Ik was vanochtend om 8 uur in Pijnacker en had 1 wachtende voor me daarna was ik aan de beurt.
De 2 bestellingen die ik bij haokan zelf had gedaan stonden binnen een minuut of 5 voor me neus.
De man die mij hielp weer naar achter om mijn bestelling die ik via de zena site had gedaan te pakken en toen begon het....
Eerst 10 minuten niks ja een hoop gerommel herrie en vliegende kooien (dus er werd heel hard gewerkt)komt de man terug met niks en zegt dit gaat wel even duren het is nog niet uitgepakt en dat gaat nog wel even duren.
Ben dus maar even koffie gaan drinken en een sigaretje gaan roken terwijl er bestel busjes vol met vuurwerk voor de deur stonden en uitgeladen werden.
Aangezien het behoorlijk druk werd (man of 10 in dat hokje) terug naar binnengegaan 5 minuten gewacht en daar kwam het eindelijk.
Alleen was volgens de man van haokan de brocade box niet geleverd en er werd mij redelijk gestrest en onvriendelijk vertelt dat ik boven maar even wat anders moest bestellen of mijn geld terugvragen.
Ben maar naar boven gegaan en me geld teruggevraagd had geen zin om weer ruim een uur (redelijk kort als ik nu over de middag/avond lees)te wachten en heb onderweg bij de vuurwerkhal nog wat moois gehaald.
Vind het zeer jammer te zeker omdat ik denk dat kees en jo hier niet blij mee zijn als ondernemer en vuurwerkliefhebbers en het denk ik ook voor hun een beetje overmacht is door schuld van leveranciers maar ook een te klein pand voor dit soort bestellingen die wij hier de afgelopen maanden hebben gedaan.
Wil toch erg positief afsluiten en jo en kees van haokan bedanken voor de kortingen het hele jaar waar wij allen van hebben geprofiteerd (vergeet het niet dit vergroten ook erg de druk voor hun) en wens dan ook iedereen van haokan een goed uiteinde