelop op de deurmat valt.
En niet vergeten om met de prijsvraag mee te doen he?![]()