Harings Vuurwerk te Almelo

Beste vuurwerkcrew leden,

Zo, dat is alweer een poosje geleden dat ik gepost heb zeg! Maar ach ja, dat krijg je met al die drukte heh.

Eventjes een snelle announcement; de nieuwe site komt eraan!
Zo'n beetje ieder jaar verandert te Harings Vuurwerk website en komen er nieuwe tooltjes en handige dingetjes.. Nu zijn we er aan het begin van het jaar mee aan de gang gegaan zodat we meer tijd hadden om het te bouwen EN jullie meer tijd hebben om hem uit te proberen.

Wat wordt er vernieuwd?
- Productlijst staat het hele jaar door online.
- Productlijst bevat een filmpje, afbeelding en grammen indicatie. Deze zijn ook het hele jaar toegangkelijk.
- Ieder product in de productlijst heeft een waarderingstool. Geef je eigen cijfer aan het product en zie deze direct terug bij het product!
- De folder staat het hele jaar door online en is bladerbaar gemaakt.
- Meer en meer en meer Social Media! Volg on nu overal!

Geinterreseerd? Check onze website op www.harings-vuurwerk.nl. Momenteel is deze nog offline, maar daar komt snel verandering in!

Groeten,

Justin Harings
ICT Beheerder
Harings Vuurwerk

Justin, bedankt voor je update. Goede zet denk ik dat jullie binnenkort jullie assortiment, folder e.d. gewoon het hele jaar openbaar houden voor ons freaks!
Ik ben benieuwd.

Mooie update Justin :D,
2009 Is het me prima bevallen, al had ik niet eens zo heel erg veel gekocht bij Harings, je ziet me er wat mij betreft dit jaar zeker weer.

Wel alvast een nieuws-update: Harings gaat ook dit jaar weer een actie verzorgen samen met Vuurwerkcrew! Hoe en wat wordt binnenkort bekend!

Ben ook wel erg benieuw naar de nieuwe site, zit er al een tijdje op te wachten.
Grote kans dat ik hier dit jaar ook een bestelling plaats, ik hoor zoveel lovende woorden!

Een actie met een korting tot 35% zou wel erg leuk afhankelijk van het bedrag dat je aankoopt (zoals bij Top Vuurwerk, Vuurwerk Orthen etc.) Zo maak je ons freaks eens blij ipv een lot voor 1 of ander bungalow park (wo gives a f***)

Ingediende vergunningaanvragen:

Harings Vuurwerk (Nieuwstraat) voor het organiseren van een
vuurwerkshow op het Rembrandtveld op 15 december van 19.00
t/m 21.00 uur;

Back
Bovenaan