Happy Hardcore [Ass.]

Echt heerlijke cakes hoor, grandioos van genoten en als ik ze weer tref voor een goede prijs komen ze er gewoon weer.

Heb ze wel per meerdere geschoten omdat ze redelijk traag schieten.

Hele mooie effectcombinaties met dikke bursts. Daardoor schieten ze breed zat en het tempo zat er goed in hier. Ik vind dat ze om 12 uur prima mee zouden kunnen. :wink:

Cakes waren zeer goed!
Perfect spul om lekker om rond 10 uur te schieten.

Vooral het feit dat je voor een mooie freakprijs, 9 cakes krijgt zorgt voor zeer hoge prijs/kwaliteit verhouding.

Oorspronkelijk geplaatst door fompert
Dit jaar zet ik het Happy Hardcore assortiment op mijn lijstje. Wat zijn de plannen hiermee n.a.v. de afkeur van de 2017 versie?
Wij zijn momenteel in overleg om mogelijk afscheid te gaan nemen van dit product wegens diverse redenen.

:shocked::cry::shocked:
Ik hoop dan de hele set of nog enkele losse voor het eerst te kunnen kopen dit jaar!

Wat een heerlijk assortiment, alle 9 potten geschoten voor 23:00 uurm,, vanaf dat het droog werd om 20:30uur.

maar wat een mooie potten, klein van stuk, geen verkeerde effecten, moooie heldere kleuren. echt een super leuk assortiment :)

Goede burst ook, de buren genoten er ook van.

Is deze nog ergens opgedoken? Ergens in een hoekje van een bunker.
Jammer dat er een punt achter staat.
Zijn er nog filmpjes ????

Wat koste deze box tijdens de freakdagen?
En wat is hij vandaag de dag waard

Laatst bewerkt:
Wat koste deze box tijdens de freakdagen?
En wat is hij vandaag de dag waard

100 euro was de freakprijs en dat was dit ass wel waard vond ik. In mijn ogen toppertjes.
Alleen zijn ze uit het assortiment, mischien dat er nog winkels zijn die restvoorraad heeft

Misschien te laat, maar voor de freaks in/rond Groningen; er stonden bij West Vuurwerk nog 2 hiervan op de planken. Geen prijs gezien, en ik was er tegen 17u dus geen garanties. Sorry voor de late melding, had het eerder willen doen maar je weet hoe het gaat vandaag :D

vind het echt jammer dat deze niet mee tegen komt ,is echt een tof assortiment .
MARCHEL graag terug brengen aub

Back
Bovenaan