Harings Vuurwerk te Almelo

Beste Leo,

als je online besteld heb je gegarandeerd de Silver Salute in je bestelling!
De voorraad is inderdaad niet super groot, maar voor nu hebben we er nog genoeg :)

Groeten,

Justin Harings
Harings Vuurwerk

Heb afgelopen maandag ook bij Harings besteld. Goede service daar, een paar artikelnummers zijn speciaal opgezocht omdat deze niet in de folder en op de bestellijst stonden. Ik mocht ook draaien aan het rad, daar heb ik toch wel een slof astronauten mee gewonnen :p, altijd leuk natuurlijk. Wat mij verder opviel is dat ik in de winkel nog een paar doosjes zag staan met oude Red Lantern en Flower Basket logo's.

zo....vanmiddag ook eindelijk besteld bij Harings :p
Super service en een heerlijk drankje gehad :D De winkel ademt gewoon vuurwerk, super hoor!
Mijn lijstje volgt nog wel in het daarvoor bestemde topic :p

btw die cake die je zocht: Miraculous Lily toevallig?

Nee denk het niet bassie! Die hebben we namelijk niet in ons assortiment :)
Toen je weg was werd het nogal druk dus heb ook nog geen tijd gehad om hem op te zoeken haha! Ga er morgen wel effe naar kijken.

Morgen trouwens koopzondag.. Dus wie ook wil genieten van een vuurwerkpaleis en graag advies wil, kom gerust langs in Almelooo!

d3vy,

nee.. Het assortiment voor Royal staat ook voor de losse verkoop!
De folder bevat tevens niet alle producten van hun, kijk hiervoor op onze webwinkel.

Groeten,

Justin Harings
Harings Vuurwerk

Hallo Justin

Ik heb onlangs een bestelling bij jullie geplaatst.
Ik vroeg mij af of jullie tijdens de losse verkoop dagen het vuurpijlen assortiment Imperial van Dynasty of Rocket Boom van Beko ook verkopen.
Ik wil heel graag nog 1 van deze pakketten erbij hebben.
Anders moet ik alleen hiervoor speciaal naar een andere winkel.

Heb vanmiddag nog Rocket Boom besteld dus die zijn er nog wel. Maar het is wel een rest-voorraad!
Oja, leuke teksten hebben jullie over de Intratuin in de Etalage hangen:rolleyes:

Laatst bewerkt:
heren Harings, vraagje,
moet ik per se de bestelmail uitprinten?

of heb ik er genoeg aan als ik de bestelnummers en afhaalnummers meeneem?
heb namelijk geen werkende printer meer.. :wink:

heren Harings, vraagje,

Ik ben dan wel niet van Harings, maar ik denk dat het uitprinten van de bestelmail (bestelde artikelen) toch érg handig is. Dit omdat het zo veel makkelijker is om alles te controleren tijdens het ophalen (of alles er wel inzit, klopt, dit is dus alleen maar in je eigen voordeel.)
Als je printer het niet doet, misschien bij iemand anders even vragen of je mag printen o.i.d.?

grt.

heren Harings, vraagje,

hey leo

als het bij jou niet wil dan mail het mij ff door dan print ik het wel ff uit voor je man geen probleem.
laat het maar ff wete bel of sms me dan maar ff oke

grtzz

Hey man, dank u! :D

Ik zal vandaag ff zien of 't lukt bij mn ouders.
Zo niet, dan bel/sms ik je wel effe :)

Heren,

Sorry voor de late reactie! De drukte, je weet wel..

metallicafan:
Rocket boom is de vraag, hier is nog een zeer beperkte voorraad van! Maar gezien deze in de voorverkoop niet keihard loopt denk ik van wel. Het imperial pakket van Dynasty zit niet in ons assortiment.

DeDeu:
Klopt.. Maar niet alleen leuk, ook de keiharde waarheid! Voor de lezers hiervan: zie onze etalage!

Leo:
Bestellijst nummer en ID kaart zijn ook goed! Maar Sniper heeft wel gelijk, een eigen lijst om te controleren is wel handig.. We doen ons uiterste best om alles zo goed mogelijk klaar te maken voor jullie allemaal, maar we blijven mensen in een hele drukke tijd van het jaar!

Subaru bedankt voor deze oplossing :) Jullie lossen het samen wel op zie ik wel!

Groeten,

Justin Harings
Harings Vuurwerk

Zo, ik was de 1e klant vanmorgen om 07:00. Mooi op mijn gemak even wat vuurwerk gehaald. Ik had niet besteld in de voorverkoop omdat het allemaal nog niet zeker was of ik naar Almelo zou gaan, maar zo rustig winkelen is ook lekker en bovendien is alles dan volop op voorraad :)
De Rocket Boom pijlen waren er nog, voldoende Silver Salutes en zelfs nog 5 Brilliant Salutes van Hardix. Daar moest ik er eentje van meenemen, al is het maar voor het mooie, oude label :rolleyes:

Heren en dames van Harings, bedankt voor de service en de mooie prijzen en wellicht tot volgend jaar :thumbup:

Ook ik heb vandaag m'n bestelling gehaald. Rond 10 uur was ik er. Leuk pakket van het vuurwerkrad gewonnen, bedankt voor de service/mooie prijzen en natuurlijk het pakket :), en iedereen van Harings een fijne jaarwisseling.

Wat een topwinkel zeg!

Kon direct afhalen, geen wachtenden voor mij. Mijn bestelling was best wel groot en men hielp mij met het sjouwen naar de auto.
De bestelling werd cake voor cake op de balie nogmaals nageteld. Tot mijn grote verassing zaten er extra cakes tussen waaronder de crackling chemicals van royal! Deze cake zat eigenlijk niet eens in het assortiment!!
Waarschijnlijk is het opgevallen dat ik gek ben van de royal collectie (had de hele collectie besteld voor zover harings deze aanbied)

Dit was het eerst jaar dat ik hier ben geweest en zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt heren en dames van Harings!

Wat een topwinkel zeg!

Kon direct afhalen, geen wachtenden voor mij. Mijn bestelling was best wel groot en men hielp mij met het sjouwen naar de auto.
De bestelling werd cake voor cake op de balie nogmaals nageteld. Tot mijn grote verassing zaten er extra cakes tussen waaronder de crackling chemicals van royal! Deze cake zat eigenlijk niet eens in het assortiment!!
Waarschijnlijk is het opgevallen dat ik gek ben van de royal collectie (had de hele collectie besteld voor zover harings deze aanbied)

Dit was het eerst jaar dat ik hier ben geweest en zeker voor herhaling vatbaar!

Bedankt heren en dames van Harings!

Geen anderen voor je? Hoe laat was je er als ik vragen mag? :)
Toen ik er om 10 uur was was het redelijk druk, maar er was genoeg personeel en alles verliep lekker vlot.

Ik was er rond 8.30 en het was toen super rustig.
Er waren iets van 3 klanten toen.
ook ik was er dit jaar voor het eerst maar ik kom volgend jaar zeker weer.
Ik had naast de standaard gratis potten ook nog een glue tyte small gekregen , echt super

Geen anderen voor je? Hoe laat was je er als ik vragen mag? :)
Toen ik er om 10 uur was was het redelijk druk, maar er was genoeg personeel en alles verliep lekker vlot.

Dinsdag rond 16:30-16:45. Er stonden wel klanten in de winkel maar die waren allemaal voor de losse verkoop.

Beste vuurwerkfanaten,

vandaag kwam ik mijn bestellijst bij Harings ophalen. Ik zag een kleine rij voor de ophaalbalie, dus ik vroeg eerst of ze nog een RocketBoom pijlenpakket voor me hadden. Ja, dat hadden ze nog wel. Het bleek het laatste pakketje te zijn (showmodel). Nu maar hopen dat het geen dummy is, haha. Er was genoeg personeel dus we konden onze lijst al snel inleveren. We werden vriendelijk geholpen en onze bestelling werd gecontroleerd. Ik vroeg of ik nog wat gewonnen had met het vuurwerkrad. Er staat namelijk op de site dat online klanten een willekeurig artikel van het vuurwerkrad krijgen. De medewerkster wist hier niets van af, maar bood ons aan om een klein artikel uit de zoeken met de keus uit blinky’s, rotjes, Romeinse kaarsen e.d. Ik vind het wel jammer dat jullie op de site aanprijzen dat je wat kan winnen, maar dat je wordt afgescheept met iets kleins. Mijn bestelling was verder in orde, maar de pot Freedom (van de Brilliant collectie) was niet beschikbaar. Op zich geen probleem, want ze zei met een glimlach dat het altijd vervangen wordt door iets van gelijke waarde of hoger. Nu staat op de website dat de pot Freedom 10,35 euro kost in de voorverkoop, terwijl de pot Rainbow (ook van de Brilliant collectie) maar 8,50 euro kost. Nu is dat geen wereld van verschil maar het gaat om het principe. Iedereen komt met berichten over hun geweldige service, maar dit is toch een beetje jammer.

Met vriendelijke groet,

MrTorch.

Back
Bovenaan