Beste allemaal,
het was voor mij een druk sinterklaas weekend en heb dus veel posts gemist.. Ik ga nu proberen om zo veel mogelijk antwoord te geven op de openstaande vragen!
tukker053: De Rocket Boom pijlen zijn uit de collectie. We hebben nog enkele op voorraad, deze kunnen besteld worden in de winkel! Geef dit eventjes aan bij 1 van mijn collega's achter de balie.
jakentos: We zijn op de hoogte van deze fouten. Houd de prijzen uit de folder maar aan! We gaan vanmiddag z.s.m. de fouten uit de webwinkel halen.. Onze excuses voor dit ongemak.
DeDeu122: Klopt.. De Fire Emblem is 14,95 euro !! Ook een fout bij het invoeren van de producten in de webwinkel. Staat op de to-do list en wordt ook vanmiddag direct opgelost.
jejestilo074/jakentos: Het gratis vuurwerk staat wel in de folder.. Ik zorg er voor dat het ook iets duidelijker aangegeven wordt op de website want meerdere mensen vragen hier om.
bassie1978: De prijs van de Silver Salute + de toevoeging aan de webwinkel gebeurd ook met de upgrade vanmiddag.. We waren nog bezig met het berekenen van deze prijs maar dat is vanmorgen rond gemaakt. Komt er dus aan! (Tevens ook in het movie system)
dstyle: Dit ligt er aan.. Ik kan daar niet 1 2 3 bij om te zien welke mensen vaste klanten korting krijgen.. De bonnen voor 10 procent korting gaan z.s.m. op de post en krijg je dus ook binnenkort binnen! Als je niets ontvangen hebt, neem dan eventjes contact op via de e-mail of telefoon.
kl0otvi0ol: Dit zou heel goed kunnen.. Ik weet eerlijk gezegd niet wat er nieuw is en wat niet

Ben veels te druk met andere dingen hahahaha!
Wat ik wel weet is dat wij zelf enkele andere producten hebben opgenomen van Dynasty die we de jaren hiervoor niet hadden.. Bijvoorbeeld:
- Wasp
- Monstertrio
- Mean Machines
- Fire Surfer
Ik ga vanmiddag op onderzoek uit en geef je z.s.m. een beter antwoord hierop.
Afsar & Jejestilo074: Ik weet niet waar dit gelezen is, maar ik weet hier verder niks vanaf?? Deze actie klopt volgens mij niet. Ga het uitzoeken! Terwijl ik dat doe; hoe kom je daar precies bij Afsar?!
SniperX: Het inleveren van de folder kan vanaf vandaag!!! Zaterdag zijn we hard aan het werk geweest met de laatste voorbereidingen en we staan nu klaar voor jullie!
Als ik ergens nu geen antwoord op heb gegeven, meld het dan even!
Groeten,
Justin Harings