Harings Vuurwerk te Almelo

En de prijzen die zijn weer super ik las dat er iemand met een opmerking kwam van als je voor 500E haald kun je dan ook 30% korting geven!!!!

Haha als Harings 30% korting geeft op het hele assortiment als je voor 500 haalt dan had ik het wel geweten! :bye:

Beste Justin,
Voor het inleveren van de bestellingen (via folder dus), wanneer kan dat, vanaf welke datum? :)

Beste allemaal,

het was voor mij een druk sinterklaas weekend en heb dus veel posts gemist.. Ik ga nu proberen om zo veel mogelijk antwoord te geven op de openstaande vragen!

tukker053: De Rocket Boom pijlen zijn uit de collectie. We hebben nog enkele op voorraad, deze kunnen besteld worden in de winkel! Geef dit eventjes aan bij 1 van mijn collega's achter de balie.

jakentos: We zijn op de hoogte van deze fouten. Houd de prijzen uit de folder maar aan! We gaan vanmiddag z.s.m. de fouten uit de webwinkel halen.. Onze excuses voor dit ongemak.

DeDeu122: Klopt.. De Fire Emblem is 14,95 euro !! Ook een fout bij het invoeren van de producten in de webwinkel. Staat op de to-do list en wordt ook vanmiddag direct opgelost.

jejestilo074/jakentos: Het gratis vuurwerk staat wel in de folder.. Ik zorg er voor dat het ook iets duidelijker aangegeven wordt op de website want meerdere mensen vragen hier om.

bassie1978: De prijs van de Silver Salute + de toevoeging aan de webwinkel gebeurd ook met de upgrade vanmiddag.. We waren nog bezig met het berekenen van deze prijs maar dat is vanmorgen rond gemaakt. Komt er dus aan! (Tevens ook in het movie system)

dstyle: Dit ligt er aan.. Ik kan daar niet 1 2 3 bij om te zien welke mensen vaste klanten korting krijgen.. De bonnen voor 10 procent korting gaan z.s.m. op de post en krijg je dus ook binnenkort binnen! Als je niets ontvangen hebt, neem dan eventjes contact op via de e-mail of telefoon.

kl0otvi0ol: Dit zou heel goed kunnen.. Ik weet eerlijk gezegd niet wat er nieuw is en wat niet :shy: Ben veels te druk met andere dingen hahahaha!
Wat ik wel weet is dat wij zelf enkele andere producten hebben opgenomen van Dynasty die we de jaren hiervoor niet hadden.. Bijvoorbeeld:

- Wasp
- Monstertrio
- Mean Machines
- Fire Surfer

Ik ga vanmiddag op onderzoek uit en geef je z.s.m. een beter antwoord hierop.

Afsar & Jejestilo074: Ik weet niet waar dit gelezen is, maar ik weet hier verder niks vanaf?? Deze actie klopt volgens mij niet. Ga het uitzoeken! Terwijl ik dat doe; hoe kom je daar precies bij Afsar?!

SniperX: Het inleveren van de folder kan vanaf vandaag!!! Zaterdag zijn we hard aan het werk geweest met de laatste voorbereidingen en we staan nu klaar voor jullie!

Als ik ergens nu geen antwoord op heb gegeven, meld het dan even!

Groeten,

Justin Harings

Hij is nu bezig om het product in de webwinkel te zetten, maar ik zou ook hier vast de informatie posten.

Dynasty Silver Salute - Artikelnummer 801 - Verkoopprijs 18,95 euro

Mvg,

Justin Harings

Justin,

De aftershock thunder staat nog wel op de website. Deze zou er toch uit gaan?
Of hebben jullie er nog een paar.

Wanneer komt de folder online omdat ik hem nog niet ontvangen heb.

mvg

kglfrts: De Aftershock Thunder nemen wij niet meer volledig op voorraad, maar we hebben besloten hem wel in het assortiment te hebben. Nog enkelen hebben we staan en als er nog vraag naar komt dan bestellen we deze alsnog bij onze leverancier.

Groeten,

Justin Harings

hoi, even een vraagje en dan vooral voor justin.
hoe zit het met de folder online, nog steeds niet op te vragen en de folder ook nog steeds niet binnen met de reclame.

Ik heb de folder binnen en ingevuld. Zal hem z.s.m. komen inleveren. Je ziet me wel verschijnen dan aangezien ik van m'n pa mee moet met inleveren. ;)

Kan iemand die de folder al heeft misschien vertellen wat de gratis producten zijn in de voorverkoop? En misschien nog andere acties? Op de website zie ik niks en de folder is nog niet geupload...

Beste Lijpo en anderen,

inderdaad.. Er is iets mis gegaan met de actie pagina's! Het is ook zooo druk allemaal, haha.

Ik ben nu op dit moment bezig met het opnieuw maken van deze pagina's en ze staan z.s.m. online. Direct gevolgd door het online zetten van de folder.

Mijn gemeende excuses voor deze vertraging.

Met vriendelijke groet,

Justin Harings

Het staat ook op onze site, maar hierbij ook de tekst op Vuurwerkcrew.nl:

Zoals ieder jaar heeft Harings weer knallende voorverkoop acties!!
(Let op: Deze acties zijn aangepast voor de shoppers op onze webwinkel. Besteld u in onze winkel, bekijkt u dat de actie pagina op onze hoofd website. Het verschil zit hem in het aanwezig zijn in de winkel of niet.)

Gratis vuurwerk, altijd bij uw bestelling toegevoegd
Als u bij ons in de webwinkel of in de winkel besteld, dan krijgt u automatisch gratis vuurwerk bij uw bestelling toegevoegd! Wat u precies krijgt, vindt u hieronder:

- Bestelling tussen de 20 en 60 euro: Red Sky Action of de Green Sky Action uit de Classic collection. 16 schoten zorgen voor een rood of groen gekleurde knetteractie in de lucht!

- Bestelling tussen de 60 en 100 euro: Exotic Paradise uit de Skyline collection.

- Bestelling tussen de 100 en 150 euro: Open Season of de Pyro Arena uit de Classic collection. 2 Zwaar gevulde 9 shots top cakes met harde bursts en prachtboeketten.

- Bestellingen boven de 150 euro: Open Season of de Pyro Arena uit de Classic collectie in combinatie met de Beatles in the Sky uit de Skyline collectie! 2 schitterende potten dus!

Onze bekende vuurwerkrad
Al jááááren lang een grote reden waarom klanten graag hier vuurwerk komen bestellen! Bij een bestelling van 20 euro of meer mag u één keer draaien aan het rad waar verschillende prijzen mee gewonnen kunnen worden. In uw geval, als online shopper, wordt er een gratis willekeurig artikel gekozen die een klant in de winkel kan draaien. Dit artikel wordt aan uw bestelling toegevoegd zodra wij hem samenstellen! Benieuwd naar wat u gekregen hebt? Vraag de medewerker die u helpt bij het ophalen om meer informatie.

Actie met Hogenboom Vakantieparken
Na het grote succes van vorig jaar en een tevreden klant die ons bedankte voor een fantastische midweek, hebben we dit jaar weer een nieuwe Hogenboom actie! Bij het afhalen van uw bestelling krijgt u een invulstrook die u mag invullen en inleveren. Eenmal ingeleverd maakt u kans op een weekend of midweek voor 6 personen in villaparc Panjevaart te Brabant!!! Klinkt fantastisch, maar is dit ook echt gratis zult u denken? Wij verzekeren u dat dit een volledig gratis verblijf is. Geen toeristenbelasting, linnengoed of wat dan ook! Vergeet deze bon niet in te vullen en in te leveren bij het afhalen van uw bestelling.

Actie met Royal Fireworks
Bent u een echte vuurwerk freak? Dol op vuurwerk en heeft u altijd al eens willen leren omgaan met professioneel vuurwerk? U kunt bij ons een vuurwerk cliniq winnen t.w.v. van 300 euro als u één of meerdere producten uit de Red Factory of Royal Garden collectie koopt t.w.v. 29,95!! Hoe? Nou heel simpel! U levert bij ons de invulstrook in die u ontvangt bij het afhalen van uw bestelling (let op, deze krijgt u alleen als u dus voor meer dan 29,95 aan vuurwerk van Royal Fireworks heeft gekocht) en maakt automatisch kans op deze cliniq. De uitslag is op 31 december en de winnaars worden gebeld.

Popcorn actie voor de kids
Heeft u kinderen bij u als u onze winkel bezoekt tijdens de verkoop dagen? Dan krijgen deze gratis een bakje verse popcorn! Iedereen maakt kans om onder in het bakje een waardebon te vinden voor een gratis vuurwerk pakket t.w.v. 7,50 euro! Dat is dus lekker en leuk tegelijk. Succes!

Wel een groot compliment waard hoor, dat je naast de standaard kortingen ook nog eens gratis vuurwerk bij je bestelling krijgt.
En dan ook nog eens voor 10% van je bedrag uitzoeken als je vaste klant bent. Het kan niet op, super :thumbsup:

Eerst ff dit weet niet hoe hier alles werkt dus zal ik zijn text overnemen en weet niet hoe een citaat in de antwoord kan opnemen.
19 november 2009 door tukker053
Ik zie op zoveel sites dat er kortingen worden gegeven tot 30% op de colectie Wolff Danasty kunnen jullie daar ook aan tippen als ik bv bij jullie besteld voor
€ 500 .
Justin daar was mijn reactie op en ik heb daar mijn mening op gegeven.

Even voor de duidelijkheid ik wil niemand met mijn mening kwaad doen als wel anderen denken.
Ik heb ook op andere sites freakypyro mijn mening gegeven en die is ze anders overgekomen als bedoeld.

Even een voorbeeld in kinderlijke taal zodat de gene die het verkeerd lezen of begrijpen en niet direct mij gaan aan vallen.
Tukker053 heeft het over feit of harings aan zo een actie kan tippen betreft
€ 500 kopen 30% uitzoeken € 150 dus € 650 voor € 500.

Ik kreeg een mail met een actie van de andere site dus ben ik gaan kijken.
Ik heb daar ook mijn mening over gegeven en die is bij de anderen in de verkeerde keelgat is geschoten.
Ik als vuurwerk liefhebber koop graag vuurwerk en steek ook voldoende af en zal het blijven doen.
Maar dan wel tegen eerlijke prijzen en wat is een eerlijke prijs?

Actie € 500 kopen €650 halen is geen actie.
Waarom niet
De hoogst mogelijke prijzen worden aangehouden adviesprijzen
prijs verhogingen worden direkt doorgevoerd
Je denkt dus lekker te gaan kopen met een grote korting maar niets is daar van waar.
Voorbeeld stel ik maak een lijst tot € 500 bij harings en zet er de andere prijzen tegen over kijk en vergelijk zelf.

harings
2x sniper A 33.50 = € 67 elders A € 42.50 = € 85 verschil € 18
2x temple A 33.50 = € 67 elders A € 42.50 = € 85 verschil € 18
1x panter A 28.50 = €28.5 elders A € 38.00 = € 38 verschil € 9.50
1x ceasar A 19.95 = €19.95 elders A € 26.00 = € 26 verschil € 6.05
2x fire surfer A 15.00 = €30.00 elders A € 19.95 = € 39.9 verschil € 9.90
2x paris A 16.00 = €32.00 elders A € 21.50 = € 43.0 verschil € 11
2x barcelona A 25.00 = €50.00 elders A € 35.00 = € 70.0 verschil € 20
1x day break A 15.00 = €15.00 elders A € 19.50 = € 19.5 verschil € 4.50
1x daytona A 35.00 = €35.00 elders A € 50.00 = € 50.0 verschil € 15
2x battle A 10.00 = €20.00 elders A € 13.00 = € 26.0 verschil € 6.00
1x heavy 3 A 14.95 = €14.95 elders A € 19.95 = € 19.95 erschil € 5.00
1x spitfire A 6.00 = € 6.00 elders A € 8,50 = € 8.50 erschil € 2.50
18x totaal € 385.40 elders € 505.85 verschil € 120.45
Dus betaald de ander of tukker053 é 505.85 en mag dan voor nog eens 30% uitzoeken
is dus € 151.75.
Als ik dan mijn lijst ff aan hou kom ik op € 385.75 dus mag ik nog voor 120.45 bij doen.
1X pakket black € 40 elders € 57.50
1x pakket purple € 25 elders € 39.00
1x pijlen tornado € 45 elders € 57.50
1x exculiber € 10 elders € 13.00
totaal € 120 elders E 167.00 verschil weer eens € 47
Dus kan ik voor € 505.75 kopen waar ik elders 672.75 voor moet betalen
en krijg ik voor de eerste .e 150 twee potten gratis en 10% uitzoeken en voor de ander 350E een verassing .
dus blijv ik lekker in almelo kopen bij harings .

Hoi justin

Zaterdag vertrek ik om twee uur richting almelo,Ik kom samen met mijn pa en een vriend,Ik heb een aantal cakes en wat spulletjes voor overdag geselecteerd.Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst even baalde,Dat niet alles er was wat ik wou hebben.Maar ik ben erg blij,Want ben er nu achter dat het asortiment eigenlijk kompleet top is,Investigate,Silver Salute,Barcelona,Beautiful Leaves Om een paar cakes te noemen.Verder vindt ik het ook erg tof,Dat jullie bijv vuurballen en novelties in het asortiment hebben zitten.Ga er dus zeker wat van halen. Dit wilde ik even kwijt.Nou ik zou zeggen tot zaterdag

Groetjes van yannick

Doordat de concurrentie heeft geklaagd over onze lage prijzen, verplicht de leverancier ons enkele prijzen te verhogen.

Deze prijsverhogingen hebben we moeten doorvoeren anders krijgen we niets meer geleverd, maar uiteraard maken we dat op een andere manier weer goed.

U krijgt van ons een bestedingsbon t.w. van het prijsverschil óf u kunt natuurlijk een ander merkartikel kiezen uit de verschillende collecties.

Deze prijsverschillen gelden alleen in onze webwinkel. Vindt u hier een product dat in de folder goedkoper staat, dan geldt deze actie voor dit product.

Justin Harings

Laatst bewerkt:
@ Justin: Dus als ik nu in de webwinkel bestel, en ik haal mijn vuurwerk de 30e op, dan krijg ik daar nog een bon om te besteden??

Back
Bovenaan