Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoakan waarom ontwikkelen jullie zelf niet wat cakes je hebt 3 winkels een groot aanhangsel van de freaks al.
als je een stukie goed vuurwerk zelf ontwikkeld net wat beter dan de ander net wat groter of net wat goedkoper.
net die ene salvo meer
Kortom een paar hele goede cakes.
of cakeboxen.
die goed in prijs en kwaliteit staan.
denk dat dat jouw wel moet lukken.
je bent altijd hier op het forum dus je weet wat verbeterpunten van andere cakes zijn altijd mooie freaksacties.
schapelijk geprijst.mooie vuurwerkshow.
kortom je heb alles in huis alleen dat ene huismerk van hoakan ontbreekt nog.
We hebben aankomende week op de beurs in Neurenberg al afspraken daarover
en volgende maand gaan op oriëntatiereis naar China
Ai, ai wat een prijzen !! Helaas te ver weg voor mij. Geniet er van mensen ...![]()
Dat wordt voor mij 2 uur enkele reis, wordt mij te gek ...![]()
Haokan blijft maar bezig.
Wel jammer dat er nu een aantal producten op staan voor meer geld dan in de reguliere voorverkoop.
De pyro's myth heb ik bijvoorbeeld nergens voor boven de 15,- in de voorverkoop gezien![]()
Volgens mij was dit vorig jaar ook een actie product voor die prijs! (introductie prijs)
Toch blijft het een prima cake voor die 15.12.
Misschien een beetje raar om meteen zo te denken, maar gaan jullie nu schuurmans failliet is veel producten opkopen om tegen super dumpprijzen te verkopen? En evolution fireworks zou een goede aanwinst zijn voor het assortiment.