HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
En denk eraan, ook al zijn ze beloofd hard te gaan, en ze blijken uit 2013 te komen,
even een paar daagjes voor een warme radiator.
soms zijn ze nog beetje vochtig, en voor een knalcake kan dat wel wat decibelletjes schelen.

gave actie weer hoor.

Gaan jullie dit jaar weer Royal verkopen? Met name de gate of heavens? Zie ze er namelijk niet (meer) bijstaan.

Zo Jo:bye: mijn bestelling heb ik naar je verstuurd:)
neem aan dat je alles apart houd zodat ik wel alles krijg wat ik besteld heb aangezien alles zorgvuldig uitgezocht is?

en ook een deel nog op zena.nl besteld en rond dezelfde tijd afhalen,neem aan dat je dat bundelt?

neem aan dat je alles apart houd zodat ik wel alles krijg wat ik besteld heb aangezien alles zorgvuldig uitgezocht is?

en ook een deel nog op zena.nl besteld en rond dezelfde tijd afhalen,neem aan dat je dat bundelt?

ik denk dat we allemaal daar zo over denken dat wel alles zorvuldig bij elkaar hebben gezocht en dat we dat dan ook willen hebben

Natuurlijk gaan we met elke bestelling zorgvuldig om en als iemand meerdere bestellingen heeft via de Haokan website of de Zena website dan voegen we die bij elkaar zodat alles in 1 keer klaar staat.

Uhm.....Jo...de site is kaput:
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request

Server waar die op staat is online, andere sites van haokan zijn wel te bereiken. 500 fouten geven vaak aan dat er iets verkeerd geprogrammeerd is of dat er aan gewerkt word (dacht ik ?!)

wegens technische storing bij het bedrijf dat onze webshop host is de shop tijdelijk niet bereikbaar
we zijn aan het kijken hoe dat we het zo snel mogelijk kunnen oplossen. Jo

mijn webshop bouwer is aan het kijken of hij het kan vinden en we proberen ook in contact te komen met het bedrijf dat de webshop host (alleen in de avond valt dat niet mee)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan