Harings Vuurwerk te Almelo

Haha, geweldige aanpak en zó geschreven dat je ook serieus leest alsof het gefluisterd wordt haha, super! :D

Ik ben er vorig jaar ook geweest. En wat een super prijzen echt niet normaal!! Ik ga er dit jaar weer heen. Dus je ziet me wel weer verschijnen met de voorverkoop dagen!En natuurlijk als ik de bestelling kom op halen!

Bedankt voor de leuke reacties over dat stuk!
Het komt blijkbaar precies over zoals wij het bedoeld hadden :)

Tijd voor een update? Nou een kleintje dan..
Onze webwinkel en ons Movie system staan klaar voor publicatie :) ! Niet te vroeg juichen, want het is nog langer niet zover.. Het enige wat dat inhoud is dat we behoorlijk op schema lopen! We blijven de gekte voor haha.

Na Sinterklaas (als de folder uit is) is het mogelijk om online te bestellen! Als iets eerder, ongeveer een week, is het mogelijk om de filmpjes te bekijken.. zo kun je alvast een keuze maken!

Groeten,
Harings vuurwerk!

Bedankt voor de leuke reacties over dat stuk!
Het komt blijkbaar precies over zoals wij het bedoeld hadden :)

Tijd voor een update? Nou een kleintje dan..
Onze webwinkel en ons Movie system staan klaar voor publicatie :) ! Niet te vroeg juichen, want het is nog langer niet zover.. Het enige wat dat inhoud is dat we behoorlijk op schema lopen! We blijven de gekte voor haha.

Na Sinterklaas (als de folder uit is) is het mogelijk om online te bestellen! Als iets eerder, ongeveer een week, is het mogelijk om de filmpjes te bekijken.. zo kun je alvast een keuze maken!

Groeten,
Harings vuurwerk!

Hey Justin,

Hebben jullie nog wel de Full Loaded Collectie bij jullie assortiment zitten?
Het gaat mij voornamelijk om die super vuurpijlen van Full Loaded, de Cobra en pakket Revolution!

O ja, geldt de vaste klant actie 10% korting ook voor klanten die al 5 jaar bij jullie vuurwerk gehaald hebben, maar vorig jaar niet??
Vorig jaar wilde ik vuurwerk bij jullie halen, maar mocht ik niet meer vuurwerk halen, in verband met restanten van het jaar daarvoor?
Zou ik de Vaste klanten brief die je 10% gratis vuurwerk geeft ook nog krijgen, of moest ik vorig jaar ook bij jullie vuurwerk halen?

Alvast Hartelijk Dank!

Jakentos

O ja, geldt de vaste klant actie 10% korting ook voor klanten die al 5 jaar bij jullie vuurwerk gehaald hebben, maar vorig jaar niet??

Wat houd die vaste klanten korting precies in als ik vragen mag?
Niet dat ik er voor in aanmerking kom, aangezien ik vorig jaar pas voor het eerst bij Harings ben geweest. Maar ik zou wel willen weten wanneer ik ook mee kan profiteren van deze actie.
Mooie verkoopprijzen en dan ook nog eens 10% korting, ik zeg "Holadiééé!" :biertje:

10% gratis vuurwerk

10% gratis vuurwerk

Wat houd die vaste klanten korting precies in als ik vragen mag?
Niet dat ik er voor in aanmerking kom, aangezien ik vorig jaar pas voor het eerst bij Harings ben geweest. Maar ik zou wel willen weten wanneer ik ook mee kan profiteren van deze actie.
Mooie verkoopprijzen en dan ook nog eens 10% korting, ik zeg "Holadiééé!" :biertje:

Als je vaste klant bent bij Harings, dan krijg je een brief opgestuurd, die je 10% van je aankoopbedrag gratis aan vuurwerk mag uitzoeken. Dus als je voor 500 euro aan vuurwerk haalt dan mag je 50 euro bovenop die 500 euro gratis vuurwerk uitzoeken! Ook staan er soms nog acties in de brief die alleen voor de vaste klant gelden.

Harings, Lage prijzen, mooie gratis potten, draaien aan het vuurwerk rad en nog eens 10% gratis aan vuurwerk uitzoeken! Wat wil je nog meer?:D

Krijg je weer die Glue Type 1, 2, 3 meuk gratis bij bepaalde bestedingen of komt daar ook verandering in? (wachten is inderdaad moeilijk :p)

Hallo,

Ik zie op veel sites dat er kortingen worden gegeven tot wel 30% op de collectie van (Wolff)Danasty.
Kunnen jullie daar ook aan tippen als je bv bij jullie besteld voor 500€,-

Mvg,

Rene

Als je vaste klant bent bij Harings, dan krijg je een brief opgestuurd, die je 10% van je aankoopbedrag gratis aan vuurwerk mag uitzoeken. Dus als je voor 500 euro aan vuurwerk haalt dan mag je 50 euro bovenop die 500 euro gratis vuurwerk uitzoeken! Ook staan er soms nog acties in de brief die alleen voor de vaste klant gelden.

Harings, Lage prijzen, mooie gratis potten, draaien aan het vuurwerk rad en nog eens 10% gratis aan vuurwerk uitzoeken! Wat wil je nog meer?:D

Dag,

Nog een vraag hieromtrent.

Wat verstaan jullie onder een vaste klant?

En daarnaast hebben jullie nog een speciale actie voor VWC-leden?

Gr.

Beste allemaal,

mijn excuses voor de late reactie.. Normaal ben ik er erg snel bij maar het zijn momenteel drukke tijden!

Zoals Jakentos al uitlegde over de vaste klantenkorting krijgt men 10% bestedingskorting uit het bestelbedrag. Maar de term "vaste klanten korting" is helaas niet echt meer up-to-date... Voor ons geldt dat goede klanten die het jaar hiervoor bij ons vuurwerk besteld hebben, een envelop in de bus krijgen met deze korting.

Jakentos:
Nee, Full Loaded hebben wij niet in ons assortiment. Buiten de collecties die wij voeren zijn er zeker nog prachtige producten te verkrijgen, maar er is altijd baas boven baas. Harings Vuurwerk heeft collecties uitgezocht die een hele reeks aan goeie producten heeft, deze kunnen wij jullie dan dus ook aanbieden.

Jejestilo074:
Haha, afwachten wordt dat! Ik kan al wel verklappen dat we iets erg leuks uitgezocht hebben voor dit jaar!

Tevens zoals DeDeu112 al een stukje tekst uit mijn vorige post citeerde: De Titanium ligt er zeker weten niet uit! Hier was wel sprake van, maar omdat er zoveel droeve reacties op komen blijft Titanium lekker op zijn plek! Het assortiment is wel iets minder breed geworden, maar geloof ons; de leukste dingen zijn blijven staan!

kglfrts:
We hebben geen aktie voor VWC-leden, maar geloof me op mijn woord: aan akties hebben we zeker gedacht! We hebben een paar leuke dingen klaar staan voor onze klanten.. Houd onze website en folder daarvoor in de gaten!

Hopelijk heb ik hiermee alles beantwoord. Zijn er nog dingen vergeten dan hoor ik dat graag!

Groeten,

Justin Harings
Harings Vuurwerk

Vaste Klant

Vaste Klant

Dag,

Nog een vraag hieromtrent.

Wat verstaan jullie onder een vaste klant?

En daarnaast hebben jullie nog een speciale actie voor VWC-leden?

Gr.

Vaste klant betekent dat je één/meerdere keren bij Harings vuurwerk gehaald hebt. Als je dus vorig jaar daar vuurwerk gehaald hebt(voorverkoop) dan kun je vragen aan één van de medewerkers of jij ook zo'n brief krijgt met voor vaste klanten, daarin is er een coupon die je 10% gratis vuurwerk verschaft.

Hopelijk dat ik dit jaar ook nog zo'n brief krijg!:tongue2::tongue2:

Dus alleen bij de voorverkoop!:yes::handsup::yes:

O ja volgens mij is er geen actie voor VWC leden, anders had ik dat wel gehoord. Ik ben hier niet 100% zeker van dat ze geen acties hebben voor VWC leden, dat moet je aan de eigenaar/medewerkers vragen:D

Groeten,

Jakentos

Vaste klant betekent dat je één/meerdere keren bij Harings vuurwerk gehaald hebt. Als je dus vorig jaar daar vuurwerk gehaald hebt(voorverkoop) dan kun je vragen aan één van de medewerkers of jij ook zo'n brief krijgt met voor vaste klanten, daarin is er een coupon die je 10% gratis vuurwerk verschaft.

Hopelijk dat ik dit jaar ook nog zo'n brief krijg!:tongue2::tongue2:

Dus alleen bij de voorverkoop!:yes::handsup::yes:

O ja volgens mij is er geen actie voor VWC leden, anders had ik dat wel gehoord. Ik ben hier niet 100% zeker van dat ze geen acties hebben voor VWC leden, dat moet je aan de eigenaar/medewerkers vragen:D

Groeten,

Jakentos

Anders krijgen we vast wel een kortingscoupon via de mail.
En vorig jaar was het zeker de moeite waard om naar Harings te gaan dus dit jaar zeker weer.

Rene

Justin nog één vraag,

Zullen dit jaar de (losse) pijlen Titan(dynasty) en Formule 1(dynasty) bij jullie collectie zitten?

Alvast Bedankt!

Nicky

Ik ben dit jaar de gelukkige die afgelopen weekend de eerste enige echte HaringsVuurwerk cadeaubon van dit jaar heeft ontvangen op m'n verjaardag :D

Ik heb vernomen dat de bon speciaal ter plekke voor mij is gemaakt!
De bonnen van vorig jaar waar niet goed genoeg... ..zei de jongeman in de winkel.. waarschijnlijk Justin

Helemaal top!

Haha klopt dat was ik :) De bonnen van voorgaande jaren waren niet echt meer wauw! Dit jaar hebben we nieuwe gemaakt en inderdaad; jij bent de eerste die hem heeft!

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag van ons hele team!

Jakentos:
Losse pijlen hebben wij niet in ons assortiment. Dit uit slechte ervaringen met de verkoop hiermee. Misschien dat we het weer eens kunnen proberen, ik zou het hier in de groep gooien.

Groeten,

Justin Harings

Justin,
Is er enigszins een kleine indicatie te geven over wanneer de webshop en folder online komen? Is dit zoals vorig jaar 5 December of later/eerder? B.v.d. en ik kom dit jaar 90% zeker langs :).

Justin,
Is er enigszins een kleine indicatie te geven over wanneer de webshop en folder online komen? Is dit zoals vorig jaar 5 December of later/eerder? B.v.d. en ik kom dit jaar 90% zeker langs :).

Justin had eerder aangegeven dat de webwinkel en de folder na sinterklaas bekend gemaakt zullen worden.
Het moviesystem daarintegen zou +/- een week eerder al online gaan.
Dan weten we dus al wel wat we zo een beetje kunnen kopen, alleen is het dan nog even wachten op de "Haringsprijzen" :)

Back
Bovenaan