Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
eigenlijk nog 3 of 4 500 grammers en wat klien grut, maar dat is niet zo moeilijk uit te zoeken. Hoe zijn hun single shots, ik ken alleen eigenlijk alleen de tk van broekhoff en de vernieuwde is erg goed en natuurlijk de at. Zijn die van hun verglijkbaar? anders kan ik alles verder in een winkel halen, scheelt rijden![]()
zo net ook weer een 3e bestelling geplaatst en net op het nippertje de laatste chase the sun gekocht.
Bedankt voor de top aanbiedingen.
Dan zou ik voor het Earth Single Shot Pakket gaan, 1,5 inch maar bijna net zo groot dan de 2 inch uitvoering, echter vind ik de effecten van de 1,5 mooier en ze blijven iets langer hanger...... uitgaande van het filmpje
500 grammers : shining stars en magic moments en dan nog de big 5 erbij en klaar is kees![]()
Ik heb vandaag voor 120 euro uitgegeven, wil nog meer kopen uit hun collectie ik heb nog 100 euro over iemand nog aaraders uit hun collectie?
Ik zoek nog een 3 tal spectaculaire cakes en verder wat kleine dingen.
Dat klopt maar wel met de kanttekening dat ze deze er ook expres voor hebben ingekocht en zodoende heel veel vuurwerkliefhebbers blij hebben kunnen maken, het is dus niet zo dat zij deze voorraad al hadden.
Lekker hoor, volgende week toch nog een bestelling plaatsen, maar dan écht de laatste.
Komen er eigenlijk nog nieuwe producten?