Hardstyle Box

ik vond deze box echt bruut, presteerde super in de straat Volgend jaar staat de Hardstyle Box weer op mijn lijstje.

Deze box viel mij erg tegen. De CT (had nog een 2014 versie) blies hem volledig omver. Erg jammer, aangezien ik twee had gekocht.

Kreeg deze als vervanger voor een 100s Vuurwerkmania box.

Laag tempo, zachte burst, (relatief) kleine effecten. Al met al is het 'm net niet en zeker de adviesprijs niet waard.

Gespannen keek ik omhoog na het aansteken van deze nieuwe box en hij viel me eerlijk gezegd toch tegen. De burstknal was niet altijd okay en ook het tempo liet af en toe te wensen over. Hij heeft mij niet kunnen overtuigen. Waarschijnlijk toch te vochtig geweest....?

Hier mijn straatfilmpje :)had voor de zekerheid ook een schotje geplaatst om overslag te voorkomen maar dat is gelukt.

Ik zie erg wisselende berichten, ik vond hem goed...viel totaal niet tegen ondanks dat hij een beetje klam aanvoelde. Ik vond de gangsterbox qua tempo, opbouw en effecten beter.

vond em best tegenvallen na de huisman demo, ook ging hij jammer genoeg halverwege niet door, hier het filmpje:

Ik had hetzelfde, halverwege viel hij uit terwijl hij zeker te weten goed doorgelont was. Heb de pot open moeten trekken en het lont weer moeten aansteken.

Het was een mooie bak om een keer te hebben maar gezien de prijs zal ik deze niet nogmaals aanschaffen. 120-130 euro was beter geweest.

Het was een mooie bak om een keer te hebben maar gezien de prijs zal ik deze niet nogmaals aanschaffen. 120-130 euro was beter geweest.

Helemaal mee eens met deze mening. Ik heb de Hardstyle Box ook geschoten. De effecten waren niet zo groot in vergelijking met de filmpjes van de Vuurwerktotaal Demo en Huisman Demo. De box was opzich niet slecht, maar viel niet meer op tussen de andere boxen die ik geschoten heb (Germany Fanstyle, Garden party 1 en 2, Cruel Traction, Gangster Box)

Laatst bewerkt door een moderator:
Tijdens de jaarwisseling eerst de cruel traction geschoten en daarna deze, de hardstyle box. Vond de cruel traction toch net wat beter op dat moment, komt ook doordat de cruel traction 50 euro goedkoper was voor mij, de CT geeft gewoon meer chaos met die dikke salvo's. Met het doorlonten van de Hardstylebox heb ik nog een plaatje hout met alufolie omwikkeld en tussen de cakes gestopt. Dit heeft echter niet geholpen en er heeft dus toch vonk overslag plaatsgevonden.. :( Achteraf ben ik bij het terugkijken van de video toch nog best tevreden over deze box.

De cruel traction is gefilmd met dezelfde camera onder dezelfde omstandigheden enzo dus je kan hem mooi vergelijken:

Wel mooi om te zien dat je NIET het goeie voorbeeld geeft...je staat 3 meter van de box vandaan. Als vuurwerkliefhebber moet juist jij het goeie voorbeeld geven lijkt me.
Tijdens de jaarwisseling eerst de cruel traction geschoten en daarna deze, de hardstyle box. Vond de cruel traction toch net wat beter op dat moment, komt ook doordat de cruel traction 50 euro goedkoper was voor mij, de CT geeft gewoon meer chaos met die dikke salvo's. Met het doorlonten van de Hardstylebox heb ik nog een plaatje hout met alufolie omwikkeld en tussen de cakes gestopt. Dit heeft echter niet geholpen en er heeft dus toch vonk overslag plaatsgevonden.. :( Achteraf ben ik bij het terugkijken van de video toch nog best tevreden over deze box.

De cruel traction is gefilmd met dezelfde camera onder dezelfde omstandigheden enzo dus je kan hem mooi vergelijken:

Best goeie box. Vooral het sier en de variatie was erg mooi. Burst had wat harder gemogen, maar al met al een top box.

Prima box hoor.. zeker niet slecht als op die laatste demo toen iedereen begon te twijfelen, heb er zeker van genoten

Dit wint de CT toch wel echt duidelijk! Wat me ook opvalt is dat sommige Hardstyles beginnen met salvo's en sommige niet. Die van mij begon niet met salvo's.

Ik had deze gewonnen en na de reacties dat deze een stuk minder zou zijn, heb ik gewoon alle lonten met elkaar verbonden doormiddel van snelvisco lont en alles dus gelijk de fik in gezet. Op deze manier was het een leuk showtje met redelijk mooie effecten! Maar ik zou deze echt zeer zeker niet kopen en vooral niet voor die prijs. Is gewoon niet hetgene wat VuurwerkTotaal had laten zien ( zelfde geld voor meerdere producten ).

Vond dit toch wel een hele mooie box! Alle dagen bij de verwarming gestaan om het maximale eruit te halen. Zeker niet zo bizar goed als op de eerste filmpjes maar ook zeker niet zo slecht als in de laatste. Kwaliteit was wel wisselend (cake 1,5 en (onverwacht)4 waren de mindere tov 2,3 en 6) en bij mij schoot cake 1 helaas geen salvo's en dat zorgde bij mijn volgorde (5-3-6-4-2-1) wel een beetje voor een anticlimax. Doorlonten was erg makkelijk en ging bij mij perfect, had wel even een schotje in het midden geplaatst.

Maar de CT blaast hem er flink uit, nog maar een vergelijkingsfilmpje:

Back
Bovenaan