[Dynasty] Heavy 5 [Ass.]

Hmmm. viel me dit jaar toch tegen. 1 pot klapte uit elkaar en 1 stopte na 1 tube. Verder vond ik de effecten niet echt bijzonder meer. Deze is dit jaar voor het laatst geweest. Vindt de andere budget potjes zoals Gate of Heaven en Heavy legend 16 gewoon beter ...

Hier viel 1 potje om en na 2 schoten vanzelf weer rechtop.. heel raar.
Verder haal ik dit pakket al 3 jaar en volgend jaar ook weer, leuk voor tussendoor.

Deze ook elk jaar en dit jaar weer gehad en ze deden t weer prima. Zoals altijd nooit geen ongelukken mee supercakes!!!

Ik ben echt blij verrast door deze cakes.
Erg mooi spul gezien het kaliber, dat is namelijk niet heel groot.

Absoluut een aanradertje voor erbij.

Dit jaar konden we voor een leuke prijs aan heavy 5's komen. Hierdoor besloten een klein projectje te maken. Het aantal Heaavy 5's op volgorde: 1-1-2-2-3-3-4-6-10. Echter in het begin was er wat vonk overslag zodat hij meteen goed op tempo was. Dit mocht de pret niet drukken.
Zie hier het resultaat:

32 stuks heavy 5 project

Dit setje voor nog geen 25 euro opgepikt. Voor dat geld echt geweldige cakes! Boeketten waren best groot, kwam ook omdat ze niet super hoog knalden. Echt aanraders als je ze voor een leuke prijs kunt kopen!

Ja geweldige potjes, mogen per direct terug in het assortiment. Ps neem de Sniper dan ook maar mee :cool:

In deze tijd had wolf zo veel gave goede producten
Panther , sniper ,stars over barcelona , Concerto Rosso, cruise rockets, fire pijlen, heavy cakes,
En nog heel veel meer toppertjes

In deze tijd had wolf zo veel gave goede producten
Panther , sniper ,stars over barcelona , Concerto Rosso, cruise rockets, fire pijlen, heavy cakes,
En nog heel veel meer toppertjes

Hawai, Battle, Wild Wild West en de Air assault :handsup:

Back
Bovenaan