HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb zelf de chase the sun dit jaar ook voor het eerst lijk mij heel mooi voor dat geld
ook zijn de Nitro Wave en de Crazy Nitro Circus nieuw voor mij maar nu wel voor een hele mooie prijs uit te probeeren hangt een beetje af wat je verder zoekt succes

eigenlijk nog 3 of 4 500 grammers en wat klien grut, maar dat is niet zo moeilijk uit te zoeken. Hoe zijn hun single shots, ik ken alleen eigenlijk alleen de tk van broekhoff en de vernieuwde is erg goed en natuurlijk de at. Zijn die van hun verglijkbaar? anders kan ik alles verder in een winkel halen, scheelt rijden;)

eigenlijk nog 3 of 4 500 grammers en wat klien grut, maar dat is niet zo moeilijk uit te zoeken. Hoe zijn hun single shots, ik ken alleen eigenlijk alleen de tk van broekhoff en de vernieuwde is erg goed en natuurlijk de at. Zijn die van hun verglijkbaar? anders kan ik alles verder in een winkel halen, scheelt rijden;)

Dan zou ik voor het Earth Single Shot Pakket gaan, 1,5 inch maar bijna net zo groot dan de 2 inch uitvoering, echter vind ik de effecten van de 1,5 mooier en ze blijven iets langer hanger...... uitgaande van het filmpje :)

500 grammers : shining stars en magic moments en dan nog de big 5 erbij en klaar is kees :wink:

Dan zou ik voor het Earth Single Shot Pakket gaan, 1,5 inch maar bijna net zo groot dan de 2 inch uitvoering, echter vind ik de effecten van de 1,5 mooier en ze blijven iets langer hanger...... uitgaande van het filmpje :)

500 grammers : shining stars en magic moments en dan nog de big 5 erbij en klaar is kees :wink:

big 5 kan ik niet vinden. laat maar, al gevonden, thnx

Ik heb vandaag voor 120 euro uitgegeven, wil nog meer kopen uit hun collectie ik heb nog 100 euro over iemand nog aaraders uit hun collectie?
Ik zoek nog een 3 tal spectaculaire cakes en verder wat kleine dingen.

Beautiful gullin: 21,95
Great golden wall: 25,00
Super Nature: 39,95
Totaal: 86,90

Heb je nog 13,10 over voor wat klein gerei.

Dat klopt maar wel met de kanttekening dat ze deze er ook expres voor hebben ingekocht en zodoende heel veel vuurwerkliefhebbers blij hebben kunnen maken, het is dus niet zo dat zij deze voorraad al hadden.

We zullen het nieuwe jaar zeker weer proberen mooie partijen vuurwerk in te gaan kopen die we dan voor de vuurwerkliefhebbers met flinke kortingen kunnen aanbieden.
Natuurlijk met het CE verhaal konden we dit jaar leuke acties doen, of dat het zo extreem gaat worden volgend jaar dat weten we niet. maar eerst maar eens dit jaar goed afsluiten

4de winkel

4de winkel

Afgelopen middag de laatste besprekingen gehad en de 4de winkel is een feit.
dit zal een 100% ZENA winkel gaan worden.
Locatie: Hilvarenbeek (nbr) aan de Tilburgse weg in tuincentrum Van Dal
Zou je hier je bestelling willen plaatsen dan gaat het via de zena webshop.
Nu nog alles in orde te zien te maken aankomende maand

Gefeliciteerd !

Leuk hoor, weer een nieuwe zaak erbij. Haokan begint echt een begrip te worden in het vuurwerk wereldje volgensmij. Ik had nooit van jullie gehoord en ik ben vast niet de enige, maar met zulke fantastische kortingen kon ik er niet omheen en heb ik al veel besteld, erg fijn. En volgensmij ben ik kwa veel bestellen niet de enige :p De klantenkring is denk ik mede door VWC een stuk gegroeid. Daar kunnen jullie trots op zijn.

Keep up the good work !

gefeliciteerd

heeft iemand meer info of ervaring met de Chooet Knalrol Groot is dit net zo goed als een giga klapper ? die had ik vorig jaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan