HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn ervaring was helaas slecht. Het wachten duurde abnormaal lang. Ik heb 2 uur en een kwartier in de rij gestaan (16;45 tot 19:00) voordat ik mijn kleine bestelling van 33 euro kreeg. Hoorde iedereen klagen dat het te lang duurde, enkele mensen zijn zelfs na 2 uur maar vertrokken. Hoorde via via dat de importeurs veel te laat hadden geleverd.

bij welke vesteging was dat ?

Voor het eerst vandaag bij Haokan in Pijnacker, maar inderdaad wat sommigen hiervoor al hebben gezegd. Wat een drama bij het wachten. Kwam even voor vijf aanlopen want ik had mijn bestelling op 5 uur staan. Kreeg uiteindelijk mijn bestelling om 7 uur. Heb daar bijna 2 uur in de rij staan wachten. En inderdaad het 'schijnt' niet de schuld te zijn geweest van Haokan. De bestellingen uit de voorverkoop waren allemaal netjes ingepakt bij Haokan geleverd, maar bij de eerste paar bestellingen kwamen mensen al terug omdat iedereen de verkeerde bestelling had. Dus daarom moest Haokan eerst alle bestellingen uitpakken, nakijken en opnieuw inpakken. Dus het is begrijpelijk dat het wat langer duurde, maar uiteindelijk wel de juiste bestelling gekregen en daar gaat het om. :)

Ik was vanochtend om 8 uur in Pijnacker en had 1 wachtende voor me daarna was ik aan de beurt.
De 2 bestellingen die ik bij haokan zelf had gedaan stonden binnen een minuut of 5 voor me neus.
De man die mij hielp weer naar achter om mijn bestelling die ik via de zena site had gedaan te pakken en toen begon het....
Eerst 10 minuten niks ja een hoop gerommel herrie en vliegende kooien (dus er werd heel hard gewerkt)komt de man terug met niks en zegt dit gaat wel even duren het is nog niet uitgepakt en dat gaat nog wel even duren.
Ben dus maar even koffie gaan drinken en een sigaretje gaan roken terwijl er bestel busjes vol met vuurwerk voor de deur stonden en uitgeladen werden.
Aangezien het behoorlijk druk werd (man of 10 in dat hokje) terug naar binnengegaan 5 minuten gewacht en daar kwam het eindelijk.
Alleen was volgens de man van haokan de brocade box niet geleverd en er werd mij redelijk gestrest en onvriendelijk vertelt dat ik boven maar even wat anders moest bestellen of mijn geld terugvragen.
Ben maar naar boven gegaan en me geld teruggevraagd had geen zin om weer ruim een uur (redelijk kort als ik nu over de middag/avond lees)te wachten en heb onderweg bij de vuurwerkhal nog wat moois gehaald.
Vind het zeer jammer te zeker omdat ik denk dat kees en jo hier niet blij mee zijn als ondernemer en vuurwerkliefhebbers en het denk ik ook voor hun een beetje overmacht is door schuld van leveranciers maar ook een te klein pand voor dit soort bestellingen die wij hier de afgelopen maanden hebben gedaan.
Wil toch erg positief afsluiten en jo en kees van haokan bedanken voor de kortingen het hele jaar waar wij allen van hebben geprofiteerd (vergeet het niet dit vergroten ook erg de druk voor hun) en wens dan ook iedereen van haokan een goed uiteinde :D:bye:

Vanmorgen in Oisterwijk geweest. Omstreeks 09:15 uur naar binnengegaan. Was een klant voor mij. Vriendelijk en snel geholpen. Samen met de meneer de bestelling gecontroleerd. Stond binnen 10 minuten weer buiten. Klasse!!

Ook voor mij een slechte ervaring. Heb 45 minuten gereden om m'n bestelling op te halen en daarnaast nog van alles los te kopen. Dat dacht ik.. Toen ik aankwam kregen we te horen dat de losse verkoop al 3 uur eerder gesloten was, omdat ze onvoldoende konden leveren door het grote aantal artikelen dat uitverkocht was. De rij voor het ophalen van m'n bestelling was meterslang en stond tot buiten. Erg donker, niet echt gezellig om buiten te wachten. Binnen verliep het ook vrij chaotisch. Uiteindelijk toch bestelling gekregen, die niet bleek te kloppen. Dit is opgelost. Verder veel mensen met vervangers, dit leverde soms discussie op.

Morgen zou er weer nieuwe voorraad aangeleverd worden. Ik twijfel nog of ik het maandag nog eens probeer..

Pff, ben blij dat ik niet ben blijven wachten dan. Ben in totaal wel 4 x langsgereden vandaag, maar de rij werd alleen maar langer. Ik heb m'n bestelling mooi laten staan - komt maandagochtend wel. Voor het eerst in m'n leven dat ik niet op de eerste verkoopdag al m'n vuurwerk in huis heb, maar 2 uur in de rij staan gaat me echt iets te ver.

Balen voor Haokan dat de fout ergens anders lag. Het zal super stressvol geweest zijn voor ze en waarschijnlijk toch nog ontevreden klanten opleveren. Hopelijk gaat het maandag en dinsdag beter voor ze.

Laatst bewerkt:
ook meer dan een uur gewacht.
Ze hadden de losse verkoop ook dichtgegooid om veel artikelen niet meer leverbaar waren
Waren problemen met de leveringen stond op de deur.
De voorbestellingen waren wel op vooraad.
Hopen op een goeie opstart maandag.

offtopic.

Intratuin liep ook chaotich veel mensen bij de controle balie kwamen spullen tekort ze bleven spullen erbij halen.
Gelukkig klopte mijne wel maar ok langer dan een halfuur gewacht.

ik ben vannacht geweest om 0.30 het was gezellig druk 30 min moeten wachten op mijn bestelling
een ding niet geleverd en mocht iets anders uitzoeken.
het afhaalpunt zou iets groter mogen zeker met regen wel erg prettig.
maar goede ervaring met de service. en het verrassingspakket was zeker een verassing maar denk de prijs wel waard.
voor mij een top zaak

moest om 3 uur ophalen ging pas 6 uur weg 3x terug lopen omdat ze het verkeerd hadden gedaan en ook nog een tas vergeten uit de bunker te halen.

Ik snap inderdaad dat het voor de mensen daar ook erg vervelend is. Er zouden inderdaad problemen zijn met de levering.

Ik schrik verder nogal van de prijsverhogingen in de losse verkoop op producten van Vuurwerkvisie (Zena, Original, Herlat, Vuurwerktotaal etc.). Soms tot wel 50% hoger.
Weet iemand hoe dit bij Haokan is? Bij de Kanonslag bijv. kost Zena Revolution nu 225 euro ipv 170.

Ik snap inderdaad dat het voor de mensen daar ook erg vervelend is. Er zouden inderdaad problemen zijn met de levering.

Ik schrik verder nogal van de prijsverhogingen in de losse verkoop op producten van Vuurwerkvisie (Zena, Original, Herlat, Vuurwerktotaal etc.). Soms tot wel 50% hoger.
Weet iemand hoe dit bij Haokan is? Bij de Kanonslag bijv. kost Zena Revolution nu 225 euro ipv 170.

dit was vooraf al bekend de lage prijzen golden alleen tijdens de voorverkoop.
tijdens de losse verkoop zouden deze verhoogd worden

dit was vooraf al bekend de lage prijzen golden alleen tijdens de voorverkoop.
tijdens de losse verkoop zouden deze verhoogd worden

Klopt inderdaad. Maar er zitten behoorlijke verschillen tussen de verschillende dealers. Ben dus benieuwd hoe dat bij Haokan is.

ging vandaag met me broer mee naar haokan om zijn bestelling op te halen man wat een drama was dat zeg
we hebben drie kwartier moeten wachten voor onze bestelling en dan hadden wij nog geluk want ze sommige stonden al langer als een uur te wachten !!
ik vond dat het heel erg slecht geregeld was jammer:sad:

Maandag middag mijn bestelling ophalen in Roosendaal, hoop dat het daar wat rustiger is.
En alles op vooraad is.

eerrste verkoopdag voorbij

eerrste verkoopdag voorbij

De eerste verkoopdag zit erop, jammer genoeg niet vlekkeloos verlopen.
Missende producten en te lange wachttijden onze excuses hiervoor.
We wisten dat het erg druk ging worden aangezien onze bestelmappen flink vol zaten.
en als dan de leveringen niet kloppen die we van de importeurs aangevoerd krijgen
zitten we meteen met een groot probleem en wordt de afhandeling van een bestelling onnodig lang vertraagd
(oplossingen zien te vinden voor vervangers etc.)
We hebben het zelf misschien ook wel wat onderschat en we hadden bepaalde zaken wat beter kunnen regelen
Bv tenten kunnen zetten voor controles van bestellingen etc zodat de doorloopsnelheid aan de balie hoger had kunnen zijn, in ieder geval een wijze les waar we volgend jaar beter mee moeten omgaan.
Haokan is afgelopen jaar explosief in verkoop gestegen en we willen ook echt iedereen tevreden naar buiten zien gaan voor ons zijn het echt groeiproblemen.
Gelukkig is de algemene berichtgeving toch positief maar we weten nu wat ons te doen staat willen we nog verder groeien.
morgen weer alles bevoorraden en dan maandag er weer fris tegenaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan