Harings Vuurwerk te Almelo

inderdaad dmenrapstar.

Het assortiment hoe het nu is staat echt wel vast heren... Daar kunnen we niks aan veranderen! Ik snap dat er een teleurstelling is over sommige producten die we niet opgenomen hebben, maar bekijk het van de zonnige kant: Er hebben 24 dynasty producten en daarnaast heel veel mooie producten van Royal, Brilliant, Titanium en Skyline!

Groeten,

Justin Harings

P.S. de reden waarom we niet meer uitbreiden is, zoals vast wel te begrijpen, dat we geen mega bunker hebben.. :) We moeten screenen jongens, we kunnen helaas niet eindeloos blijven inkopen!

Waarom je zorgen maken over de Silver Salute als je bij Katan de Thundernation voor een 10tje kan krijgen, bekijk het idd van de zonnige kant.

En daarnaast beetje vaag om over Katan te beginnen in het topic van Harings Vuurwerk =)

De Rocket Boom hadden we vorig jaar eigenlijk al niet meer.. Er waren er nog een paar over! Als je er echt interesse in hebt kunnen we die eventueel nog wel opnemen.

Justin

En daarnaast beetje vaag om over Katan te beginnen in het topic van Harings Vuurwerk =)

De Rocket Boom hadden we vorig jaar eigenlijk al niet meer.. Er waren er nog een paar over! Als je er echt interesse in hebt kunnen we die eventueel nog wel opnemen.

Justin

ik heb ook zeker nog interesse in de rocket boom! :D
Toppijlen voor een mooi prijsje....dus als je eens zou willen kijken.... :rolleyes:
Verkopen jullie ook de killing arrow btw?
Verder jammer van de silver salute, maar het is niet anders....alhoewel de screening dan wel iets beter mag hoor, het is namelijk nu al de verassing van dit jaar bij Wolff en zou zeker erg veel verkopen denk ik.

groeten,
Bastiaan

Laatst bewerkt:
Helemaal met je eens Bassie, de Rocket Boom zijn absolute prijstoppers en de Silver salute mis ik eigenlijk ook. Daar wil ik zeker een paar van hebben. Net als de New York overigens, maar die heb ik elders in de buurt al gespot voor 50 euro.
En ik hoop ook dat de Killing arrow's verkocht worden, want dit is toch één van de beste pijlenpakketten van Nederland.

Maar ja, er moeten keuzes gemaakt worden en ik twijfel er niet aan dat Harings weer een prachtig assortiment bij elkaar tovert met heerlijke prijzen :)

Heren goedemiddag,

Uiteraard hebben we gekeken naar de verkoopcijfers van vorig jaar, voordat we een product eruit halen.. De nieuwe producten worden door ons bekeken en blijkbaar vonden wij de Silver Salute niet een dusdanige topper dat we die wouden opnemen voor andere producten! Ik zie dat hier toch veel vraag is naar dit product dus ik ga het hier dan ook in de groep gooien om hem toch op te nemen.

Maar kop op, we hebben er zeker weten een schitterend assortiment van gemaakt, neem dat maar van mij aan! Zou ik het effe goedmaken? Vooruit..

Brilliant Delta Devil?! 39,95!!
Royal Garden Rafflesia?! 39,95!!

En zo kan ik doorgaan.. Maar voor de rest, zie onze folder of webwinkel volgende week!

Groeten,

Justin Harings

Hehe.. Jij bent ook nooit tevreden heh! Nee kerel, de investigate houd ik nog eventjes geheim. Heb geduld, nog slechts 3 dagen en dan wordt alles bekend!

Ik ben van plan zaterdag naar jullie winkel te gaan.
Is de winkel dan verbouwd? Is het krantje dan ook al klaar?
Ik heb begrepen dat je pas maandag kan bestellen, maar ik wil alleen even de folder halen en het demo vuurwerk bekijken.

Kan dit dan zaterdag????

Alvast bedankt!

//Jakentos

Jakentos,

Helaas, zaterdag staat nog niet alles klaar... Dat is de laatste dag nog echt gericht op fietsen! Vanaf maandag kun je terecht en meteen de beste info krijgen over het vuurwerk.

Groeten,

Justin Harings

Heren goedemiddag,

Uiteraard hebben we gekeken naar de verkoopcijfers van vorig jaar, voordat we een product eruit halen.. De nieuwe producten worden door ons bekeken en blijkbaar vonden wij de Silver Salute niet een dusdanige topper dat we die wouden opnemen voor andere producten! Ik zie dat hier toch veel vraag is naar dit product dus ik ga het hier dan ook in de groep gooien om hem toch op te nemen.

Maar kop op, we hebben er zeker weten een schitterend assortiment van gemaakt, neem dat maar van mij aan! Zou ik het effe goedmaken? Vooruit..

Brilliant Delta Devil?! 39,95!!
Royal Garden Rafflesia?! 39,95!!

En zo kan ik doorgaan.. Maar voor de rest, zie onze folder of webwinkel volgende week!

Groeten,

Justin Harings

Justin,

Bedankt voor deze extra moeite.
Ik denk dat je met de silver salute wel een topper in huis haalt hoor! :D
De gegeven prijzen zijn al om van te smullen!
Ik zeg: rafflessia 2x voor bassie :p

Succes met verbouwen dit weekend!

groeten,
Bastiaan

Het zou inderdaad helemaal geweldig zijn als de Silver Salute erbij komt.
Eén van de meest besproken, veelbelovende knalcakes van dit jaar, ik denk dat dat wel een hardlopertje zal worden.
Als hij in jullie assortiment komt neem ik er minstens 3 :rolleyes:
En mocht het toch niet lukken met de Silver Salute, ik zie nu al genoeg cakes die ik wil hebben, dus mijn bezoek aan Harings staat sowieso vast.
Thanks Justin & co.

Back
Bovenaan