HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yes het was heerlijk druk, maar ook hier is het binnen. Mooie blokjes met voor mij de goede productiejaren :)

Net thuis. Alles compleet en het 75euro pakket ziet er goed uit. Top service!
Die 3rd milenium, genius en die andere duitse cake zijn echt mega groot.dat had Ik niet verwacht.

Deze was geloof bij iedereen verschillend. Maar ik heb 2 cakes. 1 waaier. Mega pijlenpakket en het axcent xxl pakket.

Ook alweer een tijdje terug van Haokan.
Prima geregeld hoor.
Alles compleet, op 2 pakjes zilver wirel na.
Maar daar zaten voor in de plaats 5 pakjes grondblommen van Zena bij.
Ga ik niet moeilijk over doen.

Bedankt Haokan!
Tot volgend jaar!

Ook wij zijn weer terug van Haokan :D
Alles was compleet, €75,- pakket zaten bij mij in:
- 2x Crocodile (750schots fluitbak van Schuurmans)
- 2x Earth Singleshot assortiment
- 1x Sky Limit XL (pakket met fonteinen en een paar pijltjes
- 1x Ferro Select 5162 (30 schots cake)
- 1x Defender (25 schots pot van Wolff)
- 1x Potje van Wolff met kleine tubes met 25 schoten waarvan ik de naam niet meer weet (was niet voor mij)
- 1x Inferno (waaiercake van Schuurmans (Kaboom) uit 2008)
- 1x Hot Shot (19 schots pot van Schuurmans (Kaboom) uit 2009)
- 1x Rocket Launchers (50 schots mixed cake van Wolff)
- 1x Gate of Heaven 2

Volgens mij was dat het, weet het niet 100% zeker hoor, maar zoiets was het ongeveer.
Kan ook amper meer helder nadenken nu haha :bonk:

Ik moet er wel bij zeggen dat ondanks de supergoeie en dan bedoel ik ook echt SUPERGOEIE service, ik het toch wel erg jammer vond dat er een hoop producten niet (meer) leverbaar waren :cry:
De New Moon bijvoorbeeld, en zo waren er nog een paar...

Maargoed, verder gewoon alles prima geregeld! :)

Heb ook nog een paar freaks gezien:

- Wesley.s met z'n maat (Kelvin geloof ik, ik ben slecht met namen onthouden)
- Dikkeeric en 2 maten

Was erg gezellig! :D

Over een aantal uurtje alweer de volgende bestellingen halen, daar gaat m'n nachtrust :p
Maarja, je moet er wat voor over hebben natuurlijk :thumbup:

Welterusten iedereen :)

Jwtjuh :bye:

Laatst bewerkt:
Ook ik ben net een beetje weer gesetteld.

Was echt een superavond, het miezerde maar mensen waren in goed humeur.
Met 2 man waren ze bezig aan de balie en in een loeiend tempo werden de dozen uitgereikt, echt goed ingespeelt op elkaar.

Mis nog paar doosjes bloemen maar dat komt over paar uurtjes wel in orde schat ik.

Ook ik over paar uur naar lesli-dealer bij mij in de buurt en nog naar rijswijkse.

Het was/is TOP bij Haokan:)

Inmiddels weer wakker,
Alles was super goed geregeld, snelle afhandeling en alles wat ik besteld had heb ik ook gekregen.

Bedankt, Haokan

Jammergenoeg was mijn ervaring bij Haokan minder fijn dan de heren hierboven.

Vanochtend om 8.15 was ik aanwezig in Pijnacker om mijn bestelling op te halen.
Ondanks dat er slechts 3 a 4 man voor mij waren, duurde het zo'n 45 minuten tot een uur voordat ik mijn bestelling had. Dat vond ik ietwat lang duren maar niet zo heel erg.

Daarnaast bleek een 8 schots cake uit oude voorraad die ik 2x had besteld niet leverbaar, de moonlight festival (120 gram netto kruitgewicht per stuk): http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?11983-Moonlight-Festival

Op zich geen ramp natuurlijk maar als vervanging kreeg ik slechts 1x de psycho mania (9 schots, 122 gram netto kruitgewicht) onder het mom van: "Deze is duurder".
Lijkt me niet geheel juist aangezien de richtprijs voor Moonlight festival altijd ongeveer 12,50 was en voor de psycho mania hetzelfde geldt.

Aangegeven bij het personeel dat ik het jammer vond dat het originele product niet geleverd kon worden en kenbaar gemaakt dat ik de keuze voor het vervangend artikel apart vond.
Aangezien de werknemer geen aanstalten leek te maken er iets aan te gaan doen en de winkel behoorlijk druk aan het worden was, ben ik maar weggegaan.

Normaliter zou je verwachten dat je erop vooruit gaat als iets niet geleverd wordt, niet dat er op achteruit gaat...
Met enigszins een vervelend gevoel naar huis gereden, hetgeen ik ook jammer vindt aangezien ik de demo en de aankleding daarom heen helemaal top geregeld vond.

Niet erg goed opgelost inderdaad. Volgende wel iets duidelijker zijn dat je hier niet meer akkoord gaat en dan moeten mensen maar langer wachten, je hebt immers gewoon recht op 2 vervangers. Beste is gewoon even contact opnemen met de winkel en dit probleem voorleggen, kan mij niet voorstellen dat ze blij zijn met ontevreden klanten.

Het was vanmorgen inderdaad een beetje rommelig. Ik denk dat we samen hebben staan wachten, ook bij mij waren er 2 produkten niet. Ik mocht voor 30 euro in de winkel wat anders uitzoeken,maar ik moet eerlijk zeggen daar had ik geen zin in, aangezien ik al 3 kwartier stond te wachten. Dus ik zei doe maar 1 cake voor die prijs. Ik kreeg toen de ground zero van vuurwerkvisie.

Daar kon ik het wel mee vinden.

Het was vanmorgen inderdaad een beetje rommelig. Ik denk dat we samen hebben staan wachten, ook bij mij waren er 2 produkten niet. Ik mocht voor 30 euro in de winkel wat anders uitzoeken,maar ik moet eerlijk zeggen daar had ik geen zin in, aangezien ik al 3 kwartier stond te wachten. Dus ik zei doe maar 1 cake voor die prijs. Ik kreeg toen de ground zero van vuurwerkvisie.

Dat heb ik gezien dat je die meekreeg inderdaad.
Wij hebben dan zeker samen staan wachten.
Mooi dat jij in ieder geval wel tevreden naar huis ging.
Maar als ik het goed hoorde, werd er jou wel netjes aangeboden om het geld terug te geven of zelf een vervanger te kiezen.

Had zelf graag ook enige inspraak gehad over de vervanger(s).

Klopt, ik mocht kiezen wat ik wilde. Hij ging ook nog een keer weg om te verifiëren. Want anders was ik misschien ook met minder terug gekomen, maar ik vroeg heel specifiek wat ik miste en dat kon hij de eerste keer niet vinden en ging hij met zijn baas overleggen. Mijn geluk denk ik.

Ook wij zijn weer terug van Haokan :D
Ik moet er wel bij zeggen dat ondanks de supergoeie en dan bedoel ik ook echt SUPERGOEIE service, ik het toch wel erg jammer vond dat er een hoop producten niet (meer) leverbaar waren :cry:
De New Moon bijvoorbeeld, en zo waren er nog een paar...

Had je de New Moon besteld? Ik ga namelijk maandag speciaal voor deze naar Haokan, dus ik hoop wel dat deze dan aanwezig is.

Dit jaar het eerst mijn vuurwerk besteld bij haokan Oisterwijk. Stukje rijden maar hele vriendelijke mensen en alles wat ik besteld had was er :) Was toch even spannend met de New moon en salute cake 1. nog een gratis vuurwerkbril en aansteek lont erbij! Top winkel, met een goed gevoel naar huis :)

In Oisterwijk ging het redelijk soepel, was er rond 08.00 en toen was het rustig. Bestelling zoeken duurde even maar met de hulp van Jo was het zo opgelost.
Ik had 3x de Rubro Pulse Driver besteld maar deze kon door het verhaal met het pallet met waterschade niet worden geleverd. De vervangers ( asian sensation en spider king ) zaten netjes bij de rest van de bestelling. Kortom dik tevreden en inderdaad aardig en klantvriendelijke mensen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan