HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
In Oisterwijk ging het redelijk soepel, was er rond 08.00 en toen was het rustig. Bestelling zoeken duurde even maar met de hulp van Jo was het zo opgelost.
Ik had 3x de Rubro Pulse Driver besteld maar deze kon door het verhaal met het pallet met waterschade niet worden geleverd. De vervangers ( asian sensation en spider king ) zaten netjes bij de rest van de bestelling. Kortom dik tevreden en inderdaad aardig en klantvriendelijke mensen.

Asian sensation is een lekkere grote cake, en een goede ook nog is.

Vanmorgen mijn bestelling bij Haokan Pijnacker opgehaald. Ik arriveerde 10:10 uur en ik was 11:10 de deur weer uit. Exact een uur. Voor mijn gevoel was het een aardig hectische boel maar ik zag die gasten om het hardst werken dus ja. Er was een gast voor me en zijn bestelling klopte 2 keer niet en hij had aardig veel dus dat duurde wel 20 min. Toen was ik na een tijdje aan de beurt en toen ging het aardig snel. Er ontbraken 2 sloffen rotjes. Maar goed, ik had het niet gecontroleerd dus dat was mijn eigen schuld en ik had er toch traditioneel weer veel te veel. :p

Al met al ben ik dik tevreden met hun topprijzen en tot volgend jaar. :D

Vandaag ook even geweest. Eerder dan mijn ophaaltijd:p, maar dat maakte gelukkig niet uit. Ging gewoon goed, aardig druk en ook even gewacht, 30 minuten ongeveer maar ben erg tevreden. Niet alle producten waren op voorraad maar heb aardige vervangers gekregen. Volgend jaar weer, bedankt voor de service Kees!

Edit: weet iemand tot hoelaat deze vandaag open is? Kan het nergens vinden.

Laatst bewerkt:
Pijnacker is open tot 21u. Net gevraagd, want ik had zelf geen zin om in de rij te gaan staan. Ben vanmiddag ook al een keer geweest, maar er stonden mensen tot buiten en er zat nauwelijks beweging in de rij (werd binnen ongetwijfeld heel hard gewerkt :wink:). Later nog maar een keer proberen - het is gelukkig vlakbij.

het afhaal gedeelte in Pijnacker is eigenlijk veel te klein. Elk jaar is het daar het zelfde, ze zouden die houten deur er eigenlijk uit moeten halen en die garage deur helemaal omhoog gooien (geen flauw idee of dit wettelijk mag) zodat het iig nog een beetje ruimtelijk oogt en men wat meer de ruimte heeft.

het afhaal gedeelte in Pijnacker is eigenlijk veel te klein. Elk jaar is het daar het zelfde, ze zouden die houten deur er eigenlijk uit moeten halen en die garage deur helemaal omhoog gooien (geen flauw idee of dit wettelijk mag) zodat het iig nog een beetje ruimtelijk oogt en men wat meer de ruimte heeft.

inderdaad of gewoon een grote partytent plaatsen net als bij steenbergen.staan er iig een stuk meer mensen droog.

Had je de New Moon besteld? Ik ga namelijk maandag speciaal voor deze naar Haokan, dus ik hoop wel dat deze dan aanwezig is.

Ik had deze helaas niet besteld.
Ik heb begrepen dat deze inderdaad is uitverkocht en ook niet meer geleverd zal worden!!
Je kan natuurlijk altijd even bellen van te voren :)
Succes!

Jwtjuh :bye:

Ik kwam vanmorgen rond 10;15 aan in Oisterwijk om mijn vuurwerk op te halen. Ik zag door de raampjes in de deur dat het vol stond, ook niet gek met zon kleine ''ophaalplek''. Toch best een puntje van kritiek, met dozen sjouwen door de mensen heen (heb er een paar geraakt met mn doos haha). Als je weet dat je zon drukke winkel hebt, zorg voor meer ruimte, maar dat terzijde. Ik had mijn bestelling via de mail gedaan en had de print screen aan een jonge knaap gegeven, die wist ervan en ik had met 5 minuten mijn bestelling. Keurig netjes geregeld, maar ik moest wel lang wachten. Ongeveer 30 minuten, omdat er een jongen met blonde haren iets van 6 dozen had besteld en alles 1 voor 1 moest controleren (opzich logisch, maar werd niet echt handig gedaan. Hij kon het trouwens wel goed vinden met de ouste achter de balie (Jo)?) Wie was die jongen trouwens? Blonde lange jongen, liet zijn vriend iedere keer lopen :p, en had volgensmij een grijze honda civic. Verder bedankt voor de goede service, als je eenmaal aan de beurt bent wordt het snel afgehandeld, vriendelijk en netjes personeel en ook mooie bedrijfsjas. En natuurlijk de kortingen, die super waren.

Mijn ervaring was helaas slecht. Het wachten duurde abnormaal lang. Ik heb 2 uur en een kwartier in de rij gestaan (16;45 tot 19:00) voordat ik mijn kleine bestelling van 33 euro kreeg. Hoorde iedereen klagen dat het te lang duurde, enkele mensen zijn zelfs na 2 uur maar vertrokken. Hoorde via via dat de importeurs veel te laat hadden geleverd.

Net terug uit pijnacker. Wat een bende was het daar zeg. Was er om kwart voor 5 om mijn bestelling om 5 uur mee te kunnen nemen. Niet dus, was 7 uur de deur uit. Er werd verteld dat de leveranciers de pakketten niet had voorgesorteerd voor klanten dus ze moesten nu nog alle pakketten samenstellen ook was er iets fout gegaan met de bestellingen hoorde ik van iemand.

Voor de rest wel naar me zin gehad tijdens het wachten, met verschillende vuurwerkliefhebbers gepraat dus wat wel te doen. Was wel erg warm binnen maar af en toe naar buiten gelopen om even te roken.

Mijn bestelling was trouwens helemaal compleet gelukkig.

Ik heb alles in Roosendaal opgehaald. Prima service gekregen, 2 producten misten, 1 vervanger gekregen en eentje zelf uitgezocht die iets duurder was maar dat was geen probleem. Mijn bestellingen waren best snel af te halen en daarna kon ik ze rustig controleren met het personeel.

Wat mij betreft een topzaak, zeker met de mooie prijzen van het afgelopen jaar al staat daar wel tegenover dat het om wat oudere productie jaren gaat, en dat ze daardoor dus goedkoper zijn.

Mee eens, ruimte was waardeloos inderdaad.

In roosendaal was het personeel top. 1 Product mist door een medeforumganger (wat netjes is gecompenseerd in een andere winkel ) :) Het (lieve , schattige ) meisje achter de kassa was nogal zenuwachtig waardoor het wat langer duurde, maar dat was voor mij geen probleem.

Vanacht verliep alles soepel. Maar vanmiddag stond ik met een maat in totaal 2.5uur in pijnacker. Was super druk. Maarja alles klopt dus we zijn tevreden.

Bij Oisterwijk geweest vanmiddag om 14:00 uur, stonden 2 mensen voor me die snel weg konden. Daarna was ik aan de buurt, en kwam er een andere man binnen, die werd ook geholpen en had zijn bestelling binnen een kwartier.

Ik echter niet, heb een kleine 45 minuten moeten wachten op ongeveer 10 cakes. Bestellen heeft weinig nut als ze pas gaan verzamelen wanneer je je bon afgeeft.

Ook kon je geen producten los kopen, moest je eerst naar een ander gebouw en dan weer terugkomen.

Raar systeem maar weg gegaan met mijn producten en 2 keurige vervangers. Veel negatiefs, maar niet te vergeten dat ik een mooie korting heb gehad en ga genieten dinsdag! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan