HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Jo,

ik zag op de site drie hele goedkope potjes staan. De magic mines van Wolff, De colour pearl van Ferro en de emotion van Lesli. Kan jij mij vertellen of deze producten een CE keurmerk hebben? Zo ja dan vind ik het heel interessant om ze voor volgend jaar voor mijn goede doel Vrolijk Vuurwerk te kopen. Want dat zijn erg leuke potjes voor mensen die geen geld hebben om zelf vuurwerk te kopen. Ik hoor het graag!

Hallo Jo,

ik zag op de site drie hele goedkope potjes staan. De magic mines van Wolff, De colour pearl van Ferro en de emotion van Lesli. Kan jij mij vertellen of deze producten een CE keurmerk hebben? Zo ja dan vind ik het heel interessant om ze voor volgend jaar voor mijn goede doel Vrolijk Vuurwerk te kopen. Want dat zijn erg leuke potjes voor mensen die geen geld hebben om zelf vuurwerk te kopen. Ik hoor het graag!

Ze hebben geen CE maar volgens mij mag een particulier het volgend jaar dat gewoon afschieten
Alleen de winkelier mag het niet meer verkopen

dat zijn 2 lekkere cake's! de salute cake 1 zal wel de nieuwe versie van 2013 worden denk ik,
Is er nog een mogelijkheid om de Falcon met een beetje korting te kopen? bijvoorbeeld als je dr 2 wilt?

Gr koen

Falcon (Sky Screamers) en de Salute Cake nr 1 (In Shock)

Falcon (Sky Screamers) en de Salute Cake nr 1 (In Shock)

Net Schuurmans aan de lijn gehad en ze verzekeren ons dat beide producten exact het zelfde zijn als vorig jaar.
Aangezien de versie van vorig jaar natuurlijk al Ce had en dat daarna de cake niet meer mag worden aangepast
Ze hebben ook de nieuwe versie's van dit jaar zelf al geschoten en er zit geen verschil in.

Ze hebben geen CE maar volgens mij mag een particulier het volgend jaar dat gewoon afschieten
Alleen de winkelier mag het niet meer verkopen

Hoi Jo,

denk wel dat ik ze af zou mogen schieten, maar voor Vrolijk Vuurwerk geef ik de pakketten uit bij winkeliers die hun ruimte beschikbaar stellen. De kans is dan denk ik groot dat de controleurs het zien als 'verkoop' ondanks dat het gratis wordt weggegeven.
En ik vind het het risico ook weer niet waard om ze nu te kopen en dan volgend jaar ze nergens op te kunnen slaan en zelf een paar 100 cakes af te moeten schieten. Misschien dat iemand op het forum hier iets van weet of het mag of niet?

Jo,gaat er nog veel meer bijkomen in de webshop?want elke keer gaat mijn lijstje weer aan puin doordat er weer nieuwe artikelen toegevoegd worden.:cool:

(ps:de gratis producten van de zena site,geld bij jullie ook?aangezien je nu alle zena ook op jullie site hebben staan?)

Laatst bewerkt:
Jo,gaat er nog veel meer bijkomen in de webshop?want elke keer gaat mijn lijstje weer aan puin doordat er weer nieuwe artikelen toegevoegd worden.:cool:

(ps:de gratis producten van de zena site,geld bij jullie ook?aangezien je nu alle zena ook op jullie site hebben staan?)

Er komen geen nieuwe artikelen meer bij. misschien nog wel een paar opruim artikelen van schuurmans die nog in de bunker stonden van de winkel die we in Hilvarenbeek hebben overgenomen

We hanteren nu nog geen gratis vuurwerk op de haokansite, 1 dec gaat dit wel gebeuren alleen zullen dan wel de prijzen wat gestegen zijn.
Als je alleen zenaproducten wilt kopen dan kan je het nu op dit moment beter via de zena website doen
(natuurlijk wel 1 van onze winkels kiezen waar je het wilt gaan halen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan