Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Beste vuurwerkfanaten,
vandaag kwam ik mijn bestellijst bij Harings ophalen. Ik zag een kleine rij voor de ophaalbalie, dus ik vroeg eerst of ze nog een RocketBoom pijlenpakket voor me hadden. Ja, dat hadden ze nog wel. Het bleek het laatste pakketje te zijn (showmodel). Nu maar hopen dat het geen dummy is, haha. Er was genoeg personeel dus we konden onze lijst al snel inleveren. We werden vriendelijk geholpen en onze bestelling werd gecontroleerd. Ik vroeg of ik nog wat gewonnen had met het vuurwerkrad. Er staat namelijk op de site dat online klanten een willekeurig artikel van het vuurwerkrad krijgen. De medewerkster wist hier niets van af, maar bood ons aan om een klein artikel uit de zoeken met de keus uit blinky’s, rotjes, Romeinse kaarsen e.d. Ik vind het wel jammer dat jullie op de site aanprijzen dat je wat kan winnen, maar dat je wordt afgescheept met iets kleins. Mijn bestelling was verder in orde, maar de pot Freedom (van de Brilliant collectie) was niet beschikbaar. Op zich geen probleem, want ze zei met een glimlach dat het altijd vervangen wordt door iets van gelijke waarde of hoger. Nu staat op de website dat de pot Freedom 10,35 euro kost in de voorverkoop, terwijl de pot Rainbow (ook van de Brilliant collectie) maar 8,50 euro kost. Nu is dat geen wereld van verschil maar het gaat om het principe. Iedereen komt met berichten over hun geweldige service, maar dit is toch een beetje jammer.
Met vriendelijke groet,
MrTorch.