Haha, geweldige aanpak en zó geschreven dat je ook serieus leest alsof het gefluisterd wordt haha, super! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de leuke reacties over dat stuk!
Het komt blijkbaar precies over zoals wij het bedoeld hadden
Tijd voor een update? Nou een kleintje dan..
Onze webwinkel en ons Movie system staan klaar voor publicatie! Niet te vroeg juichen, want het is nog langer niet zover.. Het enige wat dat inhoud is dat we behoorlijk op schema lopen! We blijven de gekte voor haha.
Na Sinterklaas (als de folder uit is) is het mogelijk om online te bestellen! Als iets eerder, ongeveer een week, is het mogelijk om de filmpjes te bekijken.. zo kun je alvast een keuze maken!
Groeten,
Harings vuurwerk!
O ja, geldt de vaste klant actie 10% korting ook voor klanten die al 5 jaar bij jullie vuurwerk gehaald hebben, maar vorig jaar niet??
Omdat er toch enige teleurstelling was over het feit dat Titanium eruit is hebben we enkele producten van Titanium opgenomen.
Wat houd die vaste klanten korting precies in als ik vragen mag?
Niet dat ik er voor in aanmerking kom, aangezien ik vorig jaar pas voor het eerst bij Harings ben geweest. Maar ik zou wel willen weten wanneer ik ook mee kan profiteren van deze actie.
Mooie verkoopprijzen en dan ook nog eens 10% korting, ik zeg "Holadiééé!"![]()
Als je vaste klant bent bij Harings, dan krijg je een brief opgestuurd, die je 10% van je aankoopbedrag gratis aan vuurwerk mag uitzoeken. Dus als je voor 500 euro aan vuurwerk haalt dan mag je 50 euro bovenop die 500 euro gratis vuurwerk uitzoeken! Ook staan er soms nog acties in de brief die alleen voor de vaste klant gelden.
Harings, Lage prijzen, mooie gratis potten, draaien aan het vuurwerk rad en nog eens 10% gratis aan vuurwerk uitzoeken! Wat wil je nog meer?![]()
Dag,
Nog een vraag hieromtrent.
Wat verstaan jullie onder een vaste klant?
En daarnaast hebben jullie nog een speciale actie voor VWC-leden?
Gr.
Vaste klant betekent dat je één/meerdere keren bij Harings vuurwerk gehaald hebt. Als je dus vorig jaar daar vuurwerk gehaald hebt(voorverkoop) dan kun je vragen aan één van de medewerkers of jij ook zo'n brief krijgt met voor vaste klanten, daarin is er een coupon die je 10% gratis vuurwerk verschaft.
Hopelijk dat ik dit jaar ook nog zo'n brief krijg!
Dus alleen bij de voorverkoop!
O ja volgens mij is er geen actie voor VWC leden, anders had ik dat wel gehoord. Ik ben hier niet 100% zeker van dat ze geen acties hebben voor VWC leden, dat moet je aan de eigenaar/medewerkers vragen
Groeten,
Jakentos
Justin,
Is er enigszins een kleine indicatie te geven over wanneer de webshop en folder online komen? Is dit zoals vorig jaar 5 December of later/eerder? B.v.d. en ik kom dit jaar 90% zeker langs.