Harings Vuurwerk te Almelo

Morgen online bestellen????

O ja, Silver Salute is voor mij een must!
Super leipe knalcake en ik denk dat veel liefhebbers deze pot zullen gaan kopen!
Hopelijk dat er bij jullie dit 'potje' bij zit.
Ik heb in ieder geval veel belangstelling!

//Jakentos

Laatst bewerkt:
Heren,

helaas lukte het niet de Silver Salute "bij het assortiment in te nemen".. dus hebben we een keuze moeten maken.. Gezien de Aftershock Thunder niet echt hard ging vorig jaar, hebben we besloten om die eruit te doen! Dat betekent dus.. Jawel, plaats voor de Silver Salute.

Dus dit jaar ook in ons assortiment: De Silver Salute :)

Groeten,

Justin Harings

Heren,

helaas lukte het niet de Silver Salute "bij het assortiment in te nemen".. dus hebben we een keuze moeten maken.. Gezien de Aftershock Thunder niet echt hard ging vorig jaar, hebben we besloten om die eruit te doen! Dat betekent dus.. Jawel, plaats voor de Silver Salute.

Dus dit jaar ook in ons assortiment: De Silver Salute :)

Groeten,

Justin Harings

Denk dat er weer een aantal blije mensen dit topic binnen gaan wandelen straks :D.

Een goeden dag Justin.
Ik en vele kopen al jaar en dag bij jullie en niet alleen om de prijs die altijd goed is maar ook om het geheel.
Alleen vinden ik en velen jammer dat de locomotion weg is van wolff al drie jaar achtereen kochten wij die.
En ik kan nog niets zien wat betrefd Sky Line van Beko op twee potjes na dus beschouw mits later wel meerdere potten zichtbaar zijn beschouw dit dan sorry.
Maar ik wil echt verzoeken als een goede klant die ook trouw bij jullie blijft kopen dat als het ,maar even mogelijk is de Sky Line supreme optenemen in jullie asortiement dat is een super cake.
En ook al gaat dat niet lukken even goede vrienden maar dat is een pot waar ik zelfs 100 km voor wil rijden en waarom bij een ander kopen als het bij jullie ook kan.
Verder alles wat ik elke jaar bij jullie koop is er nog op een paar potjes na.
Dus weer top en tot gouw.

Ik heb de folder alweer binnen!!!!
Jipee!

Echt goeie aanbiedingen! 10 euries voor Battle! geen geld toch?!
Mooie nieuwe omhulsel van de Brilliant Collection!
Goedkope Royal potten!

En zo kan ik uren door gaan!

Hoeveel moet de Silver Salute gaan kosten?

Conclusie:

Justin en Co, jullie hebben geweldig werk geleverd! : )
Ik geeft jullie een staande ovatie! : )
Jullie hebben het verdiend! : )

Jakentos bedankt voor je complimenten.

Afsar; helaas is het niet mogelijk om de collectie nu nog verder om te gooien. Ik begrijp dat u het niet leuk vind dat deze vertrouwde producten eruit zijn, maar hopelijk kunt u in zien dat we niet aan ieders wens kunnen voldoen. Ons assortiment is heel erg groot, maar er is en blijft een limiet en deze hebben we bereikt.

Wij raden onze klanten aan om ook eens serieus naar de Royal Fireworks collecties te kijken.. We begrijpen dat een vreemd merk dat plots opgenomen word niet meteen heel hard loopt, dit was overigens bij alle collecties zo in het begin, maar deze leverancier hebben we er niet voor niets bijgenomen! Het is een fantastische aanvulling op de rest van onze collecties.. Bekijk ze op uw gemak in ons movie system.

Tevens is vanaf maandag de hele winkel weer klaar voor de bestellingen! In verband met Sinterklaas is het niet mogelijk om dit weekend de webshop online te zetten, dus deze volgt ook maandag in de loop van de dag..

Groeten,

Justin Harings

Weetjewat, waarom jullie langer in spanning houden.. De webwinkel staat online en jullie kunnen vanaf dit moment beginnen met bestellen!

Groeten,

Justin Harings

Een goeden dag Justin.
Ik en vele kopen al jaar en dag bij jullie en niet alleen om de prijs die altijd goed is maar ook om het geheel.
Alleen vinden ik en velen jammer dat de locomotion weg is van wolff al drie jaar achtereen kochten wij die.
En ik kan nog niets zien wat betrefd Sky Line van Beko op twee potjes na dus beschouw mits later wel meerdere potten zichtbaar zijn beschouw dit dan sorry.
Maar ik wil echt verzoeken als een goede klant die ook trouw bij jullie blijft kopen dat als het ,maar even mogelijk is de Sky Line supreme optenemen in jullie asortiement dat is een super cake.
En ook al gaat dat niet lukken even goede vrienden maar dat is een pot waar ik zelfs 100 km voor wil rijden en waarom bij een ander kopen als het bij jullie ook kan.
Verder alles wat ik elke jaar bij jullie koop is er nog op een paar potjes na.
Dus weer top en tot gouw.

De Skyline Supreme is nog wel op voorraad.. Jullie kunnen deze dus nog een poosje bestellen. Hij staat alleen niet meer in ons assortiment!

Weetjewat, waarom jullie langer in spanning houden.. De webwinkel staat online en jullie kunnen vanaf dit moment beginnen met bestellen!

Kijk, een winkel die het écht begrepen heeft! Goede "handpicked" collectie tegen prijzen lager dan de adviesprijs. Ik had al interesse in de producten van royal en nu bij het zien van de prijzen al helemaal. Justin, je bent weer een klant rijker.

Zijn er nog aanbiedingen voor klanten met bestedingsbedragen > 1000 ? :D

Wat een topper weer harings beschouw wat ik gisteren heb neergezet als ongezien.
Ik hoopte op de Supreme van Sky Line van Beko en ook dat jullie die gingen verkopen nou wat zie ik top top top als het een beetje mee zit neem ik er daar 3 van.
Ik heb net de folder binnen mijn zus heb er net een aantal stuks opgehaald voor mij.
Eindelijk weer lekker ouderwets lijst samen stellen erbij eraf enz tot je een uitstekende samenstelling hebt van harings laten we maar even zeggen.
En de prijzen die zijn weer super ik las dat er iemand met een opmerking kwam van als je voor 500E haald kun je dan ook 30% korting geven!!!!
Ik wil alleen maar voor de luitjes die voor een dupi op de eerste rij willen zitten koop lekker bij die anderen.
Bij harings is de prijs al zo laag en dat maakt dat er geen ander regeling tot nu toe hier aan tippen kan.
Ik heb zelfs veel gezeur gehad op een andere site en heb ook de prijzen vergeleken.
Als je het hoogstmogelijke prijs hanteerd en dan vervolgens 30% korting gaat geven lekker hoor nee als wij in het oosten zeggen veel geblater maar weinig wol.
Sorry voor deze triade maar ben door veel angezproken op die andere site en dat de prijzen alleen maar voor mij zouden gelden.
Bij deze die mij hebben tegen gesproken op die andere site en die weten wel wat ik bedoel he tony zuig hier maar een puntje aan.
HARINGS BEWIJST WEER DAT VUURWERK LEUK EN BETAALBAAR KAN ZIJN VOOR IEDEREEN.
Ik moest dit ff gezegd hebben want kreeg veel van ,je weet nog niet wat harings gaat rekenen dat de prijzen bij anderen omhoog ging dachten ze het hier ook ging gebeuren.
Ik hou er maar mee op ik ga mijn lijst samen stellen heb nog wel even werk met mijn besteding.
Ik kan alleen maar zeggen ik ben erg verast als iedere jaar weer harings wil jullie allemaal bedanken namens velen met mij.
En we zien mekaar binnenkort met een supper besteling mvg Afsar

Hoe kan het dat de prijzen in de webshop verschillen met de folder???
Bijv:
Caeser folder: 24,95
webshop: 19,95
Sniper folder: 33,50
webshop: 35,50

En wat zal de prijs van Silver Salute zijn?

Ik ga zo gauw mogelijk bestellen!

//Jakentos

Geweldig dat de webshop online staat! Maar volgens mij kloppen nog niet alle prijzen: Fire Emblem voor €30?

Geweldig dat de webshop online staat! Maar volgens mij kloppen nog niet alle prijzen: Fire Emblem voor €30?

De prijzen moeten denk ik nog aan worden gepast!
Caeser is in de webshop ook 5 euro goedkoper dan in de folder.
sniper is daar weer 2 euro duurder!
Ik denk dat ze dat nog moeten gaan aanpassen!

Maar mooi is het assortiment wel!:D

Toppie Justin!
Nu alleen nog even de puntjes op de i zetten qua gelijkheid in de prijzen en de prijs van de silver salute zou ook niet verkeerd zijn :D
Maar ziet er nu al super uit! Het zijn weer mooie haringsprijzen zeg! :p

Hoi Justin, top die nieuwe site. Erg mooi gedaan!
Kregen we nou ook nog 10% korting als terug komende klant? ik ben vorig jaar ook van zwolle naar almelo gereden :)

Back
Bovenaan