Happy Hardcore [Ass.]

Ik denk dat simed37 gewoon een beetje te laat is. De prijzen waren in het begin van het jaar stukken lager.

Als je halverwege november nog gaat kijken om dit assortiment voor een meeneemprijs te scoren dan ben je inderdaad te laat. Heb deze box in Augustus kunnen scoren voor € 100. Ik heb diverse boxen die ik tijdens het bestellen over het hoofd heb gezien, natuurlijk balen maar die heb ik al op het lijstje voor volgend jaar gezet.

wel een beetje duur dit jaar.
op de freak site voor 149 euro
voor nog geen 300 gram per pot
vorig jaar was ie 100 euro
en voor die prijs is het een must have
voor deze prijs is het karton big 19
dat zijn 12 potten a 19 schots beter

of het fairytail assortiment nu voor 89,-
als je dat 1,5 x reken 9 potten voor +- 125
is dat een stuk beter qua effecten voor dat geld

Je berekening klopt natuurlijk niet helemaal. Je vergelijkt de “bruto”prijs van het Happy Hardcore assortiment met de nettoprijs van het Fairytail assortiment.
Het Happy Hardcore assortiment is ook rond de 100€ te krijgen als je goed zoekt.

Het Happy Hardcore assortiment is ook rond de 100€ te krijgen als je goed zoekt.

Maar niet iedereen heeft de luxe van meerdere vuurwerkwinkels dichtbij huis te hebben.
Ik moet er zelf een aardig eindje voor rijden om het voor gunstigere prijzen te kunnen kopen.
De lokale winkels hanteren standaard adviesprijzen,en nergens zijn kortingen te krijgen.

Maar niet iedereen heeft de luxe van meerdere vuurwerkwinkels dichtbij huis te hebben.
Ik moet er zelf een aardig eindje voor rijden om het voor gunstigere prijzen te kunnen kopen.
De lokale winkels hanteren standaard adviesprijzen,en nergens zijn kortingen te krijgen.
Dat klopt maar moet het allemaal aan komen waaien dan? Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten moet je er iets voor doen.
Ik lees vaker dat mensen zeggen dat ze geen freakwinkels in de buurt hebben maar het als ik kijk in het vuurwerkwinkel aktie gedeelte kan ik dat moeilijk geloven. De freakwinkels zitten door het hele land verspreid.
Met een beetje wil, creativiteit en moeite kan je voor leuke prijzen vuurwerk kopen als liefhebber in heel Nederland.

Euh ja, maar wiens probleem is dat ? Niet de schuld of probleem van een winkelier of importeur! Die mag vragen wat hij wil tot aan de advies prijs. Kijk als hij nou gaat overvragen dan heb je een punt, maar anders zul je toch echt zelf achter de mooie aanbiedingen aanmoeten. Dat doet iedereen ook hier, daar ben je tenslotte een freak voor of niet..

Euh ja, maar wiens probleem is dat ? Niet de schuld of probleem van een winkelier of importeur! Die mag vragen wat hij wil tot aan de advies prijs. Kijk als hij nou gaat overvragen dan heb je een punt, maar anders zul je toch echt zelf achter de mooie aanbiedingen aanmoeten. Dat doet iedereen ook hier, daar ben je tenslotte een freak voor of niet..

Mee eens. Korting scoor je door A. Er extra vroeg bij te zijn B. Er extra reistijd en benzine voor over te hebben.

Helaas moet ik erbij vertellen dat de 2016 versie bij evo afgelopen jaar voledig was uitverkocht.

Voor mijn beeldvorming: ILT pakt een doos Happy Hardcore, van 1 pot knalt een bombette te laag, hele badge afgekeurd ? Of is dit te simpel ? (hoop ik)
Krijg je daarnaast als importeur te horen waarom het is afgekeurd ?

Volgens mij testen ze alles in 6-voud, zo was het in ieder geval toen ik er een keer bij was en de jaren erna. Dus 6 volledige assortimenten schieten ze weg, maar het hoeft in feite bij 1 cake echt fout te zijn.

En mooie is, ze vinden het wat maar leuk, want overdag testen ze, en als het ze bevalt, zetten ze wat weg om in het donker te testen, want dan kunnen ze er nog even van genieten. :wink:

Voor mijn beeldvorming: ILT pakt een doos Happy Hardcore, van 1 pot knalt een bombette te laag, hele badge afgekeurd ? Of is dit te simpel ? (hoop ik)
Krijg je daarnaast als importeur te horen waarom het is afgekeurd ?

Bijna. ILNT pakt een product/box en in dit geval de HH_ass (meestal een x aantal stuks).
Steekt de producten los af.
Brand de lont telang of tekort, afkeur.
Klapt een bombette telaag, afkeur.
Te veel falout/brandende delen onder de 8meter, afkeur.
Teveel burst, afkeur.
Onstabiel/omvallen , afkeur.

Zo gaan ze alle zwakheden onder de loop nemen. En daar wordt een conclusie uit voort genomen.

Op internet staan meer filmpjes over hoe ze het vuurwerk keueren!

Heb ook gelijk maar even een berichtje gestuurd of de 2016 versie nog op voorraad was voor de losse verkoop. Wie weet!

Back
Bovenaan