wesley.s
VWC lid
Ik lees net dat ik een brillenwinkel kan gaan beginnen....![]()
heb je zo veel bestelingen dan ha ha ha ha word toch bij elkaar gevoegt dus je krijg er 1 ha ha ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik lees net dat ik een brillenwinkel kan gaan beginnen....![]()
Blijft het minimum bestelbedrag 50,- en vanaf wanneer komt er gratis vuurwerk bij ? Ik wil misschien nog een kleine bestelling doen![]()
Klopt, heb hem net ook gehad en direct aangemeld. Wie komt er ook?
nog geen mail gehad, zijn er bepaalde criteria hiervoor?
Ik heb ook 2 voorbestellingen gedaan, ik zou ook graag in de nacht mijn bestelling ophalen, dat zou goed uitkomen met mijn werk aangezien ik uit noordwijk moet komen. Kan dit nog?
zijn er bepaalde criteria om in aanmerking te komen voor de 00.00 tijd om op te halen
m.v.g.
Ik heb ook 2 voorbestellingen gedaan, ik zou ook graag in de nacht mijn bestelling ophalen, dat zou goed uitkomen met mijn werk aangezien ik uit noordwijk moet komen. Kan dit nog?
Jo,is de schietlijst al bekend voor de 30ste? ben benieuwd wat er geschoten gaat worden,hoop op veel nieuwe producten.
Nadat we de geweldige beelden hebben gezien van de New Moon (Royal fireworks)
Hebben we besloten deze ook in te kopen en staat nu dan ook in de webshop
voor wat ons betreft de beste Crackling cake van Nederland.
Ja verdorie Joniet bezig blijven he.
kan ik deze nu nog bestellen en bij mij andere bestelling toegevoegd krijgen?
en ik zie dat je bij de golden box van zena de Psycho Mania erbij krijgt,maar toen ik hem bij jullie bestelde stond hij nog niet op de zena nl site.
neem aan dat de Psycho Mania er ook dan wel bij zit via jullie?
Nadat we de geweldige beelden hebben gezien van de New Moon (Royal fireworks)
Hebben we besloten deze ook in te kopen en staat nu dan ook in de webshop
voor wat ons betreft de beste Crackling cake van Nederland.
WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL
Ja verdorie Joniet bezig blijven he.
kan ik deze nu nog bestellen en bij mij andere bestelling toegevoegd krijgen?
en ik zie dat je bij de golden box van zena de Psycho Mania erbij krijgt,maar toen ik hem bij jullie bestelde stond hij nog niet op de zena nl site.
neem aan dat de Psycho Mania er ook dan wel bij zit via jullie?
In Principe hebben we nog geen gratis vuurwerk erbij omdat onze site nog steeds met flink wat aanbiedingen gevuld is.
aan het eind van de maand gaan van de meeste spullen de prijzen omhoog en dan gaan we wel met gratis vuurwerk werken