Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
goed nieuws!! gefeliciteerd!
@Jo hebben jullie geen extra mensen nodig ondertussen?![]()
gefeliciteerd
heeft iemand meer info of ervaring met de Chooet Knalrol Groot is dit net zo goed als een giga klapper ? die had ik vorig jaar
bedankt voor je reactie ik denk toch het probeeren waart isIk had deze vorig jaar en voor een legale rol is dit ding super.
volgende week hebben kees en ik besprekingen over het personeel, mochten we nog mensen nodig hebben dan laten we het weten
Hallo Jo,
ik zag op de site drie hele goedkope potjes staan. De magic mines van Wolff, De colour pearl van Ferro en de emotion van Lesli. Kan jij mij vertellen of deze producten een CE keurmerk hebben? Zo ja dan vind ik het heel interessant om ze voor volgend jaar voor mijn goede doel Vrolijk Vuurwerk te kopen. Want dat zijn erg leuke potjes voor mensen die geen geld hebben om zelf vuurwerk te kopen. Ik hoor het graag!
dat zijn 2 lekkere cake's! de salute cake 1 zal wel de nieuwe versie van 2013 worden denk ik,
Is er nog een mogelijkheid om de Falcon met een beetje korting te kopen? bijvoorbeeld als je dr 2 wilt?
Gr koen
Ze hebben geen CE maar volgens mij mag een particulier het volgend jaar dat gewoon afschieten
Alleen de winkelier mag het niet meer verkopen
Jo,gaat er nog veel meer bijkomen in de webshop?want elke keer gaat mijn lijstje weer aan puin doordat er weer nieuwe artikelen toegevoegd worden.
(pse gratis producten van de zena site,geld bij jullie ook?aangezien je nu alle zena ook op jullie site hebben staan?)
wij mogen het niet meer opslaan
maar wie weet hebben wij volgend jaar weer mooie aanbiedingen