HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe je nét een bestelling, keer je een minuut later terug op de site, en zie je vervolgens dat er weer artikelen zijn bijgekomen! :bonk:

Deze keer komen ze zoals beloofd uit de Burn It lijn....

Hoakan waarom ontwikkelen jullie zelf niet wat cakes je hebt 3 winkels een groot aanhangsel van de freaks al.
als je een stukie goed vuurwerk zelf ontwikkeld net wat beter dan de ander net wat groter of net wat goedkoper.
net die ene salvo meer
Kortom een paar hele goede cakes.
of cakeboxen.
die goed in prijs en kwaliteit staan.
denk dat dat jouw wel moet lukken.
je bent altijd hier op het forum dus je weet wat verbeterpunten van andere cakes zijn altijd mooie freaksacties.
schapelijk geprijst.mooie vuurwerkshow.
kortom je heb alles in huis alleen dat ene huismerk van hoakan ontbreekt nog.

We hebben aankomende week op de beurs in Neurenberg al afspraken daarover
en volgende maand gaan op oriëntatiereis naar China

Hoakan waarom ontwikkelen jullie zelf niet wat cakes je hebt 3 winkels een groot aanhangsel van de freaks al.
als je een stukie goed vuurwerk zelf ontwikkeld net wat beter dan de ander net wat groter of net wat goedkoper.
net die ene salvo meer
Kortom een paar hele goede cakes.
of cakeboxen.
die goed in prijs en kwaliteit staan.
denk dat dat jouw wel moet lukken.
je bent altijd hier op het forum dus je weet wat verbeterpunten van andere cakes zijn altijd mooie freaksacties.
schapelijk geprijst.mooie vuurwerkshow.
kortom je heb alles in huis alleen dat ene huismerk van hoakan ontbreekt nog.

Ook ik moet weer aan Jo's geweldige acties geloven...

2 Raw Whistlers, 3 Crackling Whistlers, 1 Brocade Willow Tip, 1 Mythos en 4 pakjes kleine fonteintjes voor €80 :)

Net voor de 2e keer gebruik gemaakt van deze superactie. 2x de Golden Box voor minder dan 100 euro, geweldig!

1e bestelling:

1x Tequila Blue
1x Golden Wave
1x Day Dream
1x Rude Awakening
1x Delicious Thunder

Ai, ai wat een prijzen !! Helaas te ver weg voor mij. Geniet er van mensen ... :p

Heb afgelopen jaar 1,5 uur moeten rijden (enkele reis), maar is het meer dan waard hoor !!!!!
Heb alleen nu nog geen geld, net vakantie geboekt:bonk: Van de zomer maar eens bestellen!

Haokan blijft maar bezig.

Wel jammer dat er nu een aantal producten op staan voor meer geld dan in de reguliere voorverkoop.

De pyro's myth heb ik bijvoorbeeld nergens voor boven de 15,- in de voorverkoop gezien ;)

Volgens mij was dit vorig jaar ook een actie product voor die prijs! (introductie prijs)
Toch blijft het een prima cake voor die 15.12.

Haokan blijft maar bezig.

Wel jammer dat er nu een aantal producten op staan voor meer geld dan in de reguliere voorverkoop.

De pyro's myth heb ik bijvoorbeeld nergens voor boven de 15,- in de voorverkoop gezien ;)

Is het misschien niet een idee om dit jaar wat producten van Evolution Fireworks in jullie assortiment op te nemen (Titanium Thunder, Happy Thunder Q)? Denk dat je daar veel liefhebbers gelukkig mee maakt :p

Misschien een beetje raar om meteen zo te denken, maar gaan jullie nu schuurmans failliet is veel producten opkopen om tegen super dumpprijzen te verkopen? En evolution fireworks zou een goede aanwinst zijn voor het assortiment.

Misschien een beetje raar om meteen zo te denken, maar gaan jullie nu schuurmans failliet is veel producten opkopen om tegen super dumpprijzen te verkopen? En evolution fireworks zou een goede aanwinst zijn voor het assortiment.

Als dat toch eens zou kunnen....:D Dan kom ik ook die kant op!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan