Harings Vuurwerk te Almelo

@ Justin,

waarom zijn een aantal producten zoals Investigate en Space Shooters alleen in de folder te zien en niet bij de online verkoop?

Deze 2 producten hebben we inderdaad op ons lijstje staan om toe te voegen, samen met nog 1 ander. Om 1 of andere reden zijn deze niet mee gegaan met de import. Ze komen zsm online!

Deze 2 producten hebben we inderdaad op ons lijstje staan om toe te voegen, samen met nog 1 ander. Om 1 of andere reden zijn deze niet mee gegaan met de import. Ze komen zsm online!

Hallo Justin,

Op welke datum kan ik de investegate in de webshop verwachten.
Wil nu onderhand wel eens gaan bestellen.

P.s. ik heb ook de 10% korting coupon nog niet ontvangen

Mijn envelop kwam gisteren binnen... alleen was ie al wel open gemaakt...
Zat er behalve de folder en de brief met 2 kortingsbonnen nog meer in??

Als ik het goed begrijp is er dus voor vaste klanten 10% korting bovenop de standaard 10% korting?

Als ik het goed begrijp is er dus voor vaste klanten 10% korting bovenop de standaard 10% korting?

Wat ik had begrepen, dat je voor 10%van het totaal bedrag extra mag uitzoeken

Ik heb harings net gebeld of ze space shooters en investegate in de webshop willen zetten. Ze staan er nu in, Allebei onder de dynasty collection.

Dit is correct. Echter is 1 van de bonnen een bestedingsbon. Hiermee krijg je dus 10% van je aankoopbedrag als een waardebon terug.

Edit:
Als ik het goed heb, staat de uitleg van de bonnen zowel op de bon zelf als in de bijgevoegde brief.

Dit is correct. Echter is 1 van de bonnen een bestedingsbon. Hiermee krijg je dus 10% van je aankoopbedrag als een waardebon terug.

Edit:
Als ik het goed heb, staat de uitleg van de bonnen zowel op de bon zelf als in de bijgevoegde brief.

Hallo Justin,
ik wil dit jaar voor 150 euro online bij jullie bestellen. Bij dit bedrag krijg ik die 2 potten erbij. als ik de bestelling ophaal en de gele bon inlever gaat er nog korting van de dynasty artikelen af. als ik daardoor onder de 150 euro kom, krijg ik dan nog die 2 potten?

Heb je vorig jaar voor een redelijk bedrag bij ons besteld, dan ontvang je een envelop met folder en acties in huis. Tevens zit hier bij ingevoegd een speciale klanten actie met de prijs, maar dat zien jullie van zelf als de envelop op de deurmat valt.
Is die envelop al naar iedereen verstuurd? Ik heb nog niets ontvangen.

De vuurwerkshow gisteren was prachtig! Van begin tot het eind heb ik genoten!
Helaas moesten we wel 20 minuten de kou trotseren zonder dat een pot werd afgestoken. Wel balen dat het contactsleuteltje was vastgevroren & dat Beautiful Leaves niet werd afgestoken.
De finale was echt geweldig 5 minuten volledige Chaos! En zo'n beetje alle voorgaande potten kende je wel qua effecten, dus het was goed te zien om ze samen aan te steken.
Perfect ook dat er maar 1 pot per stuk werd afgeschoten, dus niet 3 stiekem achter elkaar!
Volgend jaar weer een show? Ik ben er sowieso dan weer van de partij!

Trouwens ik heb elke pot en ook de finale gefilmd! Redelijk goede kwaliteit.(samsung s8300)
Voor wie alle filmpjes wil kijken, verwijs ik jullie naar mijn Youtube pagina waar ik de filmpjes op ga zetten!

Kijk maar op: http://www.youtube.com/jakentos

Als er eventueel nog interesse is, dan upload ik ook nog wat filmpjes van oud & nieuw!

Conclusie: Een staande ovatie voor het Harings Team!

Back
Bovenaan