HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blijft het minimum bestelbedrag 50,- en vanaf wanneer komt er gratis vuurwerk bij ? Ik wil misschien nog een kleine bestelling doen :)

Blijft het minimum bestelbedrag 50,- en vanaf wanneer komt er gratis vuurwerk bij ? Ik wil misschien nog een kleine bestelling doen :)

Paar postjes terug werd verteld dat de prijzen van sommige producten stijgen, minimale bestelbedrag naar 25 euro gaat en er dan gratis vuurwerk bijkomt rond het einde van deze maand / begin volgende maand.

Ik heb ook 2 voorbestellingen gedaan, ik zou ook graag in de nacht mijn bestelling ophalen, dat zou goed uitkomen met mijn werk aangezien ik uit noordwijk moet komen. Kan dit nog?

Jo,is de schietlijst al bekend voor de 30ste? ben benieuwd wat er geschoten gaat worden,hoop op veel nieuwe producten.

Ik heb ook 2 voorbestellingen gedaan, ik zou ook graag in de nacht mijn bestelling ophalen, dat zou goed uitkomen met mijn werk aangezien ik uit noordwijk moet komen. Kan dit nog?

zijn er bepaalde criteria om in aanmerking te komen voor de 00.00 tijd om op te halen

m.v.g.

stuur even een mail naar Kees van hoakan pijnacker [email protected] met de vraag of het nog kan,dan hoor je het vanzelf van hem of er nog plek is.

New Moon in webshop

New Moon in webshop

Nadat we de geweldige beelden hebben gezien van de New Moon (Royal fireworks)
Hebben we besloten deze ook in te kopen en staat nu dan ook in de webshop
voor wat ons betreft de beste Crackling cake van Nederland.

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

Nadat we de geweldige beelden hebben gezien van de New Moon (Royal fireworks)
Hebben we besloten deze ook in te kopen en staat nu dan ook in de webshop
voor wat ons betreft de beste Crackling cake van Nederland.

Ja verdorie Jo:p niet bezig blijven he.
kan ik deze nu nog bestellen en bij mij andere bestelling toegevoegd krijgen?

en ik zie dat je bij de golden box van zena de Psycho Mania erbij krijgt,maar toen ik hem bij jullie bestelde stond hij nog niet op de zena nl site.
neem aan dat de Psycho Mania er ook dan wel bij zit via jullie?

en ik zie dat je bij de golden box van zena de Psycho Mania erbij krijgt,maar toen ik hem bij jullie bestelde stond hij nog niet op de zena nl site.

ik heb zelf ook de golden box bestel maar ik denk niet dat dan nog eens de psycho mania er bij krijg
ik denk dat dat toch een exsta van zena zelf is ander kunnen ze wel aan de gang blijfen met al het zena vuurwerk wat al bestelt is

In Principe hebben we nog geen gratis vuurwerk erbij omdat onze site nog steeds met flink wat aanbiedingen gevuld is.
aan het eind van de maand gaan van de meeste spullen de prijzen omhoog en dan gaan we wel met gratis vuurwerk werken

In Principe hebben we nog geen gratis vuurwerk erbij omdat onze site nog steeds met flink wat aanbiedingen gevuld is.
aan het eind van de maand gaan van de meeste spullen de prijzen omhoog en dan gaan we wel met gratis vuurwerk werken

hoi jo weten jullie ook al wat jullie aan gratis vuurwerk gaan weggeven en bij welke bedragen of wil je dit nog niet bekend maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan